KALASTAJAN vaimo - niin kaunis
kyllä oli taas niin kauniita kuvia hänestä. Mies ottanut? Aivan ihania! Hänellä on ihan nuori mies, söpö tyttö ja ihania vaatteita. Erityisesti iahailen miten hän ehtii kaikkea, lakia suunnittelee lukevansa Stavangerin yliopistossa.
Kommentit (28)
rehellisesti vailla kateutta etten pidä häntä erityisen kauniina. Huoliteltu on, mutta ikäisekseen vanhan näköinen koska on niin laiha, joten piirteet luisevat ja iho vanhemman näköinen. Monet tuon ikäiset vielä hehkuu kauneuttaan, kv ei.
Eikös se ole se valkohapsinen wanna-be-teini?
mutta 29-vuotiaaksi on hyvin vanhan näköinen. Laihuus ja kasvojen kuluminen liittyy kai yhteen. Sievät silmät on mutta syvät uurteet ja luomia kasvoilla, muutenkin kolhot piirteet.
Mutta kaunis on, ei voi kieltää. Mies on kyllä jo 40 täyttänyt eli toistakymmentä vuotta vaimoaan vanhempi. Ja lapsia on 2, tyttö ja vanhempi poika.
Enkä sano tätä kateudesta, minusta blogi on ihan kivan oloinen vaikken sitä paljoa luekaan. Mutta ei tuo ulkonäkö nyt ihan sitä ole mitä minä pidän "kauniina".
onko hän 29 v?? Olen itse pari vuotta vanhempi ja olen pitänyt kalastajan vaimoa about 5-10 vuotta vanhempana. Ehkä hän on niitä "iättömiä" jotka sitten näyttävät samalta lähes koko ikänsä. Ihan kivan näköinen, mutta ehdottomasti ikäänsä vanhemman näköinen.
ja Tykkään kovasti blogistaan.
Kun on anorektisen laiha olemus, niin varmasti suonet ja rypyt näkyvät. Outoa, että aikuinen nainen laittaa nettiin tuollaisia teiniposeerauskuvia. Muutoin blogin idea on ihan ok ja kuvat laadukkaita.
mutta varmasti tyylikäs ja nätti kylläkin. En ole lukenut blogia, joten siitä en voi sanoa mitään. Kpe blogista tykkkään ja blogistikin on oikein kaunis mielestäni
mutta 29-vuotiaaksi on hyvin vanhan näköinen. Laihuus ja kasvojen kuluminen liittyy kai yhteen. Sievät silmät on mutta syvät uurteet ja luomia kasvoilla, muutenkin kolhot piirteet.
Kalastajan vaimon blogi on ihana. Johanna on kaunis, vaan ehkäpä sitä tyyppiä joka näyttää 3-kymppisenä 10 vuotta vanhemmalta, 4-kymppisenä ikäiseltään ja 5-kymppisenä 10 vuotta nuoremmalta?
Hän vaikuttaa muutenkin ikäistään kypsemmältä ja blogi on lukemattomista vaate-esittelyistä huolimatta kiinnostava :)
etten ollutkaan ainoa, joka on luullut kv:n olevan jo neljänkymmenen paremmalla puolella.
Jossain taytyy olla joku kartta. Maitokirjoitus tulee esiin kuumennettaessa.
Kun on anorektisen laiha olemus, niin varmasti suonet ja rypyt näkyvät. Outoa, että aikuinen nainen laittaa nettiin tuollaisia teiniposeerauskuvia. Muutoin blogin idea on ihan ok ja kuvat laadukkaita.
ja en ole kateellinen!
Kalastajan vaimo on tosi herttainen ja mukavalta vaikuttava ihminen. Kaunis koti ja kauniita vaatteita, kivasti kirjoittaa ja vielä ovat tuollaisia kauniita ihmisiä. Monta syytä olla kateellinen, mutta onneksi en ole, vaan luen mielenkiinnolla hänen piristäviä juttujaan :) Ihmettelen hänen arvostelijoitaan, miksi pitää mennä lukemaan blogia, jos se ärsyttää??! Ja onhan näitä "kuuluisia" blogeja muitakin, mutta jostain syystä Kalastajan vaimo on useiden hampaissa...
ja en ole kateellinen!
No ei tuo Kalstajan vaimo ainakaan minun silmiini anorektisen laihalta näytä, kohtuu pyöreiltä jalat ainakin näyttävät :) Ihan normi hoikka nainen:)
Ja kuvatkin ovat mielestäni hyviä, ei mielestäni ollenkaan teiniposetusta. Mutta kieltämättä mietityttää joskus, miten joku "kehtaa" poseerata noin paljon... mutta luulen, että siihenkin tottuu - kai. No, ainakin se vaatii tietynlaisen persoonallisuuden, joka haluaa olla esillä, katseiden kohteena.
Ja hyvä niin, sillä mielestäni Kalastajan vaimolla on superhyvä maku vaatteiden suhteen. Pukeutuu kauniisti, nuorekkaasti ja rennosti ja jotenkin vaan niin tyylillä :)
Kalastajan vaimo on tosi herttainen ja mukavalta vaikuttava ihminen. Kaunis koti ja kauniita vaatteita, kivasti kirjoittaa ja vielä ovat tuollaisia kauniita ihmisiä. Monta syytä olla kateellinen, mutta onneksi en ole, vaan luen mielenkiinnolla hänen piristäviä juttujaan :) Ihmettelen hänen arvostelijoitaan, miksi pitää mennä lukemaan blogia, jos se ärsyttää??! Ja onhan näitä "kuuluisia" blogeja muitakin, mutta jostain syystä Kalastajan vaimo on useiden hampaissa...
Kalastajan vaimon jutut on piristäviä ja tosi kevyitä, ehkäpä joskus sitä päivänasu kuvausta ja uusia vaatteita tulee siihen tahtiin, että omatunto hiukan kolkuttaa ainakin mulla... Mutta KV:n blogihan on sellaista hömppäviihdettä ja inspis-ideoita omiin pukeutumisiin eikä tarkoitus olekaan pohtia mitään syvällistä...
Ja hoikemman päällä vaatteet vaan näyttävät paremmilta ja onhan KV:kin joskus jo vuosi pari sitten blogannut syömisiään joista on tosi tarkka (kalorimäärän pitäminen niin linjassa kyllä aiheuttaa ainakin mulla kateuden sitä tahdonvoimaa kohtaan, terveisin juuri Fazerin sinisen 200 gramman levyn yksin "jälkiruuaksi" vetänyt).
ja mitään sanomaton ilme aina naamalla.