Jumbon CM myi tänään ihanaa Dolce Gusto -kahviautomaattia 39,90 ja kaupanpäälle
tuli vielä hiton iso paketti (arvo 25 egee) erilaisia kahveja! Ihanaa, nyt saa kotonakin välillä kupillisen ihania erikoiskahveja :)
Kommentit (10)
Kupilliselle tulee niin paljon hintaa että mielummin joisi sen kahvilassa. Minä pidän sitäpaitsi ihan brutaalista peruskahvista. Silloin tällöin maistuu myös Van houtenin reilun kaupan chococappuchino pussista.
Erikoiskahvit maksaa kahvilassa 3 - 4 €.
Gigantin verkkokauppa myy laitetta myös tuohon hintaan..
Olen niitä testannut useita, ja aina ne vain maistuvat läpi pikakahville.
No jos siitä mausta tykkää, niin oiva ostos. Mutta aika kaukana ovat tuotokset kyllä oikeasta kahvista ja "erikoiskahveista".
Yäk.
Maksan mielummin oikeaan kahvilaan enemmän kun saan paremman makuistakin kahvia.
Onko näiden ihmelaitteiden omistaminen ja osto nyt jokin muotijuttu, että se vaan pitää olla...? Ei ymmärrä :D
sen hinta on 150 e, tuskin kukaan myy 40 egellä
PROVOOOOOOOO
Sitä halvinta perusmallia myydään 70-80 eurolla aloituspaketin kera. Spesiaalitarjoukset sitten erikseen.
hintaan 29e ja päälle 25e arvosta kans kahveja.
Tän meidän laitteen "oikea" hinta oli 129e.
Itse tykkään kovasti tästä ja laskettu tosiaan on, että 65centtiä per kuppi on hinta ja todella nannakahvia ja kaakaota!!
niitä koneita syksyllä ilmaiseksi tarjolla Citymarketissa (ainakin Ruoholahden CM muistan nähneeni), kun osti muutaman paketin kahvikapseleita. Ei ole tainneet mennä kovin hyvin kaupaksi, kun on noin usein tarjouksia.
Oikea espressokeitin tekee hyvää kahvia, myös erikoiskahvit
kapineissa ei riitä mm. prässipaine ja siksi tulos litkua, kunnollisten laitteiden hinta menee sitten jo tonnin päälle ja niitä harvalla on kotona
toi vehje pukkaa 15 barin voimalla, eli hyvää tulee. Mä olen omistanut isomman espressovehkeen, kyllästyin maidon erilliseen vaahdottamiseen. Omistan myös mutteripannu, ja aamukaffet tulee Moccamasterilla. Toi 40 egee oli mielestäni hyvä hinta (+ se 25 egen arvoinen lahjapak.) siitä et silloin tällöin turauttaa herkkukahvit :)
Ap
sen hinta on 150 e, tuskin kukaan myy 40 egellä
PROVOOOOOOOO