Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
op:n vakuutuspalvelu,onko hyvä? huono?
06.12.2011 |
lähinnä tuo auton vakuuttaminen siellä kiinnostaisi.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tapiolasta Op-pohjolaan vakuutukset ja olen ollut todella tyytyväinen. Olisi pitänyt tehdä jo aiemmin vaihto. Kaikki sujunut hyvin alusta saakka, toisin kun ottaessamme vakuutukset Tapiolasta. Mutta ei varmaankaan kannate yksittäistä vakuutusta ottaa, vaan keskittää. Meillä asuntolaina ja kaikki vakuutukset Op.ssa ja saamme maksettua kertyneillä boonuksilla vakuutusmaksuja.