Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aktiivisten esittelylista

03.12.2011 |

Lueskelin palstaa aikanikuluksi ja oikeastaan etsiäkseni kokemuksia vastaavassa tilanteessa olevilta ja harmikseni huomasin, että aika harvakseltaan tänne kirjoitellaan. Nyt toivoisinkin kaikkien aktiivisesti palstalla vierailevien kirjoittavan edes muutaman rivin esittelyn tähän itsestään, koska olisi kiva vaihtaa ajatuksia "samassa veneessä" olevien kanssa... Tai tietty jos teillä on tiedossa joku muu aktiivisempi keskustelupaikka niin linkki sinnekin olis kiva;o).

Mutta siis esitteln itseni lyhyesti... Olen 37 v. reilusti ylipinoinen nainen BMI yli 40. Minulla onneksi 10-vuotias tyttö, mutta yritystä nykyisen mieheni 45 v. (ei lapsia) kanssa takana 7 vuotta. Hoidoissa käyty ja viimeksi n. 2 vuotta sitten tehty ICSI, jossa liikkumattomilla simpoilla saatu kaksi jakautumaan lähtenyttä alkiota, mmutta kumpikaan ei sitten epäonneksemme kiinnittynyt. Tämän jälkeen lääkärin tuomio oli lisää painon pudostusta ainakin 10 kg (reilu 20 kg olin pudottanut jo) ennen uutta yritystä. Munasolujen poiminta oli ollut hankalaa :(. Masennuin eikä klinikalla ole sen jälkeen käyty. Nyt on painoa tullut vain lisää ja ikääkin alkaa olla jo, joten olemme alkaneet miettiä mahdollisuutta inseminaatioon luovutetuilla simpoilla ylipainosta huolimatta (syy ICSI:hin oli mieheni sperman laatu, eli muita vaihtoehtoja meille ei edes tarjottu), mutta vielä en ole uskaltanut edes soittaa mihinkään kysyäkseni onko inseminaatio mahdollinen näin reilun ylipainon kanssa... No vähän on mieli maassa, kun aika tuntuu loppuvan kesken ja painon pudottaminen tuntuu niin ylivoimaisen vaikealta, etenkin kun urakka on NIIN suuri... Toki painoakin voisin pudottaa, jotta esim. kiinnittyminen helpottuisi, mutta kymmenien kilojen urakka tuntuu niin ylitse pääsemättömältä, että olisi kiva, jos löytyis joku muukin vaihtoehto.

No tää venahti kuitnekin pitkäksi, mutta olisi kiva kuulla onko palstalla ketään aktiivista lapsesta haaveilijaa;o). Ja mukavaa joulun odotusta kaikille.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan