Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä teen?

Vierailija
03.12.2011 |

mieheni hakkasi minut juuri. Sanoi tappavansa minut. Tappelin sen kanssa 2 tuntia että sain pihalle. Sillä ehdolla että annan avaimen. No annoin. Laitoin eteisenovemme lukkoon. Ja hetken päästä hän tuli oven taakse ja käski avata. Minä itkin vauva sylissä ja hän tuli oven läpi. Otti juotavaa ja lähti. Hän tuli yöllä 4 pikkujouluista ja minä olin vauvamme kanssa. Hän vaikutti todella sekavalta. Pelkään todella paljon. En kehtaa soittaa kenellekkään. Mitä mä teen

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hakkaa sut kännissä vähän rajummin.

Vierailija
22/26 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hakkaa sut kännissä vähän rajummin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet sinne turvakotiin, he osaavat auttaa ja kertoa, miten edetä jatkossa. Poliisi voi auttaa, jos haet lähestymiskieltoa miehelle. Kannattaa hakea. Koita nyt jaksaa kantaa vastuusi VAUVASTA! Voit saada vielä uuden, paremman elämän, kun otat avun vastaan. Turva yhtään pelätä sitä, että lapsi sulta vietäis, jos ITSE olet kykenevä siitä huolehtimaan. Mutta lastensuojelu toimii niin, että lapsi voidaan sijoittaa ja sijoitetaankin, jos äiti altistaa lapsen vaaralle, ei pidä lasta (ja itseään) turvssa vakavasti väkivaltaiselta mieheltä.

17

17

Vierailija
24/26 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

missämies on ja nukkui varastossa. Herätin ja kysyi että mitä mä täälä teen. Sanoin että älä valhehtele ettet muista ja tulin sisälle. Mies tuli äsken sisälle, ei puhunut mitään ja meni suihkuun.. Pakkohan sen on muistaa. En aio puhua sille mitään enkä noteerata mitenkään koko miestä.

tällä tarinalla näyttää olevan surullinen loppu.

Vierailija
25/26 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mykkäkoulua pidetään miehelle joka unohtaa vuosipäivänne. Ei miehelle joka on hakannut sinut ja ilmoittanut tappavansa. Minua suututtaa lapsesi vuoksi. Ette ole kummoisetkaan vanhemmat.

Vierailija
26/26 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

turvakotiin menee niin tuleeko siitä sitten poliisijuttu? En jaksaisi mitään sellaista. Haluaisin vaan unohtaa koko jutun.. Kiitos kaikille ymmärtäväisille vastaajille.

Valitettavasti sinulla ei taida olla kovin paljon vaihtoehtoja. Voit valita vain sen, ilmoitatko poliisille itse ja pakenetko elävänä, vai selvitetäänkö tätä asiaa ruumishuoneen kautta.

Voit valita, poistutko lapsesi kanssa omin jaloin, vai kannetaanko sinut mustaan autoon.

Ole realisti, avaa silmäsi ja ota pois ruusunpunaiset silmälasisi.

Tunnusta totuus: miehesi on "ihana" vain selvin päin kun haluaa seksiä. Muuten pilkkaa, vähättelee ja hakkaa sinua.

Kyllä sinä tämän voit unohtaa ihan vapaasti... muistamme sinua sitten, kun luemme Alibin numerosta 12/2013 sinun ja vauvasi kohtalosta ja sytytämme kynttilän teidän muistollenne.

Auttaako se sinua nyt paljonkin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme