Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimia tällaisen miehen kanssa?

Vierailija
05.12.2011 |

Mies on aivan jumalattoman kiukkuinen koko ajan. Siis kun herää aamulla, aloittaa sen tiuskimalla mulle ja lapselle. Hermot aivan pinnassa kokoajan.

Liikenteessä suorastaan raivoaa kaikille muille autoilijoille, kukaan ei osaa ajaa. Vilkuttelee valoja, tööttää, huutaa kaikille.

Mieliala saattaa muuttua muutamassa sekunnissa, eli ennen hyväntuulinen mies saattaa saada raivarin ihan mitättömästä, tai toisinpäin, jos on ollut raivona, saattaakin yhtäkkiä olla hyvällä tuulella. On todella hankalaa elää tällaisen tuuliviirin kanssa, ja tilanne tuntuu vain pahenevan.

Lauantaina lähdimme kaupungille. Mies oli aivan hirveällä tuulella heti aamusta lähtien.

Pääsimme stockalle, ja mies tiuskaisi mulle että mene sä hoitamaan se pankkiasia niin hän käy ostamassa housut. Kysyin että mikä ihmeen pankkiasia? Mies karjaisi (niin että ympärillä olevat ihmiset kääntyivät katsomaan) "NO VITTU EN TARKOTTANUT PANKKIA VAAN APTEEKKIA SAATANA IDIOOTTI!!!" Mä purskahdin itkuun ja mies irvisti mulle kuin pikkulapsi (!!) ja häipyi jättäen mut itkemään yksin. No, hoidin apteekkiasian ja menin odottamaan miestä autolle. Mies tuli, ja karjaisi mulle että "tän takia mä en halua tehdä sun kanssa mitään, sä pilaat AINA kaiken". Vei mut ja lapsen kotiin ja meni itse jonnekin.

Anteeksipyyntöä on turha odottaa, mies on sitä mieltä että mä olen tehnyt väärin kun en tajunnut heti että ei hän pankkia tarkoittanut vaan apteekkia.

Olen niin loukkaantunut ja väsynyt kuunneltuani tätä helvetin raivoamista, tiuskimista ja paskamaista kohtelua etten halua enää puhua miehelle. Olen ollut lauantaista asti hiljaa, ei enää vaan kiinnosta puhua äijälle. Ei sekään mulle puhu, menee ja tulee miten tykkää ilmoittelematta siitä.

En tiedä miten jatkaa, olen ihan jumalattoman väsynyt miehen paskamaiseen käytökseen. Asiasta on aikanaan puhuttu, mutta miehen mielestä hänen käytöksessään ei ole mitään pahaa.

En halua olla tuollaisen ihmisen kanssa tekemisissä, joka kohtelee KAIKKIA muita huonosti, puhuu rumasti niin vanhemmillee, työntekijöilleen kuin minulle ja lapselleenkin.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

luin surulla viestiketjun ja jäin miettimään mikä on tilanteesi nyt? Oletko eronnut vai saitteko tilanteen muutoin selvitettyä/korjaantumaan?

toivon sinulle paljon voimia ja onnea sinun ja lapsesi elämään.

Vierailija
2/29 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmat ja lääkkeet saa ihmisen käyttäytymään noin niinkuin ap kuvasi. Vanha ketju, oiskin mielenkiintoista tietää kuinka pariskunnalle kävi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse viestittelen vieraiden miesten kanssa ja toimin noin puhelimeni kanssa.

Vierailija
4/29 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehet osaa . Ekaks tulee haistattelevasta miehestä mieleen kyynikko . Toki kyyninen ihminen latelee suuvärkistään paljon muutakin moukkamaista . On häpeäksi muille . Kiltit miehet ansaitsevat halituksia ja saavat ihanaa spesiaali huomiota . Tahtoo sellaisen . Nam .

Vierailija
5/29 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies käyttäyty noin kun meillä oli aika (lapsen syntymän jälkeen) ettei mua juuri seksi kiinnostanu.Mutta annas olla kun seksiä alkoi olla niin johan muuttui miehen käytös.Eri asia tietysti tekeekö sulla mieli seksiä tollasen raivopään kans mut luulen et se auttas kummasti

Vierailija
6/29 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai siksi että avioliitto on pyhä ja yh:t ovat huoria?

Ei juma millaisten paskojen kanssa ihmiset haluavat viettää aikaansa.

Vierailija
7/29 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti montako vuotta aiot vielä jaksaa tuon vihaisuuden katsomista?

Lauantaipäivä ostoksilla olisi voinut jonkun kivan ja mukavan miehen kanssa olla tosi kivaa.

Vierailija
8/29 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai siksi että avioliitto on pyhä ja yh:t ovat huoria? Ei juma millaisten paskojen kanssa ihmiset haluavat viettää aikaansa.

Enhän mä edes haluaisi olla enää tämän miehen kanssa.

Lähteminen ei ole helppoa noin vaan kun on yhteinen omistusasunto ja pieni lapsi.

T-ap

Vierailija
9/29 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärsinkö oikein, hän on ennen ollut erilainen?

kuinka kauan siitä on?

häntä vaivaa joku asia, mahdotonta arvailla mikä se on, sillä ei ole välttämättä mitään tekemistä sinun kanssasi

Vierailija
10/29 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee tosi surullinen olo sinun j alaposesi puolesta.

Tee jotain asialle, ennen kuin mies haukkumalla saa sinut ja lapsesi itsetunnon vielä tosi matalalle noilla puheillaan ja olemattomalla arvostuksellaan teitä kohtaan.

Vierailija
11/29 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai siksi että avioliitto on pyhä ja yh:t ovat huoria? Ei juma millaisten paskojen kanssa ihmiset haluavat viettää aikaansa.

Enhän mä edes haluaisi olla enää tämän miehen kanssa. Lähteminen ei ole helppoa noin vaan kun on yhteinen omistusasunto ja pieni lapsi. T-ap

Vierailija
12/29 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärsinkö oikein, hän on ennen ollut erilainen? kuinka kauan siitä on? häntä vaivaa joku asia, mahdotonta arvailla mikä se on, sillä ei ole välttämättä mitään tekemistä sinun kanssasi

Tai sanoisinko helpostisuuttuva. Nyt vaan n. puolivuotta on ollut tällaista ihan hullua menoa, että mies on lähes aina raivona ja mun pitäisi vaan yrittää kestää kaikki mielialan vaihtelut. Keskustelemaan mies ei asioista suostu, saa välittömästi raivarin jos yritänkään puhua.

Kääntää aina oman pahanolonsa mun syyksi ja siihe olen niin kyllästynyt. Mies ei näe mitään vikaa omassa käytöksessään.

Olen päättänyt antaa miehelle aikaa tammikuun loppuun asti. Jos meno jatkuu samanlaisena eikä mikään muutu, mun on pakko lähteä. En vaan tiedä miten selvitään asunnon kanssa tai miten mä saan asunnon. Olen ollut jättämäsä miehen aiemminkin ja hakenut asuntoa kaupungilta, mutten saa jostain syystä. Yksityisen puolen asuntojen hinnat on niin sairaita, ettän voi mitenkään maksaa niitä. Tuloni katsotaan niin hyviksi, etten saisi edes mitään asumistukia tms. Saan 1800 euroa kk käteen, eikä sellaisilla tuloilla saa asumistukea tms. Pieni kaksiokin täällä pääkaupunkiseudulla maksaa melkein tonnin.

t- ap

Vierailija
13/29 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän mä edes haluaisi olla enää tämän miehen kanssa. Lähteminen ei ole helppoa noin vaan kun on yhteinen omistusasunto ja pieni lapsi. T-ap

jos lapsi on vielä pieni ja niitä on vasta yksi.

Miehesi tuskin muuttuu, älä jää sitä odottelemaan. Muuta sinä itse elämäsi, ja tee elämästäsi sellainen kuin haluat.

Omistusasunto on vain loppujen lopuksi rahaa. Jos olet taloudellisesti riippuvainen miehestäsi, niin sekin asia kannattaa nyt korjata toiseksi. Ei ole hyvä olla koskaan taloudellisesti riippuvainen kenestäkään, siinä jää helposti altavastaajaksi ja kynnysmatoksi.

Nyt vaan rohkeutta, sinä pärjäät.

Vierailija
14/29 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä samanlainen mies. Suuttuu nollasta sataan alta sekunnissa, on luonteeltaan tosi tempperamenttinen ja äkkipikainen. Kun miehellä stressiä tai muuten vaan vaikeeta, pitää mun kyllä varoa sanojani ja yleensä sekään ei riitä. Eilen esim, lapsi yritti ottaa lelua pöytätasolta ja tarttui samalla vahingossa verhosta niin että verho meinasi tippua. Mies siihen lapselle tiuskimaan että "mitä sä sitä verhoa revit, nyt irti siitä tajuatko?!". Mä sanoin että se oli lapselta vahinko, älä huuda sille, niin mies sai raivokohtauksen ja huutaa niin että sylki roiskuu et, "MITÄ VITTUA SÄ PUUTUT JOKA ASIAAN?! KYSYKÖ JOKU SULTA JOTAIN?? PIDÄ SE NAAMAS UMMESSA SIIHEN ASTI ETTÄ SUA PUHUTELLAAN!. Jos alan itkeä miehen raivonpurkauksien johdosta saan ivaa ja haukkuja: "taasko sä täällä pillität, lopeta se ulvominen" yms muuta lohduttavaa. Joo ei ole herkkua.

