Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ette tiedä miten kateellinen olen muille jotka asuu isoissa kodeissa

Vierailija
02.12.2011 |

ja itse pienessä kaksiossa.Kun pyllistän pylly koskee seinään.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla ei ole lapsia niin tuo on ihan ideaalikoti.

Vierailija
2/25 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, miten ihanalta tuntui, kun muutin yksiöstä kaksioon, ja pystyin kävelemään huoneesta toiseen. Nyt neliöitä lähes kolmesataa, niin se elämä muuttuu. Mutta tie on ollut pitkä ja kivinenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2+2, lapset ovat alakoululaisia ja meillä on 65m²:n kolmio.

Voisihan tilanne olla vielä pahempikin, tottakai, mutta tuntuu hassulta ajatella, että samankokoisilla perheillä voi olla asunto jossa lapsilla on omat huoneet ja ehkä vielä joku aulatilakin ja vanhemmilla ehkä työhuone ja kodinhoitohuone.

Vierailija
4/25 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin pienempään,ja olen erittäin tyytyväinen.Siivouskin hoituu puolessa ajassa,ja pienet tilat luo kodikkuutta ja viihtyvyyttä.

Inhoan isoja hallitaloja,beigen ja valkoisen siivittämänä.

Vierailija
5/25 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahan kanssa kitkuttaminen ei mua harmita niin paljoa kuin tämä yhden huoneen puutos elämässämme!

Mulla on teini ja alakoululainen, teinillä on oma huone, mutta tämän nuoremman kanssa jaamme yhteisen huoneen, ja uskokaa pois, kumpikaan ei siitä nauti. Nuorempi ei halua kavereitaan enää meille, koska pilkkaavat, eikä ihme, ja nyt ovat kaverit tekemässä katoamista...

Vierailija
6/25 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme kerrosta ja kun yhden kerroksen sai siivottua, oli ihan loppu. 3 ulko ovea, 240 m2, ei enää ikinä.

Vierailija
7/25 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähemmän asuntolainaa ja paremman ympäristön vaikka Helsingin tai Tampereen keskustasta. Aah..sitä onnea.

Vierailija
8/25 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoa pienten kanssa

Vierailija
9/25 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia salin ja kirjaton kautta. Matkaa keittiöstä lastenhuoneisiin on 33 metriä :-). Arkipäivän ylellisyyttä.

Vierailija
10/25 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalta alueelta missä nykyisin asumme. Kunnes joskus syksyllä minulle valkeni tämä nykyinenhän riittää meille ihan hyvin. Asun 60m2 kolmiossa kahdestaan poikani kanssa. Meillä vaan on tavaraa liikaa, jota nyt poistankin innolla huutonetissä. Mieluummin asutaan tässä ja ylimääräiset rahat muualla sijoitettuna tuottamassa jatkuvasti, kun että kaikki rahat olisi kiinni yhdessä asunnossa.

Vierailija
11/25 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahan kanssa kitkuttaminen ei mua harmita niin paljoa kuin tämä yhden huoneen puutos elämässämme! Mulla on teini ja alakoululainen, teinillä on oma huone, mutta tämän nuoremman kanssa jaamme yhteisen huoneen, ja uskokaa pois, kumpikaan ei siitä nauti. Nuorempi ei halua kavereitaan enää meille, koska pilkkaavat, eikä ihme, ja nyt ovat kaverit tekemässä katoamista...

Tai tee ruokailutilasta itsellesi nukkuma soppi.

Vierailija
12/25 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun isossa kodissa ja kadehdin sikana niitä, joilla käy siivooja.

Ja niitä, joilla on joskus lastenhoitoapua arkeensa. Niitä kadehdin niin, ettei kukaan uskoisi.

Vierailija
13/25 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoa pienten kanssa

Vain maaseudulla on tontteja yksitasoisille uusille taloille.

Vierailija
14/25 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki valkoista.

-ohis-

Vierailija
15/25 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D, joo, pöydän alle vain nukkumaan tuossa pienessä keittiössä, olis varmaan rattoisaa :) Emme tosiaan tartteis yhtä huonetta lisää, jos nyt siis mahtuisimme eri tiloihin...

Vierailija
16/25 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjahyllyillä tms., jotta molemmat saisivat oman tilan? Meillä yläkerran naapureilla teinityttö ja alakoululainen poika jakavat huoneen. Molemmilla käy kavereita. Ei se vaikuta olevan iso "häpeä".

Vierailija
17/25 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, mä just haluaisin korkeita avaria tyhjiä tiloja, jätti-ikkunoita ja

kaikki valkoista.

-ohis-

sairaaloissa,tulee sellanen steriili olo.

Vierailija
18/25 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sermejä ym ja jos teillä on vaatehuone niin sinne saa vielä yhden sopen. Meillä tehtiin japanilaistyylinen ilme itämaisilla sermeillä ja vähennettiin tavaraa rutkasti. Kevyillä ratkaisuilla saa aika kätevästi erilliset tilat ilman että tulee kauhean tukkoista. Itsekin asun/asumme tosi pienesti mutta toisaalta olemme kuin Los Serranos (Serranon perhe)ja paljon yhdessä, yhteen ääneen puhuen, joten on joskus todettu että mihin me tarvitaankaan enempi huoneita. Aikansa kutakin.

Vierailija
19/25 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nautin niin tästä isosta talosta ja avaruudesta. 180 neliöö, kolme lasta ja 2 aikuista. Kun tullaan sellaisilta tutuilta jotka asuu pienessä kerrostalokodissa tai vaikka siellä rivarissakin, musta on niin ihana tulla omaan kotiin ja nauttia tästä avaruudesta ympärillä :).

Siivoja käy kerran viikossa, joten ei tartte tuskailla liikaa siivoamisen kanssa...

Vierailija
20/25 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sermejä ym ja jos teillä on vaatehuone niin sinne saa vielä yhden sopen. Meillä tehtiin japanilaistyylinen ilme itämaisilla sermeillä ja vähennettiin tavaraa rutkasti. Kevyillä ratkaisuilla saa aika kätevästi erilliset tilat ilman että tulee kauhean tukkoista. Itsekin asun/asumme tosi pienesti mutta toisaalta olemme kuin Los Serranos (Serranon perhe)ja paljon yhdessä, yhteen ääneen puhuen, joten on joskus todettu että mihin me tarvitaankaan enempi huoneita. Aikansa kutakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi