Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pakko hehkuttaa :-D Omat farkut mahtuu jalkaan hyvin, vauva 5kk

Vierailija
03.12.2011 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolimatta onnittelut ap:lle! Onko eka lapsi?

Minä muuten lihoin kummankin lapsen ns. imetysaikana (= maitoa ei tullut) noin 10 viikossa 10 kiloa. Ekan lapsen aikaa edelleen ihmettelen, kun ei eka kuukausina tullut juuri nukuttua ja kävin joka päivä tunnin parin vaunulenkillä. Toisen lapsen jälkeen ei niin päässyt liikkumaan, kun esikoinen jumitti mielellään hiekkalaatikolle. Tokan raskauden myötä kyllä ulkonäkö repsahti muutenkin reilusti.

Vierailija
2/21 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kun joku ei ole jo tullut sanomaan että mahtui entisiin farkkuihin jo heti synnytyksen jälkeen tai jopa koko raskausajan ja että sulla ei ole mitään syytä iloita koska tuossa ei ole mitään ihmeellistä.

mutta anteeksi, en tule pilaamaan teidän iloanne. Tää on niin sairas palsta. Täällä voi iloita vain tietyistä asioista, herranen aika jos nyt joku mahtuu heti omiin farkkuihinsa synnäriltä tulon jälkeen, niin pakkohan sen on valehdella tai muuten vaan hehkuttaa sitä ihan vaan niiden kiusaksi, jotka eivät mahdu. No, mahduin silti eli repikää siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina mahtunut nopealla tahdilla normifarkkuihin. 1-2 kk :) Luulen, että täysimetys on se jippo.

Pojan kaverille syntyi vauva. Poika sanoi eilen mulle (olen siis raskaana), et sinä se vaan lihoat. Ja kuulema kaverin vaimo on edelleen melko tankki. Ihmettelin, et eihän se nyt enää voi olla. No on se sanoi poika. Sitten muistin, et on synnyttäny 3 viikkoa sitten. Mut ei se nyt siltikään enää mikään tankki pitäis olla... On vielä nuori 19 vuotias. Nuorena kilot karisee helpommin.

Vierailija
4/21 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun itse vetasin timmit farkut jalkaan raskausen jäljiltä. Olihan se iloinen yllätys kun ne meni kiinnikin.

Yllätyin myös yhtä iloisesti kun aloin pitkästä aikaa juoksemaan ja huomasin kuntoni olevan paljon parempi kuin silloin joskus aikaisemmin juostessani.

Ja jos joku nyt alkaa huutamaan sen kanssa että mikä kiire se on mahtua ja jaksaa, niin ei ollutkaan. Mutta koiran kanssa tulee käytyä päivittäin pitkiäkin lenkkejä ja nyt mukana on ne vaunutkin. Huomaamattaan siinä paino putoaa (näköjään).

Meillä on vauva nyt 6,5kk.

Vierailija
5/21 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kiusallakin sanon nälvijöille, että itse kyllä laihduin raskausaikana. Olen sairastanut molemmissa raskauksissani diabeteksen, ja tarkalla ruokavaliolla pitänyt arvot kutakuin kunnossa. Laihduin itse (lievästi ylipainoisesta normaalipainoiseksi), lapset syntyivät molemmat 3,5kiloisina.

Mutta kyllä minä silti iloitsen toisten laihdutussaavutuksista raskauden jälkeen. Mallina toimiva hyvä ystäväni laihtui noin puolessatoista vuodessa takaisin mittoihinsa, olin hänen puolestaan tosi iloinen. :)

Vierailija
6/21 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyksestä ja lapsia kolme. En ymmärrä, miten jotkut voivat palautua noin hitaasti.

Vierailija
7/21 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kiusallakin sanon nälvijöille, että itse kyllä laihduin raskausaikana. Olen sairastanut molemmissa raskauksissani diabeteksen, ja tarkalla ruokavaliolla pitänyt arvot kutakuin kunnossa. Laihduin itse (lievästi ylipainoisesta normaalipainoiseksi), lapset syntyivät molemmat 3,5kiloisina.

Mutta kyllä minä silti iloitsen toisten laihdutussaavutuksista raskauden jälkeen. Mallina toimiva hyvä ystäväni laihtui noin puolessatoista vuodessa takaisin mittoihinsa, olin hänen puolestaan tosi iloinen. :)

raskausdiabetes oli ja raskausaikana paino putosi 13 kg. Imetysaikana ei sitten olekaan lähtenyt yhtään. Äidilleni taas ei tullut painoa kuin 7-8 kiloa x 3 raskautta ja kaikki jäi eli lihoi siis imetysaikana. On kyllä saanut kilot pois, mutta siiihen meni 35 vuotta.

Se on aina ilo, kun vanhat kuteet mahtuu päälle. Meni siinä sitten kuukausi tai vuosi. Mulla kävi kans kuten hänelle:

Vierailija
8/21 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mahduin pari viikkoa jokaisesta kolmesta synnytyksestä entisiin farkkuihini, mutta mitään ei kannata puhuakaan sitten imetyksen jälkeisestä ajasta...lihonut joka kerta ja useamman kilon ;) Joten saattaa tuo sinun tahtisi tepsiä paremmin siihen imetyksen jälkeiseen aikaan, onnea siitä!

Vierailija
9/21 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omia farkkuja. Koko tietenkin vaihtelee, mutta eivät koskaan ole lainattuja, varastettuja, perittyjä tai löydettyjä.

Vierailija
10/21 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta 10 vuotta synnytyksen jälkeen ei enää mahdukaan :((

Vierailija
11/21 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt puolivuotias ja yhä mammafarkut ainoastaan mahtuu, liikakiloja kaiken kaikkiaan 15kg

Vierailija
12/21 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse puin omat housut jalkaan kahden päivän päästä synnytyksestä kun piti lähteä käymään vauvan kanssa synnärillä näytillä. (polik.synnytys siis)

Mulla on vatsa vetäytynyt sisään aina tosi hyvin eikä kiloja jäänyt kolmesta lapsesta huolimatta.

Mutta onnea sinulle!

Vierailija
13/21 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tarvii kokoajan ahtaa itteensä ruokaa. 9 kg tuli painoa ja farkut mahtu jo synnärillä jalkaan kaikki jäi sinne 5 päivässä.Imettäessä laihduin sen 10 kg josta sit palauduin takasin.

Miusta tuossa ei oo nyt juur hehkuttamista,mutta onnea silti...

Vierailija
14/21 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nyt savuttanut saman, mutta siihen meni 1,5 vuotta, ja alussa minullakin paino lisääntyi vaikka imetys sujuikin hyvin.

Vierailija
15/21 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vielä 6-7kg. Vauva 3kk.

Vierailija
16/21 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kun joku ei ole jo tullut sanomaan että mahtui entisiin farkkuihin jo heti synnytyksen jälkeen tai jopa koko raskausajan ja että sulla ei ole mitään syytä iloita koska tuossa ei ole mitään ihmeellistä.

Vierailija
17/21 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle itselleni tämä on hieno asia. Ja kun ei kukaan muu huomaa (ei edes mies), täällä voi hehkuttaa =)

Vierailija
18/21 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta joku valas tulee v'''''uilemaan jotain :)

Hienoa että olet päässyt entisiin mittoihisi!

Vierailija
19/21 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyh! Mitä toi nyt on! Raskaana ollessa pitää laihtua, niin että synnäriltä lähdetään numeroa pienemmissä farkuissa kuin ennen raskautta. Bikineissä rantsulle samantien. Eikä kukaan olisi voinut uskoa, että voin ylipäätään olla äiti, kun kaikki luuli mua alaikäiseksi, vaikka olen kyllä jo 29-vuotias kolmen pienen äiti!

Vierailija
20/21 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahduin muutaman viikon päästä. Ja kun imetyksen olin lopettanut olin laihtunut normaalipainostani 7kg, eli olin tosi paljon alipainoinen. Ei ollut mikään ihanteellinen olotila, kun oli luuta ja nahkaa, huimasi, ei jaksanut mitään. Olisin toivonut että kiloja olisi jäänyt pidemmäksi aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan