Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odottaako miehesi kunnes saat orgasmin?

Vierailija
02.12.2011 |

En koskaan saa orgasmia pelkän normaalin yhdynnän aikana, vaikka mies jatkaisi kuinka kauan. En tiedä onko se miehelleni edes tärkeä asia, emme ole puhuneet siitä mutta joka tapauksessa olen aina teeskennellyt saavani. Saatteko te helposti orgasmin ja jatkaako miehenne seksiä niin kauan kunnes saatte? Kuinka moni mies yleensäkääm välittää naisen orgasmista?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhan usein ottaa yhdynnällä itselleen orgasmin ja lopettaa saatuaan. Kehtaa vieläpä kertoa, ettei hän oikeastaan olisi orgasmia kaivannutkaan.

En ymmärrä ollenkaan. Miksi ottaa orgasmi, vaikkei kiinnosta ja jättää toinen tyydyttämättä?

Mieheni väittää ettei vaan tule ajatelleeksi.

Hänen päähänsä ei mahdu ajatus kysyä minulta, kaipaisinko laukeamista. Eikä hän kuulemma enää lauettuaan jaksa.

En siis saa yhdynnässä koskaan orgasmia, mutta suulla ja käsin helposti.

Olen alkanut hoidella itse itseni, eikä seksi mieheni kanssa enää tunnu houkuttelevalta. Itseni kanssa tiedän takuuvarmasti saavani - mieheni kanssa ei koskaan voi tietää jääkö minulle vaan paha mieli ja pettymys.

En voi uskoa, että yksikään nainen toimisi näin; ottaisi mieheltä orgasmin ja toteaisi tyynesti tämän jäkeen, että jatketaan sitten joku toinen kerta. Malta vaan odottaa, vuorosi on sitten joskus...

Vierailija
2/16 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no, enpä tiedä onko harvinaisen huono, miehille kun tuo seksuaalinen itsekkyys on jotenkin luontaisempaa. Valitettavasti.

Pistä pihalle. Eihän tuossa ole mitään mieltä, että pitää parisuhteessa hoitaa orkkunsa yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ensin jos olen sillä tuulella, jos en ole

ei tarvitse turhaan hangata. Silloin pikapanot on parasta mitä nainen (ja hänen limakalvonsa) voivat toivoa.

Kerron toki milloin haluan milloin en.

Mies tykkää kun ei tarvitse arvailla mitä rouva tahtoo. Suosittelen muillekin.

Ei mitään rasittavaa pakkomiellettä saada orgasmia joka varvilla, mutta jos sitä toivon, niin se myös annetaan.

Vierailija
4/16 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus ei vaan malta tai jaksa. Tai ei pysty. Ei mieskään mikään robotti ole. Ja välillä saa ja pitääkin olla vähän itsekäs.

Anteeksi.

Avainsanana tällä kokemuksella onnistumiselle on kunnon esileikit.

Tero

Vierailija
5/16 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin jatkaa sitten vielä omansa jälkeen. Pystyy siihen vielä jonkin aikaa - ja osaa tietty käyttää myös käsiään.

Vierailija
6/16 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään kyllä, joka kerta pitkä esileikki ja vasta kun olen lauennut, hän tulee.

olen oikein tyytyväinen ja ylpeä miehestäni, hän otti puheeni tosissaan ja teki asiaan muutoksen kun sanoin olevani tyytymätön siihen mitä aiemmin sain.

vastavuoroisesti sitten kuukautisten aikana mies saa suuseksiä, kun ei halua yhdyntää tuolloin (minä haluaisin, mutta aina kaikkea ei voi saada)

Vierailija
7/16 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus ei vaan malta tai jaksa. Tai ei pysty. Ei mieskään mikään robotti ole. Ja välillä saa ja pitääkin olla vähän itsekäs.

Anteeksi.

Avainsanana tällä kokemuksella onnistumiselle on kunnon esileikit.

Tero

Mutta numero 11 tässä toteaa, ettei meillä miestä ole kuitenkaan koskaan jätetty hoitelemaan itse itseään seksuaalisen kanssakäymisen yhteydessä.

Ehkä pitäisi kokeilla tätä silloin, kun huomaan että miehellä on suuret laukemispaineet ; ) Vaikka kiusanteoltahan tuollainen tuntuu. Siksi tämä onkin niin hämmentävää minulle ja sotii ajatuksiani vastaan.

Vierailija
8/16 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hoitelee sitten mulle orkun , yleensä suuseksillä.

Saan välillä yhdynnä orkun, välillä en.

Pitäisi kyllä todella moukkana jos mies vaan itselleen hoitaisi orkun ja sitten olis homma siinä.

Miksi te naiset suostutte moiseen???

Vierailija
9/16 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään pelkästä panemisesta saa, hieron samalla klitorista.

Vierailija
10/16 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nautin siitä että nainen saa orgasmin ja jatkan niin kauan että on saanut useampiakin mahdollisesti. Tietysti esileikkikin vaikuttaa asiaan ja on suotavaa että nainen saa jo silloin ekat orgasminsa.

T. Mies44

Vierailija
11/16 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aina saan. Siis nykyisellään todellakin aina, joskus useampiakin.

Silloin aikanaan, kun olin nätimpi ja tiukempi ehkä jopa aktiivisempikin, niin mies saattoi laueta ensin. Mutta aina paikkasi sitten käsin.

ei ole muissa suhteissa ollut tällaistä. Yhdessä nyt 10 v, naimisissa ja kaksi lasta. happy!

Vierailija
12/16 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tekee kyllä asian eteen sen tarvittavan määrän töitä. :) Tosin en enää nyk. odotakaan sitä, itsellä on lääkitys joka vie halut ja tunnon. Jeejee...

Vierailija
13/16 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ainakin yrittää odottaa. Joskus kyllä saa ensin mutta hoitaa sen sitten minulle käsipelillä. Minulle ei ole väliä vaikka joskus tulee ennen minua sillä tärkeintä on että ainakin yrittää odottaa että saisin ensin. Ajatus tässäkin on se mikä merkitsee:)

Vierailija
14/16 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvitse turhaan hangata. Silloin pikapanot on parasta mitä nainen (ja hänen limakalvonsa) voivat toivoa.

Kerron toki milloin haluan milloin en.

Mies tykkää kun ei tarvitse arvailla mitä rouva tahtoo. Suosittelen muillekin.

Vierailija
15/16 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laukeaa itse muutamassa minuutissa ja se siitä. Hyvää yötä vaan sullekin kulta.

Vierailija
16/16 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laukea yleensä vaikka kuinka jyystäisi. Mutta onneksi mies paneutuu mielellään asiaan ja tykkää suuseksistäkin, joten orgasmini ovat taattuja ;)

Ja tosiaan, joskus sitä vaan tahtoo, että pannaan ja sillä selvä. Silloin en suoranaisesti laukea, mutta kyllä se tuntuu vaan niin monella tapaa hyvältä, ettei sitä tarvitsekaan.

Aika hävyttömänä pitäisin, jos ei yhtään välittäisi minun nautinnostani. Ei ole sellaista miestä onneksi sattunut kohdalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä