Avon-konsultteja paikalla? Miten löytää asiakkaita, kun
omat tuttavat jo tilaavat joltain omalta tutultaan?
Otin tunnukset lähinnä siksi että tilaan itselleni, mutta nyt on alkanut kiinnostaa touhuta Avonin parissa enemmänkin, kun vain asiakkaita saisin :)
Kommentit (4)
kun itse aloin konsultiksi, 1. kampanjassa myin 400€. Näytä kuvastoja sukulaisille, kavereille, tutuille, jaat lähipostilaatikkoihin, annat kuvaston kaikille kun tunnet ja se on hyvä jos tekee usein tilauksen, vaikka pienemmänkin, vaikka 2x80€ niin silloin asiakkaat saavat tavaransa aikaisemmin ja jos tottuvat saamaan kauttasi hyvin tuotteet ni jatkossa tilaavat sinulta! voit myös harkita jos pidät kutsuja, tutustut tuotteisiin niin pystyt suosittelemaan jotain! :)
jos alat tyrkyttää niitä kamoja. se että joku joskus ostaa tuollaista, niin ei ole mikään merkki siitä että ne olisi jotain elämälle välttämätöntä rasvaa. En ikinä osallistuisi tuollaiseen verkostomarkkinointiin. ostele vaan itsellesi mutta älä piinaa ystäviäsi ja tuttaviasi niillä roinilla.
minun monet ystäväni ovat alkaneet käyttää avon tuotteita melkein kokonaan, minulta kysytään kuvastoja jatkuvasti! ei se ole tyrkyttämistä jos näyttää kaverille kuvastoa :D ja monet pyytävät että pitäisin kutsut ja että saisi ottaa jonkun tutunkin mukaan.. en ymmärrä tuollaista asennetta.. ettei voi edes kuvastoa katsoa, etkö "pääset eroon ystävistäsi" tilaa ikinä mitään netin kautta tai kuvastosta? esim. h&m, ellos? ihme että löysit tänne chattiin jos käyt vain kaupoissa ostamassa tavarasi..
Alussa itse myös mietein, miten niitä saan myytyä, ilman että tyrkytän. voit antaa tutuillesi aina esim. 10% alennusta kun saat 80 euron tilaiken kasaan. siinä kilpailua. työpaikoilla joskus jotkut ostaa. ja kun löytää sen sopivan tuotteen itselleen niin sitä samaa ostetaan aina uudestaan ja uudestaan