Ei tilanne ennen ollut näin paha ja mies tietää kyllä tekevänsä väärin kun huutaa lapsen nähden mulle. Pyytää vällillä anteeksi minulta ja selittää lapselle että ei saa huutaa niinkuin isi huusi äidille. Enemmän mulla on lapsen puolesta paha mileli kun itseni.

Vierailija
15/29 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kännykällä sen raivoamista ja sitten pistät kuuntelemaan

anna suuttua vaan (jos et sentään väkivaltaa pelkää), ja sano että joko asiasta keskustellaan tai sitten tämä oli tässä

Vierailija
16/29 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tod näk miehellä ollut suhde joka kariutunut. Mun eksä käyttäyty just noin ja lopulta paljastui että oli pettänyt pitkään, 5 vuotta. Toinen nainen oli lopulta saanut tarpeekseen paskasta miehestä.

Vierailija
17/29 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

te teette tollasten psykojen miehien kanssa? :O Toihan on henkistä väkivaltaa ja ei varmaan mee kauheen kauan ennenkun muuttuu fyysiseksi. Jos teitä ei haittaa se että teidät lytätään toistuvasti kasaan niin eikö kannattaisi ajatella niitä lapsia että niillä nyt ainakin olisi normaali elämä eikä tollasta munankuorilla kävelyä?

Vierailija
18/29 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärsinkö oikein, hän on ennen ollut erilainen? kuinka kauan siitä on? häntä vaivaa joku asia, mahdotonta arvailla mikä se on, sillä ei ole välttämättä mitään tekemistä sinun kanssasi

Tai sanoisinko helpostisuuttuva. Nyt vaan n. puolivuotta on ollut tällaista ihan hullua menoa, että mies on lähes aina raivona ja mun pitäisi vaan yrittää kestää kaikki mielialan vaihtelut. Keskustelemaan mies ei asioista suostu, saa välittömästi raivarin jos yritänkään puhua. Kääntää aina oman pahanolonsa mun syyksi ja siihe olen niin kyllästynyt. Mies ei näe mitään vikaa omassa käytöksessään. Olen päättänyt antaa miehelle aikaa tammikuun loppuun asti. Jos meno jatkuu samanlaisena eikä mikään muutu, mun on pakko lähteä. En vaan tiedä miten selvitään asunnon kanssa tai miten mä saan asunnon. Olen ollut jättämäsä miehen aiemminkin ja hakenut asuntoa kaupungilta, mutten saa jostain syystä. Yksityisen puolen asuntojen hinnat on niin sairaita, ettän voi mitenkään maksaa niitä. Tuloni katsotaan niin hyviksi, etten saisi edes mitään asumistukia tms. Saan 1800 euroa kk käteen, eikä sellaisilla tuloilla saa asumistukea tms. Pieni kaksiokin täällä pääkaupunkiseudulla maksaa melkein tonnin. t- ap

Nyt ei kannata miettiä rahoja, ne on tekosyitä. Miehesi tietää kuinka ajattelet ja mitä pelkäät ja katsoo voivansa sillä varjolla käyttäytyä miten tahansa.

Jos et voi (niinkuin minäkään en voinut) ajatella että voisit itse jäädä asuntoon väkivallan pelossa, ei auta muu kuin hakea se asunto vaikka kiven silmästä. Oikeasti, niin tein minäkin ja vaikka raha-asiat ovat aiheuttaneet joitain hankaluuksia, lähtisin uudestaan vaikka sata kertaa. Kenenkään ei tarvitse olla toisen kynnysmatto. Älä pelkää! Saat kaikki asiat sujumaan helpommin ja paremmin, kun sinun ei tarvitse olla peloissasi koko ajan. Pelko syö voimasi.

Vierailija
19/29 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma, kun psyykkisiä vaivoja ei tunnisteta. Miehesi käytös on muuttunut puoli vuotta sitten, ja vieläkään et ole varannut hänelle aikaa lääkäriin. Voimakkaat mielialan vaihtelut eivät ole normaaleja. Miehesi kärsii todennäköisesti tilastaan itsekin.

Vierailija
20/29 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun siskollani oli myös tosi kuluttava suhde. Monta vuotta hän siinä kitui. Oli yhteisiä velkoja ja lapsi. Kun hän vihdoin sai itsestään irti että otti härkää sarvista ja jätti miehen, niin sen jälkeen sanoi ihmetelleensä, että miksi ihmeessä ei ollut tehnyt sitä aiemmin. Nuo lainahommat oli kinkkisiä, mutta vain järjestelykysymyksiä kuitenkin lopulta. Nyt hänellä on uusi mies joka ei ole lainkaan samanlainen kuin exä. On paljon raskaampaa elää tuollaisessa, se irtiotto on työläs, mutta kestää vain hetken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi