Voiko joku avata joulupadan
Kommentit (60)
jännä kun jonain vuonna toimituskin lahjoitti ja saatiin tosi iso potti viime vuonna oli tosi nihkeetä.
Laitoin just 10 eur ja katotaan jos väki innostuu niin voin pari euroa laittaa kriittisessä kohdassa lisääkin.
niin sivulla on linkki jonka avulla voit haastaa väkeä osallistumaan
Av:lta on hävinnyt yhteishenki ja varmaan se kiva porukkakin, joka aina rahaa pottiin laittoi ja muistutti muitakin. :(
Kaipaan joskus niitä aikoja, jolloin täällä oli mukavaa porukkaa, mukavia nikkejäkin (!) ja jotenkin leppoisan mukava meininki. Kirjoituksetkin oli erilaisia, kun oli nikkejä, joita voi seurata ja jotka jollain tapaa "tunsi". Sääli, että kaikki mukavat ajettiin pois ja tuli tää paskasakki tilalle :(
Av:lta on hävinnyt yhteishenki ja varmaan se kiva porukkakin, joka aina rahaa pottiin laittoi ja muistutti muitakin. :(
Kaipaan joskus niitä aikoja, jolloin täällä oli mukavaa porukkaa, mukavia nikkejäkin (!) ja jotenkin leppoisan mukava meininki. Kirjoituksetkin oli erilaisia, kun oli nikkejä, joita voi seurata ja jotka jollain tapaa "tunsi". Sääli, että kaikki mukavat ajettiin pois ja tuli tää paskasakki tilalle :(
Mä sitä kyselin pariin otteeseen viime vuonna ja odotin, mutta ei kukan tehnyt sitä ja sitten laiton muistaakseni muron tai plussan pottiin rahani. Siinä tuli sitten rikottua monivuotinen av-pottiperinne :(. Mutta ajattelin, etten mä yksin viitsi laittaa. Odotin edes yhtä ihmistä kaveriksi. Ei vaan tullut :(
Ja voin vaikka kirittää muutamia kertoja.
Eikös täällä av:lla pitänyt olla tosi kovatuloisia mammoja? ;)
miksi ette avaa itse?
Vai pelkäättekö, että sähköpostiosoitteenne vuotaa jonnekin ja tulette tunnistetuksi av-mammalaiseksi :)
mikä nimeksi
Vauvan aihe vapaa
mikä se oli viime vuonna
Oletko avaamassa? Nimeksi käy varmaan ihan mikä hyvänsä, mistä tään palstan tunnistaa :). Mä odottelen, ja laitan rahaa, jos avaat. Ja jos et avaa, niin laita vaikka tähän ketjuun viesti, niin mä voin sitten yrittää :).
AV-mammat
Vauvan Aihe vapaa
Vauvan AV
Vauvan AV-mammat
Tai joku muu. Sanokaas mielipiteitä. Millä nimellä sais parhaiten rahaa kokoon? :) Aikaisempina vuosina on tullut hyvin lahjoituksia, kun nimi oli AV-mammat :)
Vai voisko olla av-mammat ja papat, onhan täällä enenevässä määrin myös miehiä :)
Ja perjantain kunniaksi jokainen laittaa pottiin yhtä paljon rahaa kuin laittaa tämän illan alkoholipitoisiin juomiin :)
Vai voisko olla av-mammat ja papat, onhan täällä enenevässä määrin myös miehiä :)
Ja perjantain kunniaksi jokainen laittaa pottiin yhtä paljon rahaa kuin laittaa tämän illan alkoholipitoisiin juomiin :)
En mä sitten voi avata pottia. Mä kun en juo alkoholia!
Mä voin laittaa vaikka perjantaipizzan hinnan tai jotain :)
AV-mammat ja -papat on nyt sitten se potin nimi. Nyt sitten kaikki muutkin laittamaan vaikka edes se euro. Saa halvalla hyvän mielen :)
http://www.joulupata.fi/?page=etusivu
Palstan kävijämääriin nähden on vielä vähän lahjoittajia, mutta josko se tässä kuukauden mittaan vähän paranisi.
Pidetään ketjua ylhäällä, jookos :)
Kai jollain on edes yksi euro tilillä?
joten MINÄ en siis lahjoita.
Saan hyvän ja jouluisen mielen.
minusta täällä on kaikki "av-mammoja", miehetkin!
Kuka tätä hoitaa