Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas te mamujen puolustelijat tuhositte 2 elämää

Vierailija
04.12.2011 |

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011120414868548_uu.shtml

Ilman tuota mamua heitä ei olisi raiskattu. Koska alatte kantaa vastuuta, vastuunkanto on päivän sana.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet tuhonnut "suomalaisten rikollisten puolustelijana" monen ihmisen elämän!

Olen sitä mieltä, että noi mamuraiskaajat kotiinsa kärsimään tuomioitaan ja muille rikollisille kovemmat tuomiot. Joku voisi kantaa todellakin vastuuta noista rikollisista, joita maahan valuu koko ajan tietyn sakin poliittisen pelin johdosta. Sinäkin olet siihen selvästi osasyyllinen, miten kannat vastuusi asiassa?

muka syyllinen, niin sitten on myös ap, joten mitä hän täällä muita haukkuu? Olette säälittävyyden huippuja!

Vierailija
2/22 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on raiskattu kahdesti. Ensimmäinen kerta oli ns puistoraiskaus, miehestä en tiennyt kuin etunimen. Joskus olin törmännyt jossain pubissa, mutta käytännössä mies oli ventovieras. Olin 19-vuotias ja ollut tuota ennen sukupuoliyhteydessä vain silloisen poikaystävän kanssa. Raiskauksen jälkeen pelkäsin kuollakseni olevani raskaana tai saaneeni taudin. Alle vuoden sisällä raiskauksesta olin jo päässyt elämässä eteenpäin.

Toisesta raiskauksesta toipuminen kesti pitempään. Tekijä oli tuttu ja syyllistin tapahtuneesta itseäni. Pelkäsin liikkua ulkona enkä luottanut yhteenkään mieheen. Terapian ja nykyisen mieheni tuella pääsin tuostakin yli. Tapahtumasta on seitsemän vuotta enkä enää ajattele asiaa lähes koskaan.

Elämäni ei ole pilalla. Minä en ole pilalla. Minulle tapahtui kauhea asia kahdesti, mutta minua e tarvitse sääliä. Minä en ole mennyt rikki. Uhrin liika sääliminen ei edesauta toipumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän ei tarvitse olla pilalla. Uhrilla on lupa toipua ja jatkaa hyvää elämää.

Kiukuttaa kun ihmiset aivopestään uskomaan että loppuelämän täytyy olla pilalla. Olen varma että uhrien olisi helpompikin toipua jos ei joka paikassa toitotettaisi miten elämä nyt vaan kertakaikkiaan on lopullisesti mennyttä.

Vierailija
4/22 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukuttaa kun ihmiset aivopestään uskomaan että loppuelämän täytyy olla pilalla. Olen varma että uhrien olisi helpompikin toipua jos ei joka paikassa toitotettaisi miten elämä nyt vaan kertakaikkiaan on lopullisesti mennyttä.

Se on miehille niin sairaan kova paikka miettiä, että joku afrikkalainen lukutaidoton hylkiö on raiskannut tyttöystävän jne. Vaikeita asioita ja yleensä ei noista kokonaan toivu koskaan ja parisuhteet epäonnistuu lähes aina. Osa rupee noiden kokemusten jälkeen huoraksi jne.

Vierailija
5/22 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ltalehti tai sanomat uutisoi tekijästä vain että se on espoolainen. Mistä maasta lienee Kingsley Tasse Danhun, mutta espoolaiseksi en nyt ihan häntä kuvailisi vaikka siellä onkin asunut ennen linnareissuaan.

Vierailija
6/22 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on miehille niin sairaan kova paikka miettiä, että joku afrikkalainen lukutaidoton hylkiö on raiskannut tyttöystävän jne. Vaikeita asioita ja yleensä ei noista kokonaan toivu koskaan ja parisuhteet epäonnistuu lähes aina. Osa rupee noiden kokemusten jälkeen huoraksi jne.

ihmiselle on tehty pahaa. Samalla tavalla kuin vanhemmalle on kamala paikka, jos lapselle tapahtuu jotain kauheaa. Minusta ei kuitenkaan tullut pilaantunutta tavaraa, vaikka jouduin raiskauksen uhriksi. En myöskään ryhtynyt prostituoiduksi eikä loppuelämäni ole mitenkään pilalla. Olen rakastava vaimo, hyvä äiti, luotettava ystävä, osaava työntekijä, rakas tytär ja monia muita asioita. Raiskatuksi naiseksi en kuitenkaan suostu itseäni määrittelemään. Nuo muutamat minuutit vuosia sitten eivät tule määrittämään minua koko loppuelämääni. Sukupuolielämänikään ei ole ohi, vaikka tapahtuneen jälkeen pelkäsinkin niin olevan. Älä sinä kerro, mitä minun elämäni pitäisi olla, vaikka pidät itse raiskattua naista säälittävänä reppanana, jonka elämässä ei ole enää iloa eikä onnea jäljellä.

