Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Munaton mies

Vierailija
19.05.2014 |

Kokemuksia miehestä jolta kivekset on poistettu jos jollain on niin kertokaas miten sellaisen kanssa seksi hommat sujuivat

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy asiantuntijalta: Anonymous - 7. March 2005 - 11:22 | Terve.fi

Yhdynnän onnistumisen edellytyksenä on, että erektiokyky on jäljellä. Erektion syntyminen on monimutkainen tapahtuma, johon vaikuttavat niin fyysiset kuin psyykkiset tekijät. Molempien kivesten poiston jälkeen erektio on mahdollinen testosteronikorvaushoidon kanssa.

Siemensyöksy on siemennesteen purkautumista virtsaputkesta voimakkaiden lihassupistusten seurauksena. Siemenneste koostuu siittiöistä sekä rauhaseritteistä. Jos molemmat kivekset on poistettu, ei siemenneste sisällä lainkaan siittiöitä. Kiihottumisen aikana kuitenkin erittyy nestettä mm. rakkularauhasesta ja eturauhasesta. Nämä eritteet poistuvat sitten siemensyöksyn aikana. Joten siemensyöksy on mahdollinen. Itse siittiöiden osuus siemennesteestä on pieni eikä niiden puuttumista huomaa itse...

Vierailija
2/4 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kysynyt teknistä tietoa vaan kuinka sellaisen miehen kanssa 

jutut toimii  ja onko aktiivisempi kuin normaali jolla on pitkät vitjamunat

Köyriihän noi koiratkin toisiaan vaikka munista ei ole mittään muuta jäljellä

kuin se siitin, onko jollain koemusta saman tyylisestä "miehestä"!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! 

Itse olen seurustellut jo pitkään miehen kanssa jolla ei munia ole, ja voin kertoa että seksielämämme on mitä parhain. Hän saa toki testosteroni hoitoa n. 8 viikon välein, mutta vehje toimii siinä missä muidenkin miesten. Ja on ihan yhtä aktiivista kuin mitä muidenkin miesten kanssa on ollut. :)

Vierailija
4/4 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ettei oma vekkulini enää reagoisi mitenkään koska siitä ei ole ollut kymmeneen vuoteen mihinkään kuin pissapojaksi. Onko kenelläkään tietoa moten sellaisen saisi aikaiseksi ihan laillisesti. Tekeekö joku klinikka esim botuliinipistoksia jolla sen saisi kokonaan tunnottomaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän