Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin olette kertoneet raskaudesta isommille lapsille?

Vierailija
05.12.2011 |

Meillä on 4- ja 7-vuotiaat lapset, ja mietitään, milloin olisi sopiva aika kertoa heille uudesta vauvasta. On varmaan liikaa vaadittu, että pienempi malttaisi pitää salaisuuden, eli raskaus tulee varmaan samalla kaikkien muidenkin tietoon.Ei kuitenkaan maltettaisi odottaa kovin kauaa (eikä keksiä selityksiä äidin pahoinvoinnille).

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysiä vaatteita vaan...

Vierailija
2/2 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopus oli 2,5v. ja oli pyytänyt pikkuveljeä pitkään. Kerrottiin sitten, että nyt on pikkusisarus äitin masussa kasvamassa. Ei kertonut kenellekään ennen kuin annettiin lupa.

Nyt odotan kolmatta rv 6 tasan. Viime viikolla 8v. esikoinen alkoi katsoa mun turvonnutta mahaa (kyllä, mulla on ihan hillitön alkuraskauden turvotus, on ollut joka kerta ja kokemuksesta tiedän, että turvotus muuttuu sitten sulavasti vauvamahaksi, joten paluuta entiseen ei enää ole) ja häntä nauratti kovin. Oltiin siis jo juteltu lasten kanssa yritysaikana siitä, että me isin kanssa toivottais meille vielä yhtä vauvaa ja mietittiin yhdessä, olisko se hyvä juttu... Nyt sitten poika yhdisti mun mahan ja vauvajutut ja totesi yksi ilta, että äiti, sun mahassa taitaa olla nyt se vauva. Ja noin kun sanotaan, niin enpä ala kieltämään. Juteltiin pojan kanssa, että on tosi alussa ja mitä vain voi vielä sattua, mutta jos kaikki menee hyvin, niin kesällä syntyy vauva.

Pikkusiskolle 5v. kerroin sitten seuraavana päivänä. Ja molemmat on luvanneet olla kertomatta muille vielä, saa nähdä muistavatko :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä