Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nelly.com palautukset

Vierailija
03.12.2011 |

Onko tosiaan niin, että nelly.comiin ei saa palauttaa alusvaatteita? Tilasin pari aika hintavaa alusmekkoa ja jotenkin automaattisesti oletin, että saa palauttaa, kuten H&M:ssäkin. Tietääkö kukaan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautin Nelly.comiin vaatteita, mutta rahoja en koskaan saanut takaisin. Sinne meni n. 70e! TÖRKEÄÄ noin isolta nettikaupalta. Nelly.com boikottiin!

Vierailija
2/7 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 09:22"]

Palautin Nelly.comiin vaatteita, mutta rahoja en koskaan saanut takaisin. Sinne meni n. 70e! TÖRKEÄÄ noin isolta nettikaupalta. Nelly.com boikottiin!

[/quote]

Oliskohan sun kannattanut laittaa asiakaspalveluun viestiä? Siellä tosi hyvä asiakaspalvelu ainakin itse kun pari kertaa tapahtunut jokin virhe (tullut väärä tuote tai maksoin kaksi kertaa saman summan) ovat he olleet todella ymmärtäväisiä ja aina olen saanut miellyttävän loppuratkaisun :) !

Kannattaa ottaa yhteyttä pian jos nyt tämä sinun rahan menetyksesi ei ole iän vanha juttu !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako H&M todella palauttaa alusvaatteita? Itselläni sellainen käsitys että sinne voi palauttaa vain jos tuote on viallinen eli reklamaationa?

Tietysti jos pakettisi oli silloin avaamaton olet ehkä pystynyt palauttamaan, mutta mistä muuten esimerkiksi Nellyllä voidaan tietää ettet ole kyseistä alusmekkoa käyttänyt päälläsi.

Vierailija
4/7 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 09:47"]

[/quote]

Oliskohan sun kannattanut laittaa asiakaspalveluun viestiä? Siellä tosi hyvä asiakaspalvelu ainakin itse kun pari kertaa tapahtunut jokin virhe (tullut väärä tuote tai maksoin kaksi kertaa saman summan) ovat he olleet todella ymmärtäväisiä ja aina olen saanut miellyttävän loppuratkaisun :) !

Kannattaa ottaa yhteyttä pian jos nyt tämä sinun rahan menetyksesi ei ole iän vanha juttu !

[/quote]

Laitoin viestiä. Vastaus oli, että saattaa mennä aikaa ennen kuin saan rahat takaisin. Pyh! Kuinka kauan? Ei mikään posti voi olla näin hidas.

Vierailija
5/7 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 09:49"]

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 09:47"]

[/quote]

[/quote]

Laitoin viestiä. Vastaus oli, että saattaa mennä aikaa ennen kuin saan rahat takaisin. Pyh! Kuinka kauan? Ei mikään posti voi olla näin hidas.

[/quote]

Kuinka kauan aikaa kyseistä tapahtumasta on nyt? Tilisiirtona minulla kesti ehkä 2 viikkoa kun sain rahat takaisin, kun olin maksanut rahan kahteen kertaan ! Aika oudolta kuullostaa, että palauttaisit vaatteet eikä he maksaisi rahoja takaisin.. :D

Vierailija
6/7 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen H&M:lle lähettänyt asiakaspalautuksena alusvaatteita ja aina on hyvitys tullut :)

Vierailija
7/7 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin myös alusvaatteita Nellyltä. Olen todella onnellinen että niitä ei saa palauttaa. En haluaisi ap:n käyttämiä pikkareita.Nyt voin olla varma että vain minä olen käyttänyt näitä pikkareita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän