Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä riideltiin äsken taas " tosi" aikuismaisesti :D

Vierailija
09.11.2005 |

Minua ärsyttää ihan mielettömästi se, että mies tulee illalla n. kuuden aikaan kotiin ja puolentunnin päästä alkaa jo valittaa, että mikä noilla lapsilla on vikana kun ne aina itkee, kitisee, hyppii, huutaa, häiritsee, ei tottele, ym. Ja aina kun huomautan, että sitä jatkuu kylläkin koko päivän eikä vain sillä hetkellä kun mies on kotona ja, että minä joudun sitä aina kuuntelemaan niin miehen vakiovastaus on niin, mutta kun sinulla ei ole mitään muuta eikä sinun tarvitse ajatella mitään muuta. Mene itse töihin ja vie lapset hoitoon jos et niitä jaksa hoitaa.

Mutta kun kyse ei ole siinä, ettenkö jaksaisi lapsia hoitaa, mutta kun en jaksa jokapäivä kuulla mieheltä sitä mitenkä paljon lapset kiukuttelee.

Sanoinkin miehelle, että mihinkä se asia siitä muuttuu, että menenkö minä töihin ei se lasten hoidossaoloaika helpottaisi yhtään sitä iltaa ja aikaa kun mies tulee töistä kotiin.

Mies jatkoi, " Sinä et ole ikivä mihinkään tyytyväinen, haluat vain aina valittaa! Vanhempasikin haluavat olla aina vain avuksi ja sinä vaan haukut niitä millaisia ne on"

Vastasin, että älä itse sitten hauku niitä! (mies ei pidä siitä, että vanhempani höösäävät joka asiasta ja ostelevat lapsille paljon tavaroita)

Mies: Haukun ketä haukun

Minä: Niimpä haukun ketä haukun, mutta jos minä sanon yhdenkin pahan asian sinun sukulaisista niin sinä suutut heti!

Mies heitti kädessään olleen kermaviilipurkin olohuoneen pöydälle niin, että kermaviiliä roiskahti pöydälle ja matolle ja painui makuuhuoneeseen.

Kun jonkon ajan kuluttua menin käskemään pesemään mattoa niin sanoi, ettei kiinnosta. Kysyin pitääkö vauvan aamulla ryömiä siinä likaisella matolla. Miehen mielestä se oli ihan sama. Minä hermostuin lopullisesti ja hain sitä kermaviiliä sormillani ja lätkäisin sitä miehen päähän :D

No ei tarvinnut sitten miehen pestä mattoa, mutta sai sitten itse maata siinä liassa johon olisi aamulla lapsen laittanut.

Myönnän, että todella lapsellista käytöstä minulta, mutta nyt jo minua naurattaa :)

Oliko minulla oikeus hermostua, vai olisiko minun pitänyt vain ottaa kaikki vastaan mitä mieheltä tulee? (jos nyt jaksoit lukea loppuun) :)

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat sotkut pitää siivota aina.

Vierailija
2/19 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla kestämistä ku vielä aikunen mieski rupee kiukuttelee siinä lasten lomassa...! oisin tehny ite ihan saman jutun!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on lattiassa koloja minun viskelemieni lautasten jäljiltä ja eräs tuttu rouva kaatoi riidan päätteeksi olohuoneessa nojatuolissa istuneen miehensä päähän litran piimää.. että osataan sitä muissakin perheissä.. :D

Vierailija
4/19 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.ap

Vierailija
5/19 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä viskasin kerran suuuren lautasellisen jugurttia lattialle sellaisella vimmalla, että sitä oli pitkin seiniä ja hyvä kun ei katossakin...

Puolustuksekseni olin varmaankin 13, isäni oli juuri kieltänyt minulta jotakin aivan hirvittävän maailman tärkeintä ja dumppasin siis jugurtit isän eteen hänen huoneeseensa... Sain kyllä sitten itse siivotakin perusteellisesti.

Vierailija
6/19 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jäin kaipaamaan tietoa siitä, mitä sitten tapahtui.

Miten puratte riidan? Mököttääkö mies edelleen sängyssään? oletteko huomenna (sinun siivottua miehesi sotkut!?!?!) kuin mitään ei olisi tapahtunut ja mies jatkaa huomenillalla valitustaan vai?!

Vierailija
7/19 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran tekemässä mansikkarahkaa (suht ohueen muovikippoon) ja tuli jostain riitaa miehen kanssa. hermostuin ja löin lusikan kupin pohjaan lusikan kärki edellä. Kohta ihmettelin kun kupin alla oli aina rahkaa. Olinkin lyönyt vähän suunniteltua kovemmin ja kippo oli mennyt pohjasta halki :D

Vierailija
8/19 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerran raivostuksissani tartuin Heinzin ketsuppipurkkiin ja heitin sen lattialle. Luuloni kyseisen muovin kestävyydestä osoittautui vääräksi. Purkki hajosi suuriksi ja pieniksi sirpaleiksi, liukui keittiöstämme senkin alitse sohvan alle. Ketsuppia oli joka puolella: matoilla, sohvassa, lattialla, seinissä, katossa.

Puolisoni onneksi auttoi siivoamisessa (sovittuamme riidan) ja voin suositella: älkää heittäkö ketsuppia. Tosi vaikea siivota.

Vierailija
9/19 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies piti mykkäkoulua ja minun mentyä laittamaan vauvaa nukkumaan mies tuli häiritsemään ja sanomaan, että täytyy olla aika pimahtanut ihminen, että lähtee hakemaan toisesta huoneesta kermaviiliä ja tulee lätkimään sitä toisen päähän.

Neuvoi sitten hyvin nopeasti normaalilla äänellä miten voisin huomenna polttaa yhden cd-levyn. Otti vauvan kainaloon ja laski minut viettämään vapaata ennen nukkumaanmenoa. Mies ja vauva nukkuvat.

Ehkä asia oli sillä selvä tai sitten pitää selvittää asia huomenna.

Vierailija
10/19 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan koeta välttää saamasta jugurttia uusille tapeteille... Jättää kyllä tahrat nimittäin... Taikka toivo, että puolisosi ei ole yhtä tapeteistaan kun minun isäpappani oli muinoin...

Vierailija
11/19 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä taas yksi muisto lisää siihen muistojen kultaiseen kirjaan :) (tosin ehkä miehelle se ei ole niin kultainen muisto)

Vierailija
12/19 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

(muovimatto) ja meni ihan pirstaleiksi. Mahtoi vituttaa 125¿ hetkessä hukkaan ja siihen päälle vielä suolakurkkupurkin.

Siivottiin sit yhdessä ne lasinsirut ja suolakurkun mehut kun ei niitä kurkkuja siinä tainnut sit olla.

Mun äiti heitti joskus sellasen kalliin ISON AALTOMALJAKON lattialle kun suuttu muhun tai isään. Isä oli saanut sen töistä joululahjaksi joskus. Ei mikään halpa sekään.

Mitäköhän mä oon hajottanut =D No tönäisin miestä riidan aikana ovea vasten ja se ovenkahva painui sit seinän läpi, on vieläkin se reikä seinässä muistona... *muistelee nolona*

Vierailija
13/19 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ainakin se pitkän päivän jälkeen tuntuu siltä, silloin kun on viettänyt koko päivän lasten kanssa ei tunnu missään ne kiukuttelut. t. puolta viikkoa tekevä

Vierailija
14/19 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on seikkailua ikinä ei tiedä mitä tapahtuu :)

Vierailija
15/19 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös yhden kerran heittänyt teepussin seinään. Onneksi sattui osumaan kaakeleiden kohdalle, eikä tapetille.

Minäkö tempperamenttinen? Ei, en ole.

:-DD

Vierailija
16/19 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olekkaan hullu!!!! Olen meinaa kuvitellut olevani suurinpiirtein ainoa ihminen,joka heittelee tavaroita välillä käsistään,kun on riitaa.

Vierailija
17/19 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen pää löytyi, mutta toinen pää taitaa olla kirjahyllyn alla edelleen. Oli siis sellainen lusikka, jos on muovinen se kahvaosa. Mies ei edes ollut kotona, mutta hänelle kuitenkin olin vihainen =)

Vierailija
18/19 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

moneen kertaan. ketsuppi selvästikin jättää lähtemättömän taharan.

Tempakka:

Minä kerran raivostuksissani tartuin Heinzin ketsuppipurkkiin ja heitin sen lattialle. Luuloni kyseisen muovin kestävyydestä osoittautui vääräksi. Purkki hajosi suuriksi ja pieniksi sirpaleiksi, liukui keittiöstämme senkin alitse sohvan alle. Ketsuppia oli joka puolella: matoilla, sohvassa, lattialla, seinissä, katossa.

Puolisoni onneksi auttoi siivoamisessa (sovittuamme riidan) ja voin suositella: älkää heittäkö ketsuppia. Tosi vaikea siivota.

Vierailija
19/19 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pomona nuori kolmekymppinen mies ja kyllä naurattais jos tietäs että hän sais illalla kermapurkin sisällön päänuppiinsa kun vaimo kiehahtaa..reps ja kops...