Olenko hölmö ihastuin tälläiseen mieheen?
hän ei puhu muuta kieltä kuin ranskaa (minä vähän), hän on naimisissa, lapsiakin on 2. Hän on mustaihoinen, ei mitenkään kamalan komea mutta pitkä. Ei ole töissä, opiskelee suomea muttei osaa kyllä juuri mitään. Asunut täällä vuoden.
Minulla on hyvä aviomies joka on pitkä ja komea, antaa rahaa, ostaa lahjoja. Ei tee kotitöitä mutta muuten hyvä ja luotettava. Vähän huonohermoinen välillä, tosin.
Kommentit (30)
kunhan ei asialle mitään tee.
haluan sänkyyn, mutta se ei ole vielä onnistunut.
Mutta minulla on paha olla en oikeasti haluaisi pettää..
ap
saat ihan vapaasti fantasioida ko miehen sänkyseuraksi ja miettiä häntä koko pitkän päivän. Koitas ihan rauhassa nyt elää ihastumistasi jonkin aikaa, saattaa helpottaa. Itsekkin olen hirvittävän voimakas ihastuksissani, muta opin muutama vuosi sitten käyttäytymään asian kanssa. Huonoa omatuntoa ei tule, ennen kun jotain kongreettista on tapahtunut, eikä sille tielle kannata lähteä ollenkaan. On rauhassa ihastunut ja elää sitä elämää pään sisällä sen aikaa kun ihastus kestää. Mikään ihastus ei kestä loputtomasti ja jossain pisteessä pystyt alkaa ajattelemaan asiaa järjellä. Kun et ole tehnyt mitään, ei ole mitään peruuttamatonta tapahtunut. Piä kivaa ittekses:)
Olet hölmö, kun ihastut sellaiseen mieheen. Et haluaisi pettää miestäsi, eli oikeastaan kysymys kuuluu; onko tämä ihastus sen arvoinen, että olet valmis tuhoamaan suhteesi mieheesi?
Olet hölmö, kun ihastut sellaiseen mieheen. Et haluaisi pettää miestäsi, eli oikeastaan kysymys kuuluu; onko tämä ihastus sen arvoinen, että olet valmis tuhoamaan suhteesi mieheesi?
nyt mitä tahansa että pääsisin sänkyyn hänen kanssaan. voi kun saisin ajatukseni pois hänestä..
ap
Ethän?
Ethän oikeasti kysy tällaista tosissasi?
Jos olet mielenhäiriöinen ja kysyt, niin vastaus on:
Olet sinisilmäinen hölmö ja vähän muutakin.
Ethän? Ethän oikeasti kysy tällaista tosissasi? Jos olet mielenhäiriöinen ja kysyt, niin vastaus on: Olet sinisilmäinen hölmö ja vähän muutakin.
tästä tunteesta mutta kun näen sen tyypin vain pelkästään ihanana enkä voi lopettaa hänen ajatteluaan.
ap
Ne saa ihmisen aina päättäväiseksi, ja silloin tollasset "pakkomielteet" on tavallisia. Eli asiat hoidetaan koska ne pitää hoitaa, ts. jos ihastutaan ni ihastutaan sitten "kympillä"
Itse pyysit mielipidettä.
Jos teillä kerran miehesi kanssa menee hyvin, niin yritä päästä eroon tästä pakkomielteestäsi.
Ne saa ihmisen aina päättäväiseksi, ja silloin tollasset "pakkomielteet" on tavallisia. Eli asiat hoidetaan koska ne pitää hoitaa, ts. jos ihastutaan ni ihastutaan sitten "kympillä"
paitti nyt olen kyllä masentunut asian vuoksi. Yleensä olen todella postitiivinen, iloinen ja järkeväkin. Ihastumista on kyllä siivittänyt se että mieheni on paljon pois kotoa, matkoilla ja olen yksin. Nyt kun olen ollut ihastunut, hän onkin sitten ollut jo useita viikkoja kotona.
ap
Itse pyysit mielipidettä. Jos teillä kerran miehesi kanssa menee hyvin, niin yritä päästä eroon tästä pakkomielteestäsi.
se tekee vain hyvää minulle ja pakkomielteelleni.
ap
Ethän? Ethän oikeasti kysy tällaista tosissasi? Jos olet mielenhäiriöinen ja kysyt, niin vastaus on: Olet sinisilmäinen hölmö ja vähän muutakin.
tästä tunteesta mutta kun näen sen tyypin vain pelkästään ihanana enkä voi lopettaa hänen ajatteluaan. ap
Tuollaista se ihastuminen on. Ja tunne, että haluaa sekä syödä kakun että säästää sen. Ja vielä, että se on oikein ja kohtuullista ja paljon tärkeämpää ja ylevämpää kuin muiden harrastama tavallinen pettäminen.
Petä jos petät, mutta älä ainakaan kuvittele, että se on jotenkin erikoisen välttämätöntä ja anteeksiannettavaa.
ja miehesi saa tietää siitä (siis saa kuitenkin ennen pitkää), hän heittää sinut ulos. Samoin käy tälle ihastuksellesi. Millä sitten elätte? Sinä elätät tätä työtöntä kielitaidotonta kahden lapsen isää?
ja miehesi saa tietää siitä (siis saa kuitenkin ennen pitkää), hän heittää sinut ulos. Samoin käy tälle ihastuksellesi. Millä sitten elätte? Sinä elätät tätä työtöntä kielitaidotonta kahden lapsen isää?
eikä hän halua misään tapauksessa menettää perhettään. On sanonut sen.
Eikä kukaan saa tietää kun me emme nytkään voi tapailla, kun mieheni on kotona. Hän ei uskalla tapailla kahviloissa tms.
ap
helvetin kuluttavia ja ahdistavia. Ne menee ohi ajallaan, ja ymmärrän sua vaikka tekisit mitä lystää. Meniskö se ihastus sun kanssa sänkyyn? Saisitko asian pois päiväjärjestyksestä, ja pystytkö pitämään asian varmasti salassa? Onko tunne molemminpuolinen?
helvetin kuluttavia ja ahdistavia. Ne menee ohi ajallaan, ja ymmärrän sua vaikka tekisit mitä lystää. Meniskö se ihastus sun kanssa sänkyyn? Saisitko asian pois päiväjärjestyksestä, ja pystytkö pitämään asian varmasti salassa? Onko tunne molemminpuolinen?
hän vonkas kovasti mutta pidin silloin pääni enkä suostunut, mitä nyt kadun kyllä.
Me chattaillaan fb:ssä ja siinäkin hän aina pelkää että joku saa tietää.
ap
ap