Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko joku avata joulupadan

Vierailija
01.12.2011 |

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tätä hoitaa

Vierailija
22/60 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto, ettei häviä kokonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännä kun jonain vuonna toimituskin lahjoitti ja saatiin tosi iso potti viime vuonna oli tosi nihkeetä.

Laitoin just 10 eur ja katotaan jos väki innostuu niin voin pari euroa laittaa kriittisessä kohdassa lisääkin.

Vierailija
24/60 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sivulla on linkki jonka avulla voit haastaa väkeä osallistumaan

Vierailija
25/60 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:lta on hävinnyt yhteishenki ja varmaan se kiva porukkakin, joka aina rahaa pottiin laittoi ja muistutti muitakin. :(

Kaipaan joskus niitä aikoja, jolloin täällä oli mukavaa porukkaa, mukavia nikkejäkin (!) ja jotenkin leppoisan mukava meininki. Kirjoituksetkin oli erilaisia, kun oli nikkejä, joita voi seurata ja jotka jollain tapaa "tunsi". Sääli, että kaikki mukavat ajettiin pois ja tuli tää paskasakki tilalle :(

Vierailija
26/60 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:lta on hävinnyt yhteishenki ja varmaan se kiva porukkakin, joka aina rahaa pottiin laittoi ja muistutti muitakin. :(

Kaipaan joskus niitä aikoja, jolloin täällä oli mukavaa porukkaa, mukavia nikkejäkin (!) ja jotenkin leppoisan mukava meininki. Kirjoituksetkin oli erilaisia, kun oli nikkejä, joita voi seurata ja jotka jollain tapaa "tunsi". Sääli, että kaikki mukavat ajettiin pois ja tuli tää paskasakki tilalle :(

Mä sitä kyselin pariin otteeseen viime vuonna ja odotin, mutta ei kukan tehnyt sitä ja sitten laiton muistaakseni muron tai plussan pottiin rahani. Siinä tuli sitten rikottua monivuotinen av-pottiperinne :(. Mutta ajattelin, etten mä yksin viitsi laittaa. Odotin edes yhtä ihmistä kaveriksi. Ei vaan tullut :(

Vierailija
27/60 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voin vaikka kirittää muutamia kertoja.

Eikös täällä av:lla pitänyt olla tosi kovatuloisia mammoja? ;)

Vierailija
28/60 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ette avaa itse?

Vai pelkäättekö, että sähköpostiosoitteenne vuotaa jonnekin ja tulette tunnistetuksi av-mammalaiseksi :)

Vierailija
29/60 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä nimeksi

Vauvan aihe vapaa

mikä se oli viime vuonna

Oletko avaamassa? Nimeksi käy varmaan ihan mikä hyvänsä, mistä tään palstan tunnistaa :). Mä odottelen, ja laitan rahaa, jos avaat. Ja jos et avaa, niin laita vaikka tähän ketjuun viesti, niin mä voin sitten yrittää :).

Vierailija
30/60 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-mammat

Vauvan Aihe vapaa

Vauvan AV

Vauvan AV-mammat

Tai joku muu. Sanokaas mielipiteitä. Millä nimellä sais parhaiten rahaa kokoon? :) Aikaisempina vuosina on tullut hyvin lahjoituksia, kun nimi oli AV-mammat :)

Vierailija
31/60 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai voisko olla av-mammat ja papat, onhan täällä enenevässä määrin myös miehiä :)

Ja perjantain kunniaksi jokainen laittaa pottiin yhtä paljon rahaa kuin laittaa tämän illan alkoholipitoisiin juomiin :)

Vierailija
32/60 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai voisko olla av-mammat ja papat, onhan täällä enenevässä määrin myös miehiä :)

Ja perjantain kunniaksi jokainen laittaa pottiin yhtä paljon rahaa kuin laittaa tämän illan alkoholipitoisiin juomiin :)

En mä sitten voi avata pottia. Mä kun en juo alkoholia!

Vierailija
33/60 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin laittaa vaikka perjantaipizzan hinnan tai jotain :)

Vierailija
34/60 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-mammat ja -papat on nyt sitten se potin nimi. Nyt sitten kaikki muutkin laittamaan vaikka edes se euro. Saa halvalla hyvän mielen :)

http://www.joulupata.fi/?page=etusivu

Vierailija
35/60 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hip hei

Vierailija
36/60 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan kävijämääriin nähden on vielä vähän lahjoittajia, mutta josko se tässä kuukauden mittaan vähän paranisi.

Pidetään ketjua ylhäällä, jookos :)

Vierailija
37/60 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai jollain on edes yksi euro tilillä?

Vierailija
38/60 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten MINÄ en siis lahjoita.

Vierailija
39/60 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten MINÄ en siis lahjoita.

Saan hyvän ja jouluisen mielen.

Vierailija
40/60 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta täällä on kaikki "av-mammoja", miehetkin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän