Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihania vaatteita tuo kaunis pieni elämä blogisti on saanut!!!!

Vierailija
03.12.2011 |

Voi ku ihania!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

LAKKAA NYT JO MAINOSTAMASTA SITÄ BLOGIASI TÄÄLLÄ!!!Voi herranjumala että vituttaa joka päivä lukea kun tyyppi käy tekemässä näitä aloituksia! Ei helvetti! Ikinä en ole blogissasi käynyt enkä käy.

härnätäkseni teen näitä aloituksia. tukehdut kateuteesi. ja en ole blogisti.

Vierailija
2/17 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle ainakaan tule hyvä mieli tuollaisista ympäristödemoneista. Tavaraa hankitaan vain tavaran vuoksi, lisää ja lisää, ja esitellään vielä muille jotta nekin hankkisivat yhä enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on myös surullista että jotkut ovat noin materialistisia. Itse olen humanisti joten liika kuluttaminen tuntuu todella pinnalliselta. Lapset saavat tuolla blogissa kyllä rakkautta ja aikaakin mutta materialistiselta vaikuttaa liikaa. Saavat lahjoja jo ennen joulua tuollaiset määrät. Ei ole välttämättä hyväksi. Se ruokkii pinnallisuutta.

Vierailija
4/17 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut hömpät ja vaatteet ei kiinnosta, mutta koti näyttää aina siistiltä. sellanen siivoja sais käydä meillä kanssa, palkkansa ansainnut.

Vierailija
5/17 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko blogin ideahan on olla mainos. Hyvin suunniteltu sellainen. Boggarihan on sisustussuunnittelija, aika hyvää mainostahan tommonen kauniiksi stailattu kulissiblogi on.

Joo, ihmiset eivät tosiaan ymmärrä blogin ideaa. Sillähän on blogissaan linkki omaan sisustustavaroiden nettipuotiin ja samoja tavaraoita näkyy kodin kuvissa. Lisäksi siis toimii mainoskanavana eri lastenvaateputiikeille, jotka lähettävät vaatteita.

Vierailija
6/17 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on esim. likapyykkikorit kun aina on vaan kuin akkainlehdestä huusholli? Ei kukaan noin asu.

Vierailija
7/17 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..jospa joskus osaisit nauttia kauneudesta, etkä myrkyttäis mieltäsi aivan järjettömällä kateudella..se jos mikä on turhaa..tajuatkos, ettei toisten onnellisuus ole sulta pois?..yritäs nauttia elämästä kiukkupussi ;))

Vierailija
8/17 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siitä etteivät mieti tuon taivaallista ympäristöasioista. jos kaikki kuluttaisivat tuota tahtia, meitä ei enää kohta olisi.

tämä ei ole kateutta todellakaan, suurta harmitusta sen sijaan.

Vierailija
9/17 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko blogin ideahan on olla mainos. Hyvin suunniteltu sellainen. Boggarihan on sisustussuunnittelija, aika hyvää mainostahan tommonen kauniiksi stailattu kulissiblogi on.

Vierailija
10/17 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saati kateutta.

Vierailija
11/17 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko huomannut, että Anne tekee ITSE hyvin paljon leluja ym. lapsilleen?! Minusta se on hyvä esimerkki lapsille, opettaa tekemään LUOVASTI itse...aina ei tarvitse ostaa!!

Vierailija
12/17 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän palstan innoittamana kävin jokusen kerran mutta ei siellä ole mitään mua kiinnostavaa. En jaksa innostua pikkulasten vaatteista enkä mistään näpertelyistä.

En ymmärrä miksi te siitä aina vouhkaatte täällä! Antakaa olla jo!

Vierailija
13/17 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä aloitus on nolo mainos vaatteiden lähettäjältä. En tosin lukenut blogia mut niin selvä jonkun putiikin mainos tää. Noloa.

Vierailija
14/17 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onko ne ripustettu lastenhuoneen seinille henkariin, jotenkin niin tuntuis että on.

Vierailija
15/17 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tainnut kuulla ekologisuudesta mitään...

Vierailija
16/17 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranjumala että vituttaa joka päivä lukea kun tyyppi käy tekemässä näitä aloituksia! Ei helvetti! Ikinä en ole blogissasi käynyt enkä käy.

Vierailija
17/17 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranjumala että vituttaa joka päivä lukea kun tyyppi käy tekemässä näitä aloituksia! Ei helvetti! Ikinä en ole blogissasi käynyt enkä käy.

Tuskinpa blogistin tarttee täällä käydä mainostamassa blogiaan, siellä on melkein 200 000 kävijää kuukaudessa jo muutenkin.

Ihana blogi, kauniita kuvia ja tosi kauniita nuo vaatteet. Minä ainakin luen blogia, saan siitä hyvän mielen ja askarteluvinkit ja käsityöjutut inspiroivat itsekin yrittämään.

On se sääli, että jotain vituttaa jonkun blogi.. Miten pikkusieluista. Täällä palstalla on kaikenlaisia aloituksia, jos tähän blogiin liittyvät ärsyttävät sinua, miksi ihmeessä sitten avaat ne??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän