Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aika hyljeksitty olo :( Työpaikallamme on pidetty

Vierailija
02.12.2011 |

yhdet epäviralliset pikkujoulut, joissa on ollut nelisenkymmentä ihmistä. Minua ei sinne kutsuttu.

Nyt kuulin että tänään on toiset, OMAN ryhmäni epäviralliset pikkujoulut. Eikä minua ole kutsuttu niihinkään.

No okei, en olisi päässyt kumpiinkaan, mutta silti loukkaa ettei minua näihin pyydetty.

En ole ilkeä, en epäsosiaalinen, tulen hyvin toimeen ihmisten kanssa. En ole myöskään ylimielinen jos joku sitä miettii. Loukkaa vaan niin vietävästi.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsellinen mulkvisti on sulle kateellinen. Hyvästä ammattitaidostasi, kauniista ulkonäöstäsi, jostakin, siis ihan mistä vaan. Sulla on parempi tuoli kuin hänellä, vaikka ne oliskin oikeasti samanalaiset tai ei ole sun valinta millainen on tuolisi... Tai hän kokee sut uhkaksi, vaikka ihan ilman mitään oikeaa syytäkin, mutta siis johtuen sen paskiaisen oman pään sisäisistä ongelmista. Todella kurjaa, ja minusta olisi ihan aiheellista puuttua pikimmiten tuollaiseen! Hurjasti sulle tsemppiä täältä, mä uskon tietäväni miltä tuollainen tuntuu, mutta kuule, sä olet noin tuhat kertaa kivampi ja parempi ihminen kuin kukaan tuollain lapsellinen ja tunteeton syrjijä ja työpaikkahäirikkö! Halaus.

Vierailija
22/32 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaamistahan tuo on, ihan iästä riippumatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsellinen mulkvisti on sulle kateellinen. Hyvästä ammattitaidostasi, kauniista ulkonäöstäsi, jostakin, siis ihan mistä vaan. Sulla on parempi tuoli kuin hänellä, vaikka ne oliskin oikeasti samanalaiset tai ei ole sun valinta millainen on tuolisi... Tai hän kokee sut uhkaksi, vaikka ihan ilman mitään oikeaa syytäkin, mutta siis johtuen sen paskiaisen oman pään sisäisistä ongelmista. Todella kurjaa, ja minusta olisi ihan aiheellista puuttua pikimmiten tuollaiseen! Hurjasti sulle tsemppiä täältä, mä uskon tietäväni miltä tuollainen tuntuu, mutta kuule, sä olet noin tuhat kertaa kivampi ja parempi ihminen kuin kukaan tuollain lapsellinen ja tunteeton syrjijä ja työpaikkahäirikkö! Halaus.

että se kateellinen on sitten sellainen "hyvätyyppi ja sosiaalinen" (not) joukkojen kerääjä, joka osaa manipuloida isonkin hovin ympärilleen, jotta eihän hän oikeastaan itse likaakaan käsiään. Ja häntähän eivät turhat omantunnon pistokset hidasta, kun kohtelee toisia julmasti. Ai että mä sitten halveksin sellaisia.

Vierailija
24/32 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuningatar ei voi olla kaikkien alaisten räkäisissä pikkujouluissa.

Taidat olla se jäljelle jäävä sit kun koko pulju suljetaan. Aiotko sitten ryhtyä toimitusjohtajaksi?

So, don't care at all!

Vierailija
25/32 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hieman haavoittunut fiilis kun tuli noista teidän kommenteista tippa silmään. Kiitos että täältä sai ihmisiä puolelleen. Oikeasti lohduttaa.

Ja minä unohdan nuo molemmat juhlat että niitä ikinä onkaan ollut.

ap

Vierailija
26/32 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuolloin ei sinun kuulu olla paikalla! Istut jollain muulla pallilla sitten oikeudessa!

Vierailija
27/32 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta näin on. Olen keskivertoa paremman näköinen ja hyvä työssäni. Aikaansaava ja saanut siitä kiitosta. Siitäkö se sitten on kiinni? Tosi mukavaa. Mutta en ymmärrä miksi minut pitää eristää? Oikeasti on paha mieli, mutta en töissä sitä halua näyttää. ap

Oletko ap keskivertoa paremman näköinen? Vai oletko mahdollisesti yksi työpaikkasi tehokkaimmista ja tunnollisimmista työntekijöistä? Jos, niin eipä siihen sitten muuta tarvita - eristäminen ja kiusaaminen alkaa. Noloa käytöstä kyllä työkavereidesi osalta.

Sinut eristetään, koska sinut halutaan murtaa. Sinä olet uhka jollekin/joillekin, saat heidät näyttämään huonolta. Ja tietysti puhdas kateus on takana. Sekä pelko.

Huono tuuri sinulla. En näe kuin kaksi vaihtoehtoa. Alat pikkuhiljaa katsella uutta työpaikkaa, ei lahjakkaan ja innostuneen ihmisen kannata sairastuttaa itseään idioottien takia. Tai sitten, jos olet todella vahva, jatkat nykyisessä paikassa entiseen malliin ja annat selkeästi muiden ymmärtää, että kohtelet itse kaikkia samanarvoisesti ja ystävällisesti - et suostu minkäänlaiseen kuppikunta-ajatteluun, kiusaamisesta puhumattakaan. Pikku hiljaa voi työpaikaltasi löytyä muitakin samanhenkisiä, jos vain ovat tarpeeksi rohkeita. Suosittelisin tuota jälkimmäistä vaihtoehtoa, jospa vaikka yllättyisit iloisesti.

Vierailija
28/32 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita tapaat vapaa-ajalla jne?

Vierailija
29/32 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman mielipidettä = kuulunevatko noiden 40 juhlia pitäneen porukoihin, vai???

Vierailija
30/32 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuningatar ei voi olla kaikkien alaisten räkäisissä pikkujouluissa. Taidat olla se jäljelle jäävä sit kun koko pulju suljetaan. Aiotko sitten ryhtyä toimitusjohtajaksi? So, don't care at all!

Tulee heti mieleen Kellokosken Prinsessa :) Kiillotan kruununi ja ryhdistäydyn.

ap

Vierailija
31/32 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se kateellinen on sitten sellainen "hyvätyyppi ja sosiaalinen" (not) joukkojen kerääjä, joka osaa manipuloida isonkin hovin ympärilleen, jotta eihän hän oikeastaan itse likaakaan käsiään. Ja häntähän eivät turhat omantunnon pistokset hidasta, kun kohtelee toisia julmasti. Ai että mä sitten halveksin sellaisia.

Mulla oli joskus muinoin duunissa tuollainen työ"kaveri". Nuorekas työpaikka, valtaosin vajaa 30v. väkeä (kuten minäkin) ja tämä "äitihahmo". Oli todella herttainen ensimmäiset puoli vuotta, mutta sitten alkoi omituisesti piikitellä. Ihan kaikesta mitä sanoin, piti vängätä vastaan. Mutta herttainen rooli jatkui muiden aikana ja muita kohtaan. Esimerkiksi sanoin, että koira on musta, johon hän että "no ei se koira nyt musta ole, lähinnä valkoinen". Jos joku kolmas sattui keskustelun jälkeen paikalle, ja totesi koiran mustaksi, tämä äitihahmo hymisteli, kuinka ihanaa on, kun koira on musta. Äitihahmo yritti eristää minua illanvietoissa ulkopuolelle kaikenlaisilla manipulointikikoilla, jne. Ja oli tietysti kovin tykätty, kun jatkoi herttaista rooliaan muiden edessä. Lopulta tilanne meni siihen, että aloin vältellä ko. tyyppiä, mikä rajasi omaa toimintaani työyhteisössä. En vaan jaksanut ylimääräistä draamaa. En vieläkään tiedä, mikä rouvaa niin hiersi. Epäilen mielenterveysongelmia.

Vierailija
32/32 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäväähän tuo on, mutta onko tarkoituksellista?

Meidän duunissa on tuollaisia epävirallisia ryyppäjäisiä välillä ja niihin kiertää kutsu suusta suuhun. Mä olen esimiehenä tehnyt niin, että olen välittänyt kutsun koko tiimille jos olen asiasta kuullut.

Useinhan tuollaiset toimii vähän samalla tavalla kuin lounaalle meno, jengi ilmoittautuu itse mukaan kuullessaan. Etkö ap olisi voinut sanoa, että jee, kuulin vasta nyt, mutta tulen mielelläni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä