Lue keskustelun säännöt.
Tuntuko kellään muulla häpykarvoituksen yläpuolella "patteja"?
03.12.2011 |
Kun olen seisoma-asennossa ja kokeilen häpykarvoituksesta ylöspin sormenpäillä, tunnen sormien alla liikkuvia "patteja". siis sellainen "mattomainen" mökkyinen patja vatsanpeitteiden alla.... Ne ei tunnu makuulla.
Tunteeko kukaan muu?
Mitä noi on? Imusolmukkeitako?
Kommentit (3)
eli tuntisinko imusolmukkeet ns. läpi?
AP
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ihan samoja patteja on ollut hoikkana ja nyt 20 kiloa ylipainoisena. Nyt toki on vaikeampi tunnustella rasvakerroksen läpi.
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1229419-hei-hoikko…