Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jouluna kiitetään vuoden työstä, avusta, läsnäolosta

Vierailija
03.12.2011 |

Ostan joululahjoja opettajille, hoitajille, kerhojen ja harrastusten vetäjille, talonmiehelle ja töissä esimiehelle + vien jotain koko työyhteisölle, oman suvun muistamisen lisäksi.



Mielestäni se on kohteliaisuutta ja edes kerran vuodessa saa mahdollisuuden sanoa kiitos kaikesta - kiitos että olette kouluttaneet ja kehittäneet lapsiani ja huolehtineet asuinympäristöstäni.



Mikä onkaan parempi aika kiittää kuin joulu?



Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä