Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nestemäinen panadol

Vierailija
06.10.2011 |

oletteko antaneet panadolia nestemäisenä? Meillä tuntuu oksettavan tyttöä (6kk) ja suppojen vaikutus on ihan olematon. Huoh, miten saisi nestemäisen panadolin pysymään sisällä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut, kun suppo aina luiskahti vaippaan. Meillä tyttö tykkäsi panadolin mausta, onkohan niitä erilaisina makuina..

Vierailija
2/8 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se aiheutti kauheat ilmavaivat,maha kivun ja ripulin.

eli mentiin ojasta allikkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin vistoa tavaraa, etten edes yrittäis antaa pienelle. Miksi siis pitää yrittää saada se pysymään sisällä??? Vaihda hyvä ihminen lääkettä, esim pamoliin.

Vierailija
4/8 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pamolia saa antaa! Buranaltahan on tullut joku vauvoille tarkoitettu, mainoksia olen nähnyt..

Se on niin vistoa tavaraa, etten edes yrittäis antaa pienelle. Miksi siis pitää yrittää saada se pysymään sisällä??? Vaihda hyvä ihminen lääkettä, esim pamoliin.

älä heti nostele vauvaa ja anna vaikka hetki makoilla paikoillaan. Jos siitä olis apua?

Vierailija
5/8 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasetamolia vältän, koska pelkään maksavaurioita.

Vierailija
6/8 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ibuprofeenillakin on aika melkoisia haittavaikutuksia, ainakin neuvolan mukaan vauvoille ensisijaisesti parasetamolia.

Vierailija
7/8 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen söi sen ihan mielellään vauvanakin, sehän liukenee kielelle.

Itse en noita nestemäisiä tykkää käyttää, sekä Panadol että Burana ovat aikamoista litkua ja sotkuista mittailla jne. Onkohan Buranaa samanlaisena liukenevana tablettina kuin Pamol?

Kuopukselle taas ei onnistu kuin supon antaminen, sylkee/oksentaa sekä Pamolit että nestemäiset lääkkeet.

Vierailija
8/8 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoiselle sekoitin siihen marjamehua tai mieluummin marjakeittoa 1:1

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme