Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä tuo 10 v on tosi liikuttava kun tiskaa ja siivoaa ihan oma-aloitteisesti

Vierailija
30.11.2011 |

niin etten ole mitään vihjannutkaan... Kummasti aina näin joulun alla innostuu kotitöistä ;))

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan oma-aloitteisesti.? :)

Vierailija
2/9 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan oma-aloitteisesti.? :)

Lapsi sanoi ihan oma-aloitteisesti, että näin joulun alla pitää olla kiltisti ;)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja imuroi ihan kärppänä...

ap

Vierailija
4/9 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin meni lapsuus luutin varressa. Ellei työ maistunut niin äiti veteli ympäri korvia märällä rätillä. Teki kipeää ja korvia vihloi.

Ymmärsin aika nopeasti, että paras tarttua työhön oma-aloitteisesti ennen ensimmäistä lyöntiä.

Vierailija
5/9 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja imuroi ihan kärppänä... ap

Toivottavasti ei mene häntä koipien välissä ja sydän pamppaillen imurin kanssa. Kuulostaa vähän siltä, että lapsesi pelkää sinua. Se ei ole söpöä.:(

Vierailija
6/9 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin meni lapsuus luutin varressa. Ellei työ maistunut niin äiti veteli ympäri korvia märällä rätillä. Teki kipeää ja korvia vihloi. Ymmärsin aika nopeasti, että paras tarttua työhön oma-aloitteisesti ennen ensimmäistä lyöntiä.

lapseni puhtaasta sydämestään tekemään kotityöhön. Todella ikävää, että lapsuudessasi kohtasit väkivaltaa, mutta meidän perheessämme sellaista ei todellakaan ole koskaan ollut. Ei henkistä eikä fyysistä. Se on sitäpaitsi laitontakin.

Vierailija
7/9 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano, että teillä on näin, mutta itse siivosin hullun lailla ikävuodet 9-12. Oli lama-aika, vanhemmilla todella tiukkaa, isä sairastui psyykkisesti. Mun kohdalla se näin jälkikäteen ajateltuna oli sitä, että yritin siivoamalla jotenkin tukea äitiäni ja pitää perhettä kasassa, eihän tuon ikäinen osaa käsitellä noin vaikeita juttuja... :/

Vierailija
8/9 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja imuroi ihan kärppänä... ap

Toivottavasti ei mene häntä koipien välissä ja sydän pamppaillen imurin kanssa. Kuulostaa vähän siltä, että lapsesi pelkää sinua. Se ei ole söpöä.:(

ja välillä paketoi joululahjoja :)

ap

Vierailija
9/9 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano, että teillä on näin, mutta itse siivosin hullun lailla ikävuodet 9-12. Oli lama-aika, vanhemmilla todella tiukkaa, isä sairastui psyykkisesti. Mun kohdalla se näin jälkikäteen ajateltuna oli sitä, että yritin siivoamalla jotenkin tukea äitiäni ja pitää perhettä kasassa, eihän tuon ikäinen osaa käsitellä noin vaikeita juttuja... :/

mutta meillä on onneksi asiat hienosti perheessä :)

ap