pepun nuoleminen
Suostuuko muiden vaimot/tyttöystävät nuolemaan miehen peppua ? Omani tyttöystäväni nuolee ja se on ihanaa. Kieli pepussa ja siinä samalla hyväilee munaa.
Kommentit (31)
Niissä piireissä missä itse liikun ei ole täitä, saivareita, satiaisia, loisia eikä kihomatoja. Ihan huoletta nuolen.
Ai teillä on oma pepunnuolenta rinki? Taitaa olla vain omaa fantasiaasi. Samalla taidat olla työtön ja persu. Ethän vain katsonut linnan juhlia sillä niitä sinun pitäisi boikotoida. Persettä ei ole tehty nuoltavaksi,piste. sieltä tulee ainoastaan ulostetta.
Piri päissään jostain syystä toi tuntuu uskomattoman hyvältä
Vierailija kirjoitti:
anaalialueet täysin rauhaan. Nautinnollista seksiä harrastetaan joka päivä, eikä siihen sotketa mitään peräpuolen juttuja.
Väärin. Anaaliaukossa on aivan tolkuton määrä hermoväyliä, jonka takia se on niin tuntoherkkä. Eli sen takia sitä hyväilemällä saa niin hyvän olon. Voin suositella kaikille, suihkun ja parturin kautta tottakai :)
Vierailija kirjoitti:
Paljosta jäätte paitsi nuolemista kammoavat..
Ihanaa kun mies nuolee peppua minun ollessa selällään, pitää jalkojani koukussa
tai kyljellään, takaapäin..ihan miten vain.nam!
Miehen pepun nuolemisen voi aloittaa kun mies seisoo, nuolla ensin kilkuttimia,vartta, samalla kieli voi käydä pepussa, sen jälkeen 69 asennossa mies päällä.
Meillä sama! En ollut peppuseksin saloihin tutustunut kuin vasta nykyisen mieheni kanssa. Siis WAU! Luulin jo kaiken seksin saralla kokeneeni mutta olin väärässä.
Mieheni myös painaa polvitaipeista niin, että perse oikein nousee nuoltavaksi ja sitten vetää pitkillä hartailla vedoilla pimpasta peräreikään ja takaisin.
Tai nuolee takaapäin peppua ja samalla sormettaa klittaa.... Voi helkutti, että on ukko yövuorossa! Tai takaapäin pannessa pitää peukaloa peräreiässä.... Oooooh kohta pitää.... eikun pitää odottaa aamuun....
Peppuseksiä NAM!
En anna poikaystäväni nuolla sieltä. Mulla on usein ilmavaivoja ja nolottaisi hirveesti, jos pääsisi pieru, kun poikaystäväni nuolisi. Pannessa se ei niinkään haittaa, kun on niin kiihkossaan, ettei kuule, vaikka perä vähä rutisisikin.
Vierailija kirjoitti:
kuten loisetkaan. Kihomadot munivat peräaukolle ja siellä ne pysyvät vaikka ammeessa päivän istuisi.
Puhdas pylly on paljon hygieenisempi paikka kuin suu. Saat vähemmän bakteereitä jos nuolet pyllynreikää kuin jos imet esim kieltä.
Vierailija kirjoitti:
En anna poikaystäväni nuolla sieltä. Mulla on usein ilmavaivoja ja nolottaisi hirveesti, jos pääsisi pieru, kun poikaystäväni nuolisi. Pannessa se ei niinkään haittaa, kun on niin kiihkossaan, ettei kuule, vaikka perä vähä rutisisikin.
Löytyispä nainen joka piereskelis kielelle samalla kun rimmaa ;)
Vierailija kirjoitti:
Siitä on aika lyhyt askel homoiluun. Jos pikkupojille opetetaan seksivalistustunneilla pepunnuolennan alkeita ja peppuseksin niksit, niin on suuri vaara, että pojuille tulee kiusaus saman sukupuolen peräreikäänkin, kun se on samanlainen molemmilla sukupuolilla.
Väitätkö sinä, ettei pikkulapset keskenään kokeile vähän kaikkea? Ihmisen seksuaalisuus ei ole mitään sellaista joka alkaa yht'äkkiä kun käydään rippikoulu tai täytetään 18.
Tästä olen juurikin ihmisiä koittanut varoittaa. Ensin ihan vain uteliaisuuden vuoksi halutaan kokeilla jotain muuta kuin laillista lähestyssaarnaaja-asentoa. Ensin saadaan jostain idea että nainen päällä ja kohta jo ajatellaan että nainen kontillaan on ihan yhtä hyvä. Se ei vain ole. Ettekö huomaa? Yhtä asiaa seuraa toinen ja lopulta jo nuollaan toista ihmistä. Jäätelä nuollaan tai ehkä lemmikkiä (riippuu tietenkin lemmikistä), mutta ei toista ihmistä. Pöpöjäkö haluatte? Ei Jumala turhaan keksinyt lähetyssaarnaaja-asentoa. Sen on ihmisten hyvää ajatellen kehitellyt Jumala Kaikkivaltias. Seksissäkin voi houkutella pimeitä voimia.
Niissä piireissä missä itse liikun ei ole täitä, saivareita, satiaisia, loisia eikä kihomatoja. Ihan huoletta nuolen.