Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsuutesi suosikki tv-ohjelma(t)?

Vierailija
02.12.2011 |

Mä muistan kun lapsena katsoin ohjelmaa "Mikä mikä viidakkokirja", joku sellainen eläinaiheinen tv-visailuohjelma. Ja ruotsalainen sarja Varuhuset (tavaratalo?).

Tietysti Ihmemies ja Ritari Ässäkin oli joskus suosikkeja, sekä vähän myöhemmin teininä Beverly Hills 90210.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat suosikkini olivat pienenä Noppa , myöhemmin Pätkis (18.45). Pätkis muuten peruutettiin sinä päivänä kun Breshnev kuoli, kova paikka lapselle! Suru,musiikkia vaan tuli.

Sitten oli sellainen ruotsinkielinen ohjelma jossa naisen piti muistaa joka jaksossa seuraavalla aakkosella alkava sana, aina se unohti ja sitten nenä kasvoi. Muistaako kukaan? Pöllö aina auttoi, asuivat mökissä metsän keskellä.

ja saa veikata syntymävuoden :)

Vierailija
2/8 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätkis ja se pöllöohjelma lemppareita! :) Sit mä tykkäsin katsoa Lemmenlaivaa. :) Nii ja Tohtori Sykerö!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätkiksen smurffeineen muistan minäkin. Ja sunnuntaina seitsemältä illalla tuli joku lastenohjelma ykköseltä, Nils Holgersson, Liisa Ihmemaassa, Tao Tao, Tohtori Sykerö, Jaki ja Nuka... Muistan vieläkin miltä tuntui saunan jälkeen istua sohvalla katsomassa piirrettyjä.

Vierailija
4/8 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa lapsi tunnisti kaavan, ensin risteilijät otettiin vastaan (aina samat stereotyypit), sitten väärinkäsityksiä, Gopher hassuttelee, joku rakastuu ja joku ongelma ratkeaa. Kaikki lähtevät hymysuin kotiin, paitsi se paha joka sai palkkansa. :D

Mikähän sen pöllöohjelman nimi oli?

Vierailija
5/8 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tohtori sykerö ja maija mehiläinen!!

sitten oli joku pingiviini-sarja minkä nimee en enää muista, eikä ole mikään pingu.

Vierailija
6/8 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun lemppari oli Pikku nallen seikkailut (en muista itse, äiti kertoi)

löytyy youtubesta ja on aika ihana. Itse olen katsellut mustavalkoisena ja siellä väreissä.

Vierailija
7/8 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen muovailuvahasta tehty.

Reinikaiset katsottiin, myöhemmin napakymppiä lauantai-iltaisin.

Mitä Hittiä oli kova ohjelma joskus. Ja mikä se oli se visailuohjelma, ruutuässäkö? se jossa oli jorma pulkkinen ja se sirpa?

Vierailija
8/8 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko noissa Pätkikisissä just smurffit? Olin silloin jo koulussa, ja niin ihania.

PIenempänä katselin Muppet showta myös, ja Shirley Temple -elokuvia.

Lemmenlaivaa, Reinikaista. Bill Cosby showta ja sitten sitä mustaa hovimestaria jonkun senaattorin luona (Benson?) yms. katsottiin koko perheen voimin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi