Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkijä paikalla

Vierailija
02.12.2011 |

Näin että aloitukseni oli nostettu ylös.

Selvyyden vuoksi: en ole ollut itse vastaamassa aloituspäivämäärän jälkeen. Joku muu on ehkä auttanut sinua, mutta minä en ollut paikalla.

En ota omaa nikkiä ainakaan vielä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun pääsi yllä tanssii vaaleatukkaisia pikkulapsia. Se on vertauskuva.

Onko toi hyvää vai pahaa, mihin liittyy?

Vierailija
22/25 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisaalta haluaisin vielä lapsen tai siis ajatus pienestä vauvasta tuntuu ihanalta mutta kun järjellä ajattelen niin ei! meillä kaksi lasta alle kahden vuoden ikäerolla, ja kumpikin vielä pieniä +3 ja 1 1/2 vuotta. hyvä ystävi on yrittänyt raskautua jo melkein 2 vuotta ja itse uskon että tämä "vauvakuume" on sieltä lähtösin. elänkö liian voimaakkaasti ystäväni kaipuussa mukana?

en koskaan sano ei koskaan mutta jotenkin kuitenkin tuntuu että meidän lapset on tässä mutta jos kuitenkin meille olisi tarkoitettu vielä yksi lapsi niin oisiko sen aika nyt vai vasta vuosien päästä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun pääsi yllä tanssii vaaleatukkaisia pikkulapsia. Se on vertauskuva.

Onko toi hyvää vai pahaa, mihin liittyy?

En usko tuohon, mutta en ymmärtäisi pään yllä tanssivia pikkulapsia hyväksi. Tulee mieleen kiiltokuvaenkelit...

Vierailija
24/25 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ne lapset... elätkö lastesi kautta, täyttävätkö lapsesi koko elämäsi. ovatko lapses "vallassa"

Vierailija
25/25 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ympärilläni jo kolmatta vuotta pyörivä mies tosissaan sanojensa mukaisesti rakastunut minuun, voisiko suhteesta tulla jotakin?

Onko minulla ja rakasta,allani miehellä toivoa?

Kiitos etukäteen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän