Voiko joku avata joulupadan
Kommentit (60)
mutta voiko lahjoittaa esim 5 euroa? Kun tuo tarjoaa 10 euroa lahjoitussummaksi niin voiko lahjoittaa vähempää?
kiva jos säkin käyt lahjoittamassa : )
joku ulkomaan mamma sen innoissaan avasi ja parikin kertaa laittoi rahaa. Mäkin laitoin kympin, sen lisäksi tuli muutamia euroja. Että sellainen joulumieli av-mammoilla. Ei edes yhtä euroa voi lahjoittaa.
Ja meinaa laittaa lisääkin... Mutta kannustetaas nyt muitakin laittamaan. Ihan kivasti on ainakin alkanut :D
Laitoit pari kertaa ja mä laitoin kympin. Toivotaan parempaa osallistumista tällä kertaa.
Mä oon pian 50v av-mamma ja pelastusarmeijan pataan lahjoittaminen on kuulunut mun joulumielentuojiin jo ihan pikkutytöstä alkaen. kiva kun perustit padan : )
Laitoit pari kertaa ja mä laitoin kympin. Toivotaan parempaa osallistumista tällä kertaa.
Mä oon pian 50v av-mamma ja pelastusarmeijan pataan lahjoittaminen on kuulunut mun joulumielentuojiin jo ihan pikkutytöstä alkaen. kiva kun perustit padan : )
Näin ulkomailta on kiva tää nettipata. Pystyy lahjoittamaan kotimaahan. Se antaa jotenkin erityisen lämpimän tunteen sydämeen :)
Toinen joulupata-aloitus jo hukkui jonnekin. Poistettiinkohan se?
laitoin minäkin kympin, pelastusarmeijan sivu vaan herjas, että tapahtuma keskeyty, rahat kuitenkin lähti tililtä, meni nyt sit pottiin tai ei, ni laitoin... :)
Koitetaan pysyä etusvulla, lahjoittakaa edes euro.
Öitä kaikille ja kasvattakaahan pottia, yökyöpelit :)
käykääpä edes se euro laittamassa.
Nostetaas, jos täältä löytyisi joku hyväsydäminen ihminen, jolla on yksi euro tilillä :)
Viime vuoden av-potti oli vain reilut 80 euroa ja nyt on jo yli 70 euroa!
Lisää vain :)
t. se toisena kympin lahjoittanut
Lahjoita vaikka sentti, jokaisesta tunnista, jonka olet viettänyt av:lla :)
Jos löytyisi jokaiselle päivälle edes yksi lahjoittaja :)
Pidetään keräyksen loppuun asti ylhäällä. Vasta yhdeksän lahjoitusta. Kai täällä vähän enemmän porukkaa käy?
joku ulkomaan mamma sen innoissaan avasi ja parikin kertaa laittoi rahaa. Mäkin laitoin kympin, sen lisäksi tuli muutamia euroja. Että sellainen joulumieli av-mammoilla. Ei edes yhtä euroa voi lahjoittaa.