Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana?

Vierailija
03.12.2011 |

Innostuttiin miehen kanssa puuhailemaan kuukautisten viimeisinä päivinä. Nyt on ollut viikon verran alavatsa kipeä ja vihloo välillä oudosti. Virtsainfektiota tuskin on kun ei kerran pissaaminen satu eikä ole mitenkään epänormaalia. Vessassa saa kyl ravata ehkä pikkasen useammin kun normisti. Olin papa-kokeessa viikolla eivätkä maininneet mitään, et näyttäis paikat tulehtuneelta.Mulla on myös outo närästys tai mikälie, et tulee vähän väliä röyhtyjä.Rinnatkin tuntuu jotenkin turvonneelta, mutta ei kyllä arista.Olen maanantaina menossa lääkäriin, jotta vois sulkea pois tulehdukset.Kuukautiset oli 19.-25.11. joten testiäkään en voi vielä tehdä.Onko mahdollista, että raskausoireita olisi näin aikaisin vai lieneekö joku tulehdus?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu toivon toki, mutta jotenkin tuntuisi uskomattomalta. Ilman ehkäisyä ollaan "eletty" jo useamman kuukauden ja ei kyllä tullut mieleen, että olisi voinut jo edellisellä kerralla tärpätä kun nuo rättipäivät tosiaan tuli ja vielä etuajassa. Onko niissä testeissä sitten jotain sellaista jonka voisi tehdä jo nyt? Mun mielest kaikissa lukee, et vasta kun kuukautisten olis määrä alkaa tai sen jälkeen.

Vierailija
2/3 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

First signal- kasettitesti / Clearblue apteekista näyttävät kai jo neljä päivää ennen menkkojen alkua. Ite oon tehny Clearbluella jo aiemminkin positiivisen:) Mut jollet plussaa älä panikoi,olisit niin ajoissa liikkeellä ettei ihme jollei näkyis vielä :) Mulla näyttää nyt edelleen rv 6+6 testit välillä pos.välillä neg,"menkatkin" tuli mut TIEDÄN olevani raskaana:)

Toivottavasti sulla näkyy jo joku pikku haamulainen testissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki on mahdollista jos ei kerran ehkäsy ollut käytössä.

Raskausoireilta kuulostavat.

Siittiöthän elää mukavasti johtimissa sen seittemänkin päivää jne..Ovis taas voi olla koska tahansa:)

Kokeile jotain apteekin herkintä testiä? Kyllä saattas näyttää jo jos hyvä tuuri käy.

Mitäs jos raskauduit jo edellisessä kierrossa..? :) Monesti kun nuo ekat "menkat" tulevat silti.. :)

Plussatuulia jos sitä toivot

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan