Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ette tiedä miten kateellinen olen muille jotka asuu isoissa kodeissa

Vierailija
02.12.2011 |

ja itse pienessä kaksiossa.Kun pyllistän pylly koskee seinään.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aika usein ne änkeää kaikki sinne keittiöön tai sohvalle ja sukulaiset päälle

Vierailija
22/25 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka nukun olohuoneessa ja lapsi sai oman huoneen leluineen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka paljon myös hommaa teettää. Vaikka neliöitä on noin 240, niin kovin usein sitä huomaa istuvansa iltaisin koko perheen kera olohuoneen sohvalla (2 aikuista ja 2 lasta). Ja vaikka huomattavasti pienemmästä muutettiin tähän taloon, niin kummasti on huoneet täyttyneet kalusteista ja kaappitila tuntuu välillä olevan kortilla. Juhlia järjestettäessä iso talo ja piha on kyllä kätevä.

Mutta on tässä talossa sitten kulujakin...

Vierailija
24/25 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kadehdin niitä velattomissa rivareissn asuvia joilla on varaa tehdä 4-5 matkaa vuodessa... tosin en haluaisi koskaan vaihtaa okt:sta pois joten pieni ongelma tuossa. Mutta velaton olisi kiva olla... jäisi rahaa elämiseenkin paremmin.

Vierailija
25/25 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen kans hirvittävän kateellinen ja katkera muiden, joidenkin, asumisesta.

Hassua muuten, silloin kun olin pieni kaverit asui normisti ja mun perhe ökyili. Luulin et aina ois niin mutta kas niin on elämä heitellyt yhtä sun toista että entiset köyhälistöt asuvat hyvinkin hulppeesti ja minustä rikkaasta tuli ihan tavisrivariäiti. Aika paljon teklemistä ehkä sillä että menin köyhiin naimisiin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä