Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämän vuoden kuumimmat joululahjat?

Vierailija
24.11.2011 |

Ei ole taas yhtään ideaa...

Pitäis keksiä miehelle, siskolle, veljelle, vanhemmille, appivanhemmille...

Kertokaas parhaimmat ideat!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"anteeksi. ne kynttiläkipot oli vaan niin

uskomattoman itsestäänselvän vastustamattomasti ekana listalla. yleensä sellasta klassista epätoivoista kamaa.samoin jotkut erityisen voimakastuoksuiset saippuat ja kynttilät.

Täällä on joskus ollu idea että mitä tahansa mikä kuluu ja mitä ei tarvi säilyttää.niinku sullakin ne suklaat."

Toki ymmärrän tuon, pääasia että miettii lahjan saajan mukaan.. Joku kun oikeastikin voi toivoa imuria, siinä missä toiselle (esim. itselle) se olisi "kauhistus". Ymmärrän erittäin hyvin että aika moni ei varmaan kaipaa tuikkukippoja:D Sen sijaan tunnen perheitä joissa kerätään mm. mariskooleja eli sellaiseen kotiin joku tuollainen voi olla jopa toivottu:) Itse en kaipaa mariskooleja tai tuikkukippoja, mutta Iittalan Taika astiaa kerään (onkin ainoa keräämäni juttu koskaan) ja sitä saisin mielelläni vaikka onkin tavaraa jota joutuu säilyttämään.

Itse (olen 25v.) ottaisin vaikka minkälaista mieluusti lahjaksi, kuten Vuitton huivin tai laukun, Pentik poron, Tigi hiustuotteita, Ugg kengät, lahjakortin Nellylle, suklaata, meikkisiveltimiä, vaniljakynttilän, Jimmy Choo parfyymin, Bodyshop huulirasvan ja kylpytuotteita, vähän laadukkaampaa teetä.. Käyttöjuttuja mutta myös koristettakin:)

Ja jos miettii vaikka näitä tuoksu/saippuasettiä ja kalenteria, niin sehän olis hyvä olla jollain tapaa mieluisa merkki/aihe tms.. Ihan harmittomia vinkkejä ne oli vaan, mun mielestä esim. suklaa ja sellaset on ihan hyviä jos ei ole hajuakaan mistä joku pitää. Parasta aina ajatella sitä lahjansaajaa, millainen henkilö kyseessä niin kyllä sieltä pääkopasta sitten varmaan jotain löytyy:) Kun kaikki on niin erilaisia ja pitää erilaisista asioista:)

Vierailija
2/9 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuen tietysti aina mistä kukakin pitää, mutta esim.

-Iittala tuote esim. kynttiläkippo, glögilasit, design esine, saunatuoksut & laudeliinat, luksussaippua & vartalovoidesetti, musakuulokkeet, lapaset/lämpöiset tossut, hajuvesi, kirja, elokuva/lemppari sarja dvd boksi, cd, kylpytakki, rannekello, kalenteri tai seinäkalenteri, koru, kännykkä, digikamera, lahjakortti, laadukas tuoksukynttilä, laadukkaita pyyhkeitä, hiusmuotoilurauta, kynttilälyhty, laadukasta kahvia/teetä/suklaata..

Jotain mistä kyseiset ihmiset voisivat pitää tai mitä harrastavat..:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kynttiläkippoja, desing esineitä (etenkin niitä)! ja glögilaseja

Mielellään myös sisustustauluja (suurikokoisia) ja mitä tahansa koriste-esineitä

Vierailija
4/9 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"juu mulle tuli kanssa samoja heti ekana mieleen samat: kynttiläkippoja, desing esineitä (etenkin niitä)! ja glögilaseja

Mielellään myös sisustustauluja (suurikokoisia) ja mitä tahansa koriste-esineitä"

Tais olla ihan sarkasmia, mutta toki sopii itse ehdottaa parempaa;) Toiset saattaa kerätä esim. Iittalan jotain tuotteita kuten Kivituikkuja tai Oiva Toikan lintuja tms, niin miksei sellaista voisi antaa jos saaja siitä pitäisi? Sopisi toki lukea koko viesti, että lahja saajan mukaan, ihmiset kun on erilaisia:)

Toki sitten voi keskittyä haukkumaan muiden ideoita kun ei itse osaa antaa yhtään parempaa esimerkkiä;)

Vierailija
5/9 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ole paljon mieleisempää ostaa samalla rahalla itelleen jotain?

Vierailija
6/9 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskomattoman itsestäänselvän vastustamattomasti ekana listalla. yleensä sellasta klassista epätoivoista kamaa.samoin jotkut erityisen voimakastuoksuiset saippuat ja kynttilät

Ihmiset on varmaan erilaisia, mutta niukat säilytystilat ja liikaa turhaa koliketta on kaikkia suomalaisia saumattomasti yhdistävä tekijä.

Täällä on joskus ollu idea että mitä tahansa mikä kuluu ja mitä ei tarvi säilyttää.niinku sullakin ne suklaat.

Itse arvostaisin kukkia ja villasukkia.sopii melkein kaikille. Kyllä siinä yksi iittalan kivituikkukin menee joukon jatkona. laitan sit eteenpäin jollekin.

Vierailija
7/9 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appivanhemmille valokuvakirja, jos eivät itse niitä tilaile tai vaikka liput oopperaan/teatteriin.

Miehelle konserttiliput, dödöä, hemmotteluhoitoa, harrastusvälineitä.

Veljelle esim. tv-sarjaboksi.

Vierailija
8/9 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelle ostan Partioaittaan lahjakortin (siellä on kaikkea!), lisäksi sampanjapullon avaajan, BB:n laatukalsarit

Vanhemmilleni ja miehen vanhemmille olen tilannut kuvatuotteita. 12-sivuinen kalenteri (kuvia lapsistani ja heistä - tietenkin lumikuvia talvella ja kesäkuvia kesällä). Muistivihko kuvalla ja kalenterilla oli kanssa kiva. Oikeesti siitä kalenterista tuli niin kiva, etten haluaisi antaa sitä pois : D

Miehen veli saa laatukalsarit ja hyvää dödöä, siskoni saa dominationpalasen, Teeman Purnukan (punainen tietty). Sitten ostin miehen veljen vaimolle Oriflamen tuotepaketin käsivoidetta, vartalorasvaa ja suihkugeeliä. Eli kuluu varmasti pois.

Iittala muuten mainostaa uutta kippoa, maksaa 30 e punainen kastehelmituikkukippo. Jos sellaisen saa, tietää sen olevan arvokas. Ja siitä pääsee helposti eroon, jos ei itse tykkää.

Vierailija
9/9 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska idea www.vilttiketju.fi näyttäisi löytyvän tytölle ja pojalle sopivia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi