Idiootein lahja, jonka olet saanut mieheltäsi?
Mun mies on useampana jouluna ostanut mulle lahjaksi Raha-arpoja!! Nyt jos tänä joulunakin niitä tulee,niin mä räjähdän.. Ihan oikeasti.. Ilmeisesti se ajattelee, et jos arvalla voitan jonkun summan, niin sitten saan ostaa itelleni jotain kivaa, vaikka korun tms. Muutenhan korujen jne. ylellisyysjuttujen ostaminen tai ylipäätään minkään ostaminen mulle on rahan tuhlausta.. Joo, mut taidan olla vaan pikkumainen ja lapsellinen.. :-(
Kommentit (78)
mukin jossa luki " etkö tiedä kuka olen?? no ei sitä ketään muukaan tiedä" sekä teepaketin (keisarin morsian), itse ostin hänelle tuona jouluna taskumatin (kalliiin!!) nauroin ensin, mutta kun pääsimme kotiin sai hän kuulla kunniansa. tosin seuraava synttärilahjani oli paras tähän mennessä saatu lahja häneltä, joten paransi ;)
sain joskus... Pikkasen vinkkinä kai.
Mun mies on oikea mestari ostamaan mitä typerimpiä ja epäromanttisimpia lahjoja. Oon saanu muunmuassa: harjan ja rikkasihvelin, käsipainot, silitysraudan ja laudan sekä kerran käteistä rahaa (kun ei ole kuulemma keksiny mitä ostais..)
... moni melkoisia valittajia ja nirppanokkia.
eikä mies ole myöskään koskaan jättänyt lahjaa hankkimatta. Tulee paha mieli kun lukee noita teidän miesten hankintoja...
Mutta ruma villatakki. Ja kohteliasuudesta olen käyttänyt sitä kotioloissa. Ja edelleen yhdessä ollaan. En ainakaan enää uskalla mitään vaatetta toivoa.
Olin itse ostanut sille huippukalliin kössimailan.
Ja vaikka toivoisinkin, silti lahjat on aina vähän sinnepäin.
nyt kun viimeksi täytin pyöreitä vuosia. Aika pahalta tuntui vastata kyselyihin että mitä sait..
rumia ja pieniä koruja, käytän aina isoja koruja.
XL-kokoisia paitoja, oma kokoni XS.
Olen toivonut ettei mies koskaan antaisi mitään. Minulle ei kelpaa, en halua mitään tyhmiä tavaroita. Ostan kuitenkin jouluna itselleni lahjoja etteivät lapset pahoita mieltään ( että äiti olisi ollut tuhma).
Merkkisukat (hummel), tai kaksi käytettyä talvirengasta. Tai suklaalevyn.
Joululahjoja hän ei kuulemma osta.
Exältä sain kerran 4 sytytystulppaa, kun autoni oli jo puoli vuotta sammuillut.
outo?
Olen saanut useita täällä listattuja huonoja lahjoja mieheltäni ja minusta ne ovat olleet hyviä. Olen saanut mm. raha-arpoja (tosin en koskaan ainoana lahjana vaan lisänä), käsipainot, muistitikun, yms. yms.
Tietokoneen kovalevykin ja muut osat kelpaisivat, samoin silitysrauta ja moni muukin ketjussa mainituista tavaroista. En ole tainnut yhtään huonoa lahjaa saadakaan kun ei tule mitään mieleen.
Aika pahalta tuntui vastata kyselyihin että mitä sait..
t. sormukseton 10. hääpäivän viettäjä
Ukko pisti sen piiloon autotalliin ja pakkasta oli parisen kymmentä..
outo?
Olen saanut useita täällä listattuja huonoja lahjoja mieheltäni ja minusta ne ovat olleet hyviä. Olen saanut mm. raha-arpoja (tosin en koskaan ainoana lahjana vaan lisänä), käsipainot, muistitikun, yms. yms.
Tietokoneen kovalevykin ja muut osat kelpaisivat, samoin silitysrauta ja moni muukin ketjussa mainituista tavaroista. En ole tainnut yhtään huonoa lahjaa saadakaan kun ei tule mitään mieleen.
Lahjaa antaessa on tärkeää miettiä sitä lahjan saajaa. Sama esine ei sovi kaikille, koska olemme kaikki erilaisia.
Itse sain toivomani steppilaudan mieheltäni eräänä jouluna. Joku muu palstamamma ois voinut loukkaantua ehkä verisesti tuosta lahajsta ;D
outo?
Lahjaa antaessa on tärkeää miettiä sitä lahjan saajaa. Sama esine ei sovi kaikille, koska olemme kaikki erilaisia.
outo?
Itse sain toivomani steppilaudan mieheltäni eräänä jouluna. Joku muu palstamamma ois voinut loukkaantua ehkä verisesti tuosta lahajsta ;D
Kuntoilulaitteen voi aika helposti tulkita kritiikiksi henkilön ulkonäköä, fyysistä kuntoa tai epäurheilullista elämätapaa kohtaan. On eri asia, jos esine on toivottu. Onko se todella vaikea ymmärtää?
Oma mieheni on onneksi aika hyvä antamaan lahjoja, mieleen ei tule yhtään floppia. Tunnen silti empatiaa junttiääliöiden lahjanantajamiesten vaimoja kohtaan.
josta tykkäsin oikeesti! :)
Nimittäin lahjakortin lähigrillille :D
Menimme maistraatissa naimisiin, mies ei varannut ravintolaa eikä nähnyt muutenkaan yhtään vaivaa koko päivän eteen. Minä idioottina varailin hotellit, suunnittelin yllätyksen miehelle jne.
johon oli kirjoitettu:
KODIN LAKI
Vaimon tulee:
1§ käyttäytyä siististi, eikä kysellä turhia
2§ luovuttaa jäljellä olevat talousrahat, sekä antaa tilitys käytetyistä
3§ olla pyytämättä uusia vaatteita. Mies huomaa itse, jos uusia tarvitaan
4§ olla huomaavainen ruokapöydässä ja antaa miehen lukea lehtensä häiritsemättä
5§ olla menemättä kahvikutsuihin ilman lupaa tai järjestämättä niitä kotona
6§ huolehtia miehen vaatteista purnaamatta
7§ rakastaa miestään kaikissa tilanteissa ja juhlia hänen kanssaan ainakin kerran viikossa
Että tämmöistä, joo mun mies äänestää persuja ja se on muutenkin juntti-idiootti.