Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KALASTAJAN vaimo - niin kaunis

Vierailija
01.12.2011 |

kyllä oli taas niin kauniita kuvia hänestä. Mies ottanut? Aivan ihania! Hänellä on ihan nuori mies, söpö tyttö ja ihania vaatteita. Erityisesti iahailen miten hän ehtii kaikkea, lakia suunnittelee lukevansa Stavangerin yliopistossa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se luomen otti pois poskesta? Pitääkö ne aina ottaa

Vierailija
22/28 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että tämä 40 v. rouva pukeutuu nuorison pissistyyliin, mutta en kehdannut mitään sanoa kun ajattelin, että mua pidetään kateellisena. Mutta hänhän pukeutuu sitten ihan kuin ikäisensä. Olin kyllä iän suhteen väärässä. Johtuu siitä, että en ole blogia kovin ahkerasti lukenut, välillä katson kuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä te luette tuosta blogista? Mikä siinä on kiinnostavaa? Missasinko jotain kun löysin vain joitakin poseerauskuvia? Mitä kiinnostavaa tuossa nyt oli? Ja kuinka herran tähden joku on noin nolo että otattaa itsestään noin valtavasti kuvia ja laittaa nettiin, tyhjänpäiväisten päivitysten kera???

Vierailija
24/28 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pukeuu nuorison pissistyyliin kuin ikäisensä (29v)? Ei siis pukeutuu pissistyyliin vai kolmikymppisen tyyliin? Vai onko kolmikymppinen sinusta pissis? Ja minusta kyseisen ihmisen tyyli on kyllä ihan muuta kuin pissis.

Olen kyllä samaa mieltä, mielestäni Kalastajan vaimon tyyli on kaikkea muuta kuin pissis. Pidän tyylistä, koska omani on hyvin samanlainen. Eli rento, huoleton, nuorekas ja silti siisti eikä mikään paljasteleva pissistyyli ollenkaan.

Ei minihameita ja jos on tiukat housut, on yläosa väljä ja peittävä. Ei avonaisia kaula-aukkoja eikä rintavarustelun tai muun esittelyä Tukiais-Karpela -tyylillä, jotka edustavat aikuista pissistyyliä vapaa-ajan ja toimistotyön tapaan.

Kalastajan vaimolla kyllä on parempi maku / enemmän mielikuvitusta erilaisiin vaateyhdistelmiin kuin mulla ja siksi blogi onkin hyvin inspiroiva.

Pidän todella, juurikin sen takia, että tavallisia ja ihania vaatteita esittelee tavallinen ja normaalikokoinen aikuinen nainen eikä mikään 16-vuotias nälkäkurki.

Jos joku vaatefirmakin toimisi tällä konseptilla, uskoisin menestyksen olevan taattu :)

Vierailija
25/28 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies on s. 1968. Asiat paljastuneet blogista.

Vierailija
26/28 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pukeuu nuorison pissistyyliin kuin ikäisensä (29v)? Ei siis pukeutuu pissistyyliin vai kolmikymppisen tyyliin? Vai onko kolmikymppinen sinusta pissis? Ja minusta kyseisen ihmisen tyyli on kyllä ihan muuta kuin pissis.

Luulin, että tämä 40 v. rouva pukeutuu nuorison pissistyyliin, mutta en kehdannut mitään sanoa kun ajattelin, että mua pidetään kateellisena. Mutta hänhän pukeutuu sitten ihan kuin ikäisensä. Olin kyllä iän suhteen väärässä. Johtuu siitä, että en ole blogia kovin ahkerasti lukenut, välillä katson kuvat.

Vierailija
27/28 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuinka herran tähden joku on noin nolo että otattaa itsestään noin valtavasti kuvia ja laittaa nettiin, tyhjänpäiväisten päivitysten kera???

Vierailija
28/28 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelee, että hänellä ei ole meikkiä (melkein) ollenkaan vaikka selvästi näkee kuvista että koko naamalla todella paljon meikkiä. Piirteiltänsä aika ruma.