Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä paras vatsarasva kaksosia

Vierailija
04.12.2011 |

odottavalle äidille, jonka vatsa kasvaa aivan järjettömiin mittoihin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihoöljyjä. Esim. http://global.burtsbees.com/natural-products/baby-and-mom-for-mom/mama-…

Tosin ihan yksönen tulossa. :)

Vierailija
2/4 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytin Biothermin Biovergeturesia. Vaikken yleensä ostele kalliita tuotteita tai käytä kosmetiikkaa isommin, päätin tiikeriraitavatsan pelossa panostaa tuohon rasvaan..

Kaksosvatsa oli aivan valtava, mutta arpia ei tullut. Reisien yläosaa en ymmärtänyt rasvailla ja sinne niitä arpia sitten jokunen tulikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se kaksosmaha ole välttämättä sen suurempi. Ei ainakaan mulla ollut.

Mä kävelin päivittäin lähes kaksi tuntia. Loppupuolella en kyllä sitten jaksanut kuin sellaisia puolentunnin lenkkejä. Söin järkevästi. Painoa ei tullut muuta kuin vauvoista. Kroppa palautui entisiin mittoihin parissa kuukaudessa. Sisäinen voitelu, eli syö ravintoa joka on teille kaikille kolmelle hyväksi.

Mulla on rintojen alla pari lähes näkymätöntä raskausarpea. Muutoin selvittiin siitä hommasta säikähdyksellä.

Onnea!

Vierailija
4/4 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkuraskaudesta ihan loppuun asti vähintään kerran päivässä. Mahanahkan venyessä se kutisi joten rasvasin useammankin kerran päivässä. Kosteutti hyvin ja auttoi kutinaan. Tosin arpia tuli silti vaikka rasvaa reilusti hölväsinkin (yksöisraskaus).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän