Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Karstanpoisto ja jälkipesu?
07.12.2011 |
Laitoin yöksi vauvan päähän Ceridalia. Myssy päässä ei suostunut nukkumaan :) Aamulla yritin ensin harjalla rapsutella, mutta ei onnistunut. Vaihdoin tiheäpiikkiseen kampaan ja sain paljon karstaa pois.
Nyt pojan pää on sitten siinä perhanan Ceridalissa. Mitenkäs sen saa pois?
Kommentit (3)
Paha karsta vaatii jokapäiväistä duunia, ja välillä on oltava öljyisen näköisenä. Vauvan iho ei kestä kovin voimakasta käsittelyä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ajattelin, että kai kaikki shampootkin on kiellettyjä. Selvä juttu! Päänahka saa nyt levähtää ja illalla pestään tukka.
Sain ihan kivasti karstaa pois, mutta uusin käsittelyn joskus ensi viikolla...
KIITOS!
Ap
Alue: Aihe vapaa
tietty :)