Kehuuko teidän miehet teitä?
Kerroin juuri miehelleni, kuinka minua oli firman bileissä kehuttu kauniiksi (kehuja oli nainen). Sen sijaan, että mies olisi vetänyt pisteet kotiin sanomalle esim. "niinhän sä oletkin", se sanoi "jaa".
Sama juttu, jos laittaudun johonkin juhliin. En siis ole mikään sotanorsu, vaan meikittä ja verkkareissakin ihan vetävän näköinen kolmekymppinen, mutta mitään sanallista kiitosta vaivannäöstä ei heru. Sitten ihmettelen, kun muut heittelevät kehuja - enkä todellakaan kalastele niitä!
Kehutaanko teillä vai onko tämä joku standardi-insinööri?
Kommentit (24)
mutta tänään muun keskustelun lomassa mies sanoi, että mä oon kyllä tosi nuorekas ja harva mun ikäinen on yhtä hyvässä kuosissa. Vertasi moniin tuttuihin ja sanoi, että suurin osa on sellaisia tätejä, että huhhei. Mies vielä korosti, että varmasti suurin osa miehistä ajattelee niin, että hän on tuskin ainoa, joka pitää mua nuorekkaana. Vaikka onkin vähän persettä yms. niin ei haittaa.
Keskusteltiin kyllä sitten siitäkin, että nykyään mäkin hyväksyn itseni paremmin tällaisena kuin olen ja ehkä se näkyy olemuksessa ja muussa. Mä en ole kuitenkaan mikään missi, olen pitkä ja normaalipainoinen enkä naamaltanikaan mikään ruusu, mutta ihan ok kaikin puolin.
Nyt olen aloittanut mollaamiskampanjan miehen suuntaan, eikä enää uskalla dissata mua.
Kamalinta on jos olemme menossa vaikka ravintolaan syömään tai juhlimaan ja olen meikannut ja päällä on kauniit vaatteet... sitten kehun miestäni,että kyllä näytätkin komealta ym ja hän ei sano mitään! Siis en kehu häntä vain siksi, että itse saisin kehuja vaan olen todella sitä mieltä, että komea on :) mutta olisi se joskus kiva kuulla, että oletpas sinäkin nätti tai edes jotain :(
Juu...ja ukko on perus-insinööri...
Meilla tuo vaan menee niinpain etta mina olen mies ja siis se joka kehuu. Ja vaimo siis on oikeasti ihan jumalaisen kaunis, oli meikannut tai ei. Valilla tuntuu jopa oikeasti pahalta kun tietaa itsekin olevansa viela nuori ja pirun hyvassa kunnossa ja kai ihan ok nakoinenkin ja vaimo on se joka kehuu viimeisena.
Ei puhuta yleensäkään ottaen muusta kuin lapsista. Äitejä ja isejähän tässä ollaan, ei juuri muuta toisillemme. :-(