Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko hölmö ihastuin tälläiseen mieheen?

Vierailija
07.12.2011 |

hän ei puhu muuta kieltä kuin ranskaa (minä vähän), hän on naimisissa, lapsiakin on 2. Hän on mustaihoinen, ei mitenkään kamalan komea mutta pitkä. Ei ole töissä, opiskelee suomea muttei osaa kyllä juuri mitään. Asunut täällä vuoden.

Minulla on hyvä aviomies joka on pitkä ja komea, antaa rahaa, ostaa lahjoja. Ei tee kotitöitä mutta muuten hyvä ja luotettava. Vähän huonohermoinen välillä, tosin.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni piti mennä matkoille tänä viikona mutta matka siirtyi ensi kuuhun.

Hotelli kuulostaa jotenkin kamalalta, en uskalla.

ap

Vierailija
22/30 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
24/30 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko jättää nykyinen mies ja alkaa sitten vaikka ihan maksulliseksi huoraksi?

Vierailija
25/30 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko jättää nykyinen mies ja alkaa sitten vaikka ihan maksulliseksi huoraksi?

vain tämä yksi ainoa mies. Siihen asti pitää kai tyytyvä tohon omaan mieheen.

ap

Vierailija
26/30 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tekee vain hyvää mulle..

Vierailija
27/30 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
28/30 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
29/30 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
30/30 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttele, ettet näkisi jne. Ok, tuskin kokonaan häntä unohdat, mutta yritä nyt kuitenkin. Itse olin samantyyppisessä tilanteessa muutama vuosi sitten, olin ihan järkyttävän ihastunut työkaveriini ja hänkin ilmeisesti minuun, koskaan emme siitä suoranaisesti puhuneet, mutta rivien välistä ymmärsin. Siinä vaiheessa olisin ollut valmis hyppäämään sänkyyn hänen kanssaan, vaikka olin (ja olen edelleen) onnellisesti naimisissa, silloin oli talo rakenteilla ja lastentekoa yritettiin. No, lopulta päätin irtisanoutua työstäni, kun löysin toisen paikan ja keksin sitten tekosyitä miestäni varten. Edelleen, 7 vuoden jälkeen ajattelen häntä ja sydän pompottaa vimmatusti, kun joskus harvoin tulemme kaupungilla vastatusten, mutta en antanut tunteille valtaa ja nyt olen siitä onnellinen.