Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuko kellään muulla häpykarvoituksen yläpuolella "patteja"?

Vierailija
03.12.2011 |

Kun olen seisoma-asennossa ja kokeilen häpykarvoituksesta ylöspin sormenpäillä, tunnen sormien alla liikkuvia "patteja". siis sellainen "mattomainen" mökkyinen patja vatsanpeitteiden alla.... Ne ei tunnu makuulla.



Tunteeko kukaan muu?



Mitä noi on? Imusolmukkeitako?

Kommentit (3)

Vierailija
2/3 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tuntisinko imusolmukkeet ns. läpi?



AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samoja patteja on ollut hoikkana ja nyt 20 kiloa ylipainoisena. Nyt toki on vaikeampi tunnustella rasvakerroksen läpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi