Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä ketään.

Vierailija
30.11.2011 |

Miksi kaikki ihmiset eivät koe asioita samoin kuin minä? Eihän se ole luonnollista ollenkaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisitkö sä ehkä, kun olet niin yksin tuon ymmärtämisen kanssa?

Tohon mikä on luonnollista ja mikä ei en ota ollenkaan kantaa. Ihmisiä on todella niin monen laisia ja monenlaisista olosuhteista ja ympäristöistä ja taustoista ja erilaisilla lahjakkuuksilla ja älykkyyksillä varustettuja.

Silloin kun mua ei ymmärrä kukaan ajattelen matikkaa. Niitä jotka eivät jotain laskua osaa laskea on pilvin pimein ja se joka jonkun erityisen laskun pystyy yksin ratkaisemaan on aika yksin. Jos se laskun oikein laskenut yrittää selittää niille jotka eivät ymmärrä niin tulos voi olla, että ne eivät kuitenkaan osaa ja ymmärrä. Tätä mä ajattelen silloin kun tuntuu siltä että kukaan ei ymmärrä. Tämän saman teorian mukaan toimii myös demokratia. On hulluutta luulla, että ne todelliset tähtihenkilöt pääsisivät mitään päättämään. Tavisten porukka päättää. Siksi demokratia on myös kansan diktatuuri.

Mahtoiko kukaan ymmärtää tästä vuodatuksesta mitään? Ei varmaankaan!

on kohta hassannut meidät aikamoiseen suohon, että siinä alkaa jäädä juhantalot ja kanervatkin toiseksi poliittisten möhläyksiensä mittailuissa.

En kyllä tuollaista laskutapaa ymmärrä ollenkaan, mitä tuo kokoomus on tässä maassa jo ihan liian kauan toteuttanut.

Vierailija
2/9 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on kuitenkin niin plajon, jotka yritämme ymmärtää sinunkin kaltaisiasi. Jokaisella on oikeus tulla ymmärretyksi.

Ymmärrät tämän, jos ymmärrät katsoa suurempia kokonaisuuksia eikä yksityiskohtia irrallaan kehuksistään.

Yritä nyt ymmärtää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen aivot toimii yksilöllisesti, sanoi aivotutkija. Olemme hienoja yksilöllisiä luomuksia

Vierailija
4/9 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen aivot toimii yksilöllisesti, sanoi aivotutkija. Olemme hienoja yksilöllisiä luomuksia

Vierailija
5/9 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä, mutta se hienous näistä luomuksista aina välillä karisee.

Vierailija
6/9 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jota minä en ikinä koskaan äänestäisi.

Vierailija
7/9 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:lla herneenpalko nenään?

Vierailija
8/9 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisitkö sä ehkä, kun olet niin yksin tuon ymmärtämisen kanssa?

Tohon mikä on luonnollista ja mikä ei en ota ollenkaan kantaa. Ihmisiä on todella niin monen laisia ja monenlaisista olosuhteista ja ympäristöistä ja taustoista ja erilaisilla lahjakkuuksilla ja älykkyyksillä varustettuja.

Silloin kun mua ei ymmärrä kukaan ajattelen matikkaa. Niitä jotka eivät jotain laskua osaa laskea on pilvin pimein ja se joka jonkun erityisen laskun pystyy yksin ratkaisemaan on aika yksin. Jos se laskun oikein laskenut yrittää selittää niille jotka eivät ymmärrä niin tulos voi olla, että ne eivät kuitenkaan osaa ja ymmärrä. Tätä mä ajattelen silloin kun tuntuu siltä että kukaan ei ymmärrä. Tämän saman teorian mukaan toimii myös demokratia. On hulluutta luulla, että ne todelliset tähtihenkilöt pääsisivät mitään päättämään. Tavisten porukka päättää. Siksi demokratia on myös kansan diktatuuri.

Mahtoiko kukaan ymmärtää tästä vuodatuksesta mitään? Ei varmaankaan!

Vierailija
9/9 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisitkö sä ehkä, kun olet niin yksin tuon ymmärtämisen kanssa? Tohon mikä on luonnollista ja mikä ei en ota ollenkaan kantaa. Ihmisiä on todella niin monen laisia ja monenlaisista olosuhteista ja ympäristöistä ja taustoista ja erilaisilla lahjakkuuksilla ja älykkyyksillä varustettuja. Silloin kun mua ei ymmärrä kukaan ajattelen matikkaa. Niitä jotka eivät jotain laskua osaa laskea on pilvin pimein ja se joka jonkun erityisen laskun pystyy yksin ratkaisemaan on aika yksin. Jos se laskun oikein laskenut yrittää selittää niille jotka eivät ymmärrä niin tulos voi olla, että ne eivät kuitenkaan osaa ja ymmärrä. Tätä mä ajattelen silloin kun