P.S. Molemmat raiskaajista olivat ihan kantasuomalaisia valkoihoisia miehiä.

T:9

Vierailija
7/22 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko samalla logiikalla vastuussa, jos joku perheenjäsenesi tai tekee rikoksen? En ole erityisen maahanmuuttomyönteinen, mutta tuo 'vastuunkanto on päivän sana' oli niin typerä ilmaus, ettei tosikaan.

Vierailija
8/22 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamu=maahanmuuttaja

kasittaa KAIKKI kansallisuudet, venalaiset, ruotsalaiset, jenkit, kanadalaiset....

etta silleen....

Vierailija
9/22 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa kuulla, että olet päässyt tapahtumista yli ja suhtaudut asiaan muutenkin noin tervehenkisesti. En tiedä oletko ikinä harkinnut asiaa, mutta olisi hyvä jos kävisit, vaikka kerran vuodessa jollain yläasteella / lukiossa / ammattikoulussa kertomassa kokemuksistasi ja opettamassa, että raiskauksessa ainoa, jonka pitäisi hävetä, on se ainoa syyllinen tapaukseen. Eli raiskaaja.

Vierailija
10/22 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/22 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mene kohtaan seksuaalirikokset ja siitä raiskaaja seurasi asemalla juttuun, siellä on kunnon jutut tästäkin rikastuttajasta.

Vierailija
12/22 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaiset miehetkö ei sitten ikinä raiskaa ketään? Tuskin se raiskaaminen on ihonväristä kiinni.

Vierailija
13/22 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen mies on todella harvoin puskaraiskaaja kun verrataan tiettyjen muiden kulttuurien edustajiin.

suomalaiset miehetkö ei sitten ikinä raiskaa ketään? Tuskin se raiskaaminen on ihonväristä kiinni.

Vierailija
14/22 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki suomalainenkin tekee, mutta nämä rikokset ovat täysin tuontitavaraa.

Oikeastiko puolustat tätä moniosaajaa? Sitä sinä nimittäin kommentillasi teet.

Vierailija
15/22 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli töissä seurakunnassa edistämässä mamumyönteisyyttä ja vapaa-aikanaan etsi raiskattavia asemilla...

Vierailija
16/22 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://keskustelu.kauppalehti.fi/5/i/keskustelu/thread.jspa?threadID=20…

Lukekaapa tuo linkki espoon seurakunnasta. Ukko oikein haluaa kunnioittaa suomalaisia arvoja.

Tässä tapauksessa äkkiä ulos täältä. Meidän vankilat on jo täys typeriä vankeja, joten omaan maahansa kärsimään.

Toivottavasti tytöt eivät tulleet raskaaksi. Tuo käyttäisi muuten perheenyhdistämistä tekosyynä.

Eikä tämä ole rasistista. Ärsyttää vaan kun rikolliset itkevät että kaduttaa, tai sitten tulee näitä typeriä tekosyitä tai uhrin syyllistämistä jne.

Kyllä jokainen raiskaaja saa ainakin mut pysymään vielä enemmän kotona ja saa aina lisättyä pelkoja. Eli eivät tuhoa pelkän raiskatun elämää!

Vierailija
17/22 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kannatan hyvin maltillista ja kontrolloitua maahanmuuttopolitiikka, mutta en silti ymmärrä logiikkaasi. Kyllä nuo naiset olisivat voineet tulla raiskatuiksi suomalaisenkin toimesta, vaikka totta on, että mamut ovat yliedustettuina raiskaustilastoissa.

Toisekseen, ajattelepa, että jos itse olisit suomalaisena vaikka Ruotsissa ja joku suomalainen siellä raiskaisi naisen ja sitten jotenkin sinuakin syytettäisiin siitä. Siitähän tuossa sinun omituisessa ajattelussasi on kyse.

Vierailija
18/22 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka asennevamman takia kaahaili maantiellä viattomia sivullisia kuolemaan. Näitä oli useampi tällä viikolla. Varmaan tunnet syvää empatiaa näitä maanteiden murhamiehiä kohtaan?

Vierailija
19/22 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä tapa ihmisillä puhua raiskattujen naisten elämistä tuhottuina.

Rikoksen kohteeksi joutuminen ei tarkota sitä että on ihan pakko viettää loppuelämänsä jossain tynnyrissä itkien, itsemurha vaihtoehtona.

Miksi ei voida keskittyä siihen että raiskaaminen on perseestä, väärin, halveksittavaa ja raiskaaja kerrassaan viallinen ihminen. Miksi raiskaajan kohdekin pitää leimata "pilatuksi".

Vierailija
20/22 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet tuhonnut "suomalaisten rikollisten puolustelijana" monen ihmisen elämän!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi