Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naurattaa ainainen tee lastensuojeluilmoitus kehotus...

Vierailija
03.12.2011 |

Voin kertoa, että sillä ilmoituksella ei ole yhtään mitään väliä. Vaikka kuinka perheessä on asiat huonosti ja lastensuojelu käynyt tarkastamassa mikään asia ei muutu.

Lapset edelleen kärsii ja tilanne jatkuu ennalleen, lastiksen tädeille on hemmetin helppo selittää mustan valkoiseksi ja salata todellisuus.

Alkaa olla neuvot totaalisen loppu ja jatkuva huoli lapsista, asialle ei kuitenkaan voi tehdä yhtään mitään.

Kuvitteleeko täällä, että yksi tai kaksikaan soittoa lastikseen pelastaisi lapsia?

Ei se ihan niin mene, valitettavasti.

Huoh

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ulkopuolinen sen enempää oikein voi tehdä

Vierailija
2/6 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikki olisivat noin epäpäteviä lastensuojelun työntekijöitä.

Mut jos sulla on tilanne tuo niin ei voi mitään. Ja ilmeisesti äiti jota yrität auttaa, ei halua apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräästä perheestä on useampi omainen tehnyt ilmoituksen, mutta mitään ei tapahdu. Pieni paikkakunta laskee eurojaan...

Vierailija
4/6 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääasia, lapset kärsii silti.

Olen vielä melko läheinen näiden lapsien kanssa (sisarukseni)

En enää tiedä mitä tehdä :(

Olen puhunut äidilleni,huutanut ja vaikka mitä eikä lupauksista huolimatta mikään muutu.

Vierailija
5/6 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastensuojelun sossuihin suhtaudutaan kuten karppaukseen: mikä tahansa on huonosti, se on joko ls-sossujen tai karppaajien vika.

Lastensuojelua kritisoidaan yhtä aikaa siitä, että mitään ei tehdä JA siitä, että tedään, eli sijoitetaan/otetaan huostaan. Ja mitä siinä välillä tehdään, kritisoidaan myös. Olis kiva nähdä, miten ja kuinka tehokkaasti lastensuojelutyön kärkkäät kritisoijat itse homman hoitaisivat.

Vierailija
6/6 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka asun lapseni kanssa pienessä kaksiossa olen valmis ottamaan siskon asumaan luokseni, mutta ei sossuille tule tämä vaihtoehto kysymykseenkään.

Enhän ole kuin isosisko joten huoltajuutta minulle ei anneta, edes väliaikaista.

Annetaan mieluummin lasten kestää vanhemman juomista, rähinää ja kaikkea muuta ei niin mukavaa.

Olen sanonut, että lapset ei siellä voi olla mutta mitään ei tapahdu. Onhan kuitenkin äiti aina äiti, vaikkakin alkoholisoitunut.

ap