Minkä ikäisenä lapsesi jäi ekan kerran hoitajalle?
...joka ei ollut miehesi (ja joo minusta isä ei ole mikään hoitaja mutta joku heittäisi sen kuitenkin tähän..) tai vanhempasi/appivanhempasi? kuinka pitkäksi aikaa ja minkä vuoksi?
Kommentit (11)
miehenkään vanhemmat ole hoitajia?
Jaa, enpä osaa sitten sanoa. Eipä ne muilla ole ollut, keskimmäinen on ollut yökylillä veljelläni, mutten kutsu sitä hoidossa olemiseksi.
jäi tunniksi hoitoo kun menimme miehen kanssa prismaan jouluostoksille.
siitä 2 viikon päästä jäi 2 viikoksi hoitoon, kun kipaisimme maistraatissa sanomassa TAHDON.
yöhoidossa oli ekan kerran 2-vuotiaana.
siitä 2 viikon päästä jäi 2 viikoksi hoitoon, kun kipaisimme maistraatissa sanomassa TAHDON.
Siis 2 TUNTIA kesti maistraattireissu, heh.
Siis 2 TUNTIA kesti maistraattireissu, heh.
olikin huolelliset häät:DD meillä esikoinen 2kk kummitädin kanssa kaupungissa, kun äiti oli kampaajalla ja kasvohoidossa (yhteensä 4h), olisivat siis voineet tulla heti mun luo, jos jotain olisi tullut. tulivat välissä ruokkimaan vauvan ja lähtivät taas, hyvin niillä meni, vaikka vauva oli hereillä suurimman osan aikaa! keskimmäinen oli 4kk, kun kuopus syntyi. lähdin siis taksilla sairaalaan ja isi jäi 1,5v:n ja 4kk:n kanssa odottamaan, että esikoisen hoitaja tuli paikalle. toki hoitaja oli ollut vauvankin kanssa, mutta vain niin, että olimme olleet paikalla. hyvin pärjäsivät 14h:)
olikin huolelliset häät:DD meillä esikoinen 2kk kummitädin kanssa kaupungissa, kun äiti oli kampaajalla ja kasvohoidossa (yhteensä 4h), olisivat siis voineet tulla heti mun luo, jos jotain olisi tullut. tulivat välissä ruokkimaan vauvan ja lähtivät taas, hyvin niillä meni, vaikka vauva oli hereillä suurimman osan aikaa! keskimmäinen oli 4kk, kun kuopus syntyi. lähdin siis taksilla sairaalaan ja isi jäi 1,5v:n ja 4kk:n kanssa odottamaan, että esikoisen hoitaja tuli paikalle. toki hoitaja oli ollut vauvankin kanssa, mutta vain niin, että olimme olleet paikalla. hyvin pärjäsivät 14h:)
[/quote]
Kuopus oli 4kk kun seuraavaa jo pukkasi???
kun oli naapurilla sen aikaa että käväisin terveyskeskuksessa verikokeissa. Sen jälkeen seuraavan kerran 1v5kk iässä päiväkotiin.
Toki oli tuossa välissäkin hoidossa mutta mummolassa. Ja isällään tietysti mutta sitä ei lasketa, isä on vanhempi, ei hoitaja.
Kun jäi hoitoon (aikuisen lähisukulaisen hoiviin) kotiin liki kahdeksi tunniksi. Olimme sen aikana syömässä mieheni kanssa hääpäivän kunniaksi läheisessä ravintolassa ( matkaa kotiin hiukan yli 100 metriä)
Kun jäi hoitoon (aikuisen lähisukulaisen hoiviin) kotiin liki kahdeksi tunniksi. Olimme sen aikana syömässä mieheni kanssa hääpäivän kunniaksi läheisessä ravintolassa ( matkaa kotiin hiukan yli 100 metriä)
on ollut siskoni kanssa melko pienenä, alle 2-kuisena, kun itse kävin siskon lapsen kanssa lähikaupassa. Sisko on myös ollut lasten kanssa ulkona, kun minä olen nukkunut, parikin kertaa ennen kuin vauva tuli 4 kk.
Esikoinen oli huikeat 4 viikkoa vanha, kun hän jäi kaverin kanssa yliopistolla siksi aikaa, että minä olin luennolla (olivat yliopiston tiloissa,laitoksemme kahvihuoneessa, eli olin samassa rakennuksessa).
Toinen lapsi oli puolestaan 3 kk vanha, kun hän jäi samaten kaverin kanssa kahvihuoneeseen siksi aikaa, että minä menin luennolle. Tälläkin kertaa olin vieressä, eli jos vauva menisi levottomaksi tms, minut saisi haettua.
Kolmas oli reilusti isompi, 9 kk, kun hän jäi mummin kanssa siksi aikaa, että olimme miehen kanssa ulkona.
Neljännestä ei ole muistikuvaa, koska jäi :), jossain vaiheessa joo varmaankin. Viides jäi ekaa kertaa perheen ulkopuolisen hoitajan kanssa parivuotiaana. Mutta hänellä olikin useampi iso sisarus ("oikeasti" isoja, on reilusti muita nuorempi), joten jos laskee listaasi myös isot sisarukset niin meni tosiaan pari vuotta :).