Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten onnistuu, en osta muuta kuin ruokaa 1.1.2012 alkaen juhannukseen asti?

Vierailija
05.12.2011 |

Ja pakolliset hygieniatarvikkeet ja lääkkeet. Muuta en aio ostaa, miten onnistuu?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mikä nyt sitten on pakollinen hygieniatarvike....? ;)

Eli ovatko pakolliset hygieniatarvikkeet astianpesuaine, pyykinpesuaine, joku yleispuhdistusaine kotiin, ja saippua ihoa varten?

Kuukautissuojia tietty, jos käyttää kuukuppia tai kangassiteitä niin ei tarvitse uusia hankkia, Tai on mies, tai raskaana.

Tsemppiä AP :lle, kannattaa myös laittaa ei mainoksia kyltti postilaatikkoon niin ei tule mainoskataloogeja kotiin, itsellä tämä on vähentänyt kuluttamista. Tärkein neuvo on pysyä poissa kaupoista.

Vierailija
22/25 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhjiksi. Muuten voi ostaa normaalisti käyttämiään tuotteita, ei ole tavoitteena ekoilla muuten kuin välttämällä turhaa ostamista.

Ei heräteostoja, paitsi jos alesta löydät jotain, jolle tiedät taatusti olevan käyttöä taloudessasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta kuin tarpeeseen, älä luo itse itsellesi tarpeita äläkä anna mainostajien tai blogistien luoda niitä tarpeita sinulle.

Vierailija
24/25 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ja ekologinen idea. En tosin usko, että onnistuu, sillä luultavasti tarvitsee jotain lahjoja, vaatteita, jotain lamppuja, jotain kodinpikkusälää, joka hajoaa tms. mutta ideana ehdottoman kiva vaikkei täysin toteutuisikaan.

Vierailija
25/25 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava idea! Joulun jälkeen kun kaikki rahat ovat menneet muiden lahjoihin voi itse säästää vaikka pieneen matkaan. Voin olla mukana vaan

huhtikuuhun asti sillä meille tulossa esikoinen juhannuksena niin sille pitää hankkia kaikki tarpeellinen, mutta sekin voi odottaa sinne viimeisille kuukausille saakka.

itse en tarvitse mitään kun mamma vaatteetkin jo hankittu.

Perushygienia Shampoo ja suihkugeeli, ei hoitoainetta kun raskauden aikana vain hiuksia rasvoittaa, deodorantti, hammasharja sekä tahna, perusvoide. Nyt on kaikki jääny minimiin ja meikin käytön olen lopettanut alkuraskauden aikana.

yleispuhdistusaine, wc paperi, tiskiaine ja pyykinpesuaine.

NÄILLÄ MENNÄÄN;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän