Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten tästä ahdistuksesta pääsee eroon
02.12.2011 |
Parisuhdekriisi iski pari vuotta sitten miehen tekemisten ja sanomisten vuoksi. Asioita on puitu paljon ja välillä helpottaakin ja elämä tuntuu hyvältä. Sitten tulee taas joku pieni asia, mikä nostaa vanhan kriisin tunteet esille ja romahdan syvälle pohjamutiin. Ahdistaa taas niin hirveästi, etten tiedä mitä tekisin. Puhuminen miehen kanssa tästä olotilasta aiheuttaisi vain myrskyn, joten se ei ole nyt vaihtoehto. Antakaa vinkkejä miten psyykata itsensä pois tästä ahdingosta.
Kommentit (22)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ja jos kerta toisensa jälkeen otan saman asian esille niin se nostattaa huimat aallot ja tilanne paisuu ihan vääriin mittasuhteisiin. Asia on kuitenkin sellainen, ettei sen takia ole mitään järkeä erota ja rikkoa perhettä.
Totta on se, että en ole saanut käydä sitä riittävästi läpi. Tai oikeastaan olen, mutta se asia ei läpikäymällä tällä hetkellä miksikään muutu, koska emme pääse asiasta yhteisymmärrykseen.
Tuosta kivasta kumppanista en osaa sanoa. Ehkä sitten en ole. Toisaalta olen sitä mieltä, että minulla on oikeus tunteisiini vaikkakin koitan välttää niiden julkituomista miehelle. Siksi kysyinkin neuvoa ja apua, millä voisin helpottaa omaa oloani.