Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on hankkinut kamuikseen 16-18 v tyttöjä ja nyt ne lähettelevät bikinikuvia itsestään!

Vierailija
05.12.2011 |

Tuossa se mies taas vouhkaa toisella koneella, kato miten mageet biksut, just trendikkäät, ja mikä siellä alla pullottaakaan, AAH!

Rintakuvia kanssa kommentoi minulle ääneen kehuen, siis bikinien yläosa päällä, mutta yläviistosta kuvattuna, niin että rinnat ovat tyrkyllä.

Ja kasvoja kanssa kehuu mulle.

Ovat kyllä nättejä tyttöjä, täytyy myöntää.

Mutta se tässä harmittaa, miksi mieheni ja lasteni isä (37 v) haluaa esitellä sitä kuvakokoelmaansa juuri minulle, eikä vain katsella itsekseen.

On kuulemma tavannutkin tyttöjä livenä.

Olen itse 34 v.

Miten te suhtautuisitte, jos miehenne ja lastenne isä tekisi vastaavaa?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just eilen oli vastaavanlaisesta asiasta puhe. Mies kertoi kaveristaan joka ihastelee 16-18 vuotiaita tyttöjä ääneen, ja kertoilee kuinka seksikkäitä ovat jne. Sanoin miehelle, että jos alkaa harrastamaan samaa, saa muutta pois. Meillä kotona pian 16 vuotias tyttö, sekä nuoremmat tytöt. Ällöttäisi kyllä ajatuskin tollasesta ukosta.

Vierailija
2/19 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menis mies heti vaihtoon. En katsois tuollaista ollenkaan, oksettavaa!

16-v vielä kuitenkin lapsi ja koska miehesi tässä on se kontaktinottaja on hänellä pahasti ruuvilöysällä yläpäässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muiden naisten (saati teinityttöjen) kuvia ja kehua retostelee niillä vaimollensa? Tottakai monet teinitytöt voivat kauniita olla, varsinkin 18 -vuodesta ylöspäin, mutta miksi miehesi esittelee niitä sinulle? Tuohan kuulostaa suorastaan psykologiselta väkivallalta sinua kohtaan, ap!

Jos miehesi todellakin sanoo tuohon tyyliin ("kato miten mageet biksut, just trendikkäät, ja mikä siellä alla pullottaakaan, AAH!"), niin aivan keskenkasvuista kommentointia mielestäni...

M42

Vierailija
4/19 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekevät.

Varmaan miehesi pyytänyt tyttöjä pukeutumaan toiveidensa mukaan?

Vierailija
5/19 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuu noissa tilanteessa on VAIN JA AINOASTAAN AIKUISELLA. Siis miehelläsi. Olkoonkin, että joku sattuu olemaan jo täysi-ikäinen. Mutta voiko noista nettituttavuuksista olla tuon iän suhteen ollenkaan varma.

Vierailija
6/19 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-v vielä kuitenkin lapsi ja koska miehesi tässä on se kontaktinottaja on hänellä pahasti ruuvilöysällä yläpäässä.

16 -vuotias ei ole enää sakkolihaa.

Pedofiiliviittaus on täysin asiaton.

Vierailija
7/19 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sun ihmisarvosi?

Sun miehesI on irstas limanuljake ja ei kunnioita vaimoansa mitenkään ja yäk teillä on vielä lapsiakin.

EROTKAA!

Vierailija
8/19 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä planeetalla ihmiset pitävät jotain valokuvakokoelmaa tollasista asioista? :O

Vierailija
9/19 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 -vuotias ei ole enää sakkolihaa.

Pedofiiliviittaus on täysin asiaton.

mutta kyllä 16-18-vuotias on 37-vuotiaan rinnalla useimmiten (harvoja poikkeuksia lukuun ottamatta) ihan lapsi, eikä normaali melkein nelikymppinen ole sen ikäisistä kiinnostunut seksuaalisesti. Tai no, lapselliseltahan tuo ap:n mieskin vaikuttaa.

Mistä ne tyttötuttavuudet on tulleet? Mitä kautta he ovat tutustuneet? Onko varmaa, että nuorimmat ovat jo 16-vuotiaita?

Vierailija
10/19 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni katseli erään 17-vuotiaan kaunottaren bikinikuvia ja kiihottui niistä niin, että halusi seksiä kanssani. Hänellä seisoi kivikovana.

Halusi ensin katsella minua alusvaatteisillaan ja kehui minua ihan 16-vuotiaan näköiseksi ja kroppaiseksi ja sitten sekstasimme ja mies laukesi ilmeisen kiihottuneena aika nopeasti.

On kuulemma tavannut tuon tytön ja tietää varmasti, että hän on 17 v.

Seksin jälkeen itsekin katselin hänen kuviaan.

Nätti tyttö oli.

En tiedä, miksi tämä ei minua suuremmin haittaa.

Seksin aikana nuorempi oli toisessa huoneessa pinniksessä ja vanhempi nukkui sängyssään.

ap

Vierailija
11/19 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällainen meno, eivätkä he sitä kummeksu millään lailla.

Eli ihan normaalia siellä lähi-idässä.

Kyllä meidän nyt pitää sopeutua tällaiseen, tai sitten olette automaattisesti impivaaralaisia :D

Vierailija
12/19 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Tajuat miehesi sairauden sitten kun keräät itsesi ja saat itsetuntosi takaisin.

Sitten kadut, että annoit miehen käyttää sinua hyväksi vuosikausia ja lasten ollessa samassa kodissa. :( Et taida kokea ansaitsevasi parempaa miestä? Onko miehesi ehkä narsisti?

Vierailija
13/19 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällainen meno, eivätkä he sitä kummeksu millään lailla.

Eli ihan normaalia siellä lähi-idässä.

Kyllä meidän nyt pitää sopeutua tällaiseen, tai sitten olette automaattisesti impivaaralaisia :D

ole tavannut muslimiperhettä, jossa olisi lapsivaimo tai tuollainen ikäero. Olen sentään asunut yhdessä muslimimaassa 8 vuotta ja vieraillut muutamassa töiden takia. Suurin osa tapaamistani muslimeista on sitä mieltä, että yksiavioisuus ja suht saman ikäiset mies ja vaimo ovat hyvän perheen perustana. Tänä päivänä hyvin suuri osa avioliitoista islamia tunnustavissa maissa on rakkausavioliittoja.

Kerropas minulle puolestasi, jottet joudu ihan naurunalaiseksi, että:

a) kuinka monta muslimia olet tavannut?

b) ku?nka monta muslimiystävää sinulla on?

c) kuinka monessa muslimimaassa olet vieraillut?

d) kuinka monta lapsivaimoperhettä tai moniavioista perhettä tunnet muslimien parissa (eli olet vieraillut kodissa, tunnet ko. ihmniset henk.koht.)?

Kysyn ihan vain siksi, että uskoakseni et ole niin naurettava, että heittelet vastaavia kommentteja ihan hatusta ja ilman kokemusta?

Vierailija
14/19 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Tajuat miehesi sairauden sitten kun keräät itsesi ja saat itsetuntosi takaisin. Sitten kadut, että annoit miehen käyttää sinua hyväksi vuosikausia ja lasten ollessa samassa kodissa. :( Et taida kokea ansaitsevasi parempaa miestä? Onko miehesi ehkä narsisti?

Pelottavinta ap:n tekstissä on tuo kun hän sanoo, ettei homma häiritse. Taitaa olla jo todella maanrakoseen poljettu ihmisraunio kyseessä. Ota jalat allesi!

Vierailija
15/19 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ap ja miehensä on sairaita,molemmat!

Vierailija
16/19 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään muuta järkevää selitystä en oikein keksi kuvaillulle tilanteelle plus sille että ap ei osaa hikeentyä asiasta vaan harrastaa jopa seksiä kuvien katselun tuloksena. Toivottavasti on harmiton työjuttu, muutoin en oikein käsitä.

Vierailija
17/19 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa edes teoreettisesti ja mahdollisesti, hyvällä tahdolla tulkiten positiivinen asia tuossa ehkä on, että mies "jakaa" tämän riemunsa sun kanssa.

Että 37-vuotias mes hakee tuollaisia kickejä netistä kertoo vain sen, ettei hän ole aikuinen, ei sinut oman itsensä ja elämänsä kanssa ja lisäksi myös aika yksinkertainen.

Nuoret likat leikkivät netissä, aikuiset ovat vastuussa siitä, mitä siellä tapahtuu. Mistä mies muuten tietää että tytöt ovat "luvallisia"?

En haaskaisi aikaa tuollaiseen mieheen, en edes tiedä mitä hänelle sanoisin.

Vierailija
18/19 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustunut tyttöihin muuten ja tytöt ovat ottaneet toisistaan kuvia ja lähettäneet miehelleni.

ap

Vierailija
19/19 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustunut tyttöihin muuten ja tytöt ovat ottaneet toisistaan kuvia ja lähettäneet miehelleni. ap

Kuulostaa ihan joltain huumeringon touhulta. Tosi kamalaa, että teillä on lapsia. Vaikuttaa todella yliseksuaalisesta ja epätasapainoiselta kasvuympäristöltä. Kai muistat, että seksuaaliselle toiminnalla tai materiaalille kuten kuville altistaminen on seksuaalista hyväksikäyttöä? :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme