Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutin erilleen miehestä ja lapsista.

Vierailija
04.12.2011 |

Ja täytyy sanoa että olen törkeän onnellinen. Aluksi oli huono omatunto lasten takia, mutta nyt parin kuukauden jälkeen olen vaan helpottunut ettei enää tarvi huolehtia heidän asioistaan. Saa nyt ukko selvitä kaikesta itse, tarpeeksi kuuntelin sitä haukkumista etten tee mitään kunnolla. Hah, pyykkivuori siellä on nytkin ja kaikki kaapinpäälliset täynnä kamaa, vaikka mulle piti niistä huutaa päivättäin. Tervetuloa todellisuuteen viiden lapsen yksihuoltajana.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko mennä takaisin kun mies on saanut käsitystä arjesta ja oppinut arvostamaan sinua vaan onko tämä lopullinen ratkaisu?

Vierailija
22/29 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran vaihtoehtona olisi voinut olla että fileroit miehesi, niin hyvä kun lähdit ajoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt sun miehesi vähän aikaan yrittää ja ehkä tulee järkiinsä.

Lapsien huoltajuudesta voi sopia myöhemminkin. Tuski sun miehesi jaksaa 5 lapsen kanssa yksin ja vielä ne harrastukset ja kotityöt.

Vierailija
24/29 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko mennä takaisin kun mies on saanut käsitystä arjesta ja oppinut arvostamaan sinua vaan onko tämä lopullinen ratkaisu?

että sen silmät aukeaisi. Mutta se on valitettavasti vähän tuollainen "narsistinen" luonne. Hänessä ei ole koskaan mitään vikaa. Jos hän hoitaa asiat huonosti, vika on olosuhteissa, ei hänessä. Jos muut hoitavat asiat huonosti, vika on heissä. Ja tämä koskee kaikkia ihmisiä, ei vain minua. Vain hän on älykäs ja pystyvä, muut on aivottomia luusereita. Aika todennäköistä on siis että asenne ei muutu.

Minä olen itse asiassa ollut useimpina viikonloppuina tuolla vanhassa kodissa lasten kanssa (nyt en ole). Tänne mun yksiöön niitä ei kannata yrittää tunkea. Mies on häipynyt töihin pariksi vuorokaudeksi. Ja kehtaa yrittää tunkea mulle siivouslistaa. Oon sanonut että tulin lapsia tapaamaan, en sun siivoojaksesi. Pyykkiä olen pessyt, koska muuten lapset on ilman vaatteita. Mies ei pidä pyykkäystä tekemisen arvoisena hommana. Isot jätkät voisivat tietty itsekin pestä, mutta eivät tahdo saada aikaiseksi.

Miehellä oli tapana karjua mulle että hän joutuu aina kotiin tullessaan tekemään kaikki kotityöt (= esim. poistamaan tiskialtaasta joitain sinne jääneitä ruuantähteitä ja keräämään joitain leluja lattialta). Itse olen yrittänyt välttää vittuilemasta tekemättömistä töistä, etten oo ainakaan ihan samanlainen. Joskus olen yrittänyt vihjaista että tästä hän olis mulle vaahdonnut, mutta ei mee perille, tämä tilanne on tietysti täysin eri. Hänellä on niin paljon tekemistä ettei hän voi ehtiä, mulla sitä vastoin ei ollut muuta kuin aikaa (vaikka siis olin viime vuodet itsekin töissä).

ap

Vierailija
25/29 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan te äitimyyttiä nostatte siellä. Siskosta tuli hieno, nuori nainen ilman äitiäänkin isänsä kanssa asuessa.

Isä on yhtä hyvä vanhempi kuin äitikin.

todellakaan jättäisi lapsiani tuon takia. Todella itsekästä. Se voi olla ja onkin lapsille kova juttu kun äiti häipyy. En hyväksy! Potkisin mielummin miehen ulos tai lähtisin itse lasten kanssa, mutta silloin tilanteen pitäisi tosissaan olla siinä pisteessä ettei muuta vaihtoehtoa ole.

Vierailija
26/29 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaikki hommat on oikeasti juosten kustuja ja miehellä on hermot mennyt kun et ole kotiäitiydestä huolimatta saanut edes perusasioita suoritettua. Ihan oikein teit ja uskon, että miehesi hoitaa asiat ihan sillä samalla surkealla laadulla kuin sekin eli sinun lisäarvosi perheellesi oli puhdas nolla. Nyt voit opetella elämään ja hoitaa vielä lapsia myöhemmin kunhan opit ensin ns pyyhkimään oman perseesi. Näitä uusavuttomia naisia alkaa Suomi olemaan täynnä.

Vierailija
27/29 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaikki hommat on oikeasti juosten kustuja ja miehellä on hermot mennyt kun et ole kotiäitiydestä huolimatta saanut edes perusasioita suoritettua. Ihan oikein teit ja uskon, että miehesi hoitaa asiat ihan sillä samalla surkealla laadulla kuin sekin eli sinun lisäarvosi perheellesi oli puhdas nolla. Nyt voit opetella elämään ja hoitaa vielä lapsia myöhemmin kunhan opit ensin ns pyyhkimään oman perseesi. Näitä uusavuttomia naisia alkaa Suomi olemaan täynnä.

Kotiäitinä muuten vielä kelpasin (siivoojaksi), mutta en enää sitten kun olin töissä enkä enää kyennyt repeämään kaikkeen. Oot varmaan joku mieheni hengenheimolainen, onneksi ei oo kunnia tuntea. Vähemmästäkin masentuu.

ap

Vierailija
28/29 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan te äitimyyttiä nostatte siellä. Siskosta tuli hieno, nuori nainen ilman äitiäänkin isänsä kanssa asuessa.

Isä on yhtä hyvä vanhempi kuin äitikin.

todellakaan jättäisi lapsiani tuon takia. Todella itsekästä. Se voi olla ja onkin lapsille kova juttu kun äiti häipyy. En hyväksy! Potkisin mielummin miehen ulos tai lähtisin itse lasten kanssa, mutta silloin tilanteen pitäisi tosissaan olla siinä pisteessä ettei muuta vaihtoehtoa ole.

Jos ei miehen silmät nyt aukene, niin oikea ratkaisu olisi, että ap alkaisi lasten lähihuoltajaksi ja heivaisi vain miehen elämästään.

Vierailija
29/29 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla vaan ei ole voimia selvitä, varsinkaan jos masennus tms. kohtaa. Lapsilla saattaa hyvinkin olla asiat paremmin isänsä kanssa, äiti ei aina ole parempi. Ja äiti voi olla todella paljon parempi, kun saa hiukan levätä.

Ja ehkä mieskin tosiaan huomaa vielä arvostaa panostasi. Tosin ei välttämättä, mutta ehkä jonain päivänä olet saanut voimasi koottua, ja tilanne on oikeasti paras mahdollinen lasten kannalta.

Hävetkää te äidit, jotka annatte lasten kärsiä jaksamattomasta äidistä, vain siksi että äiti on muka se tärkeämpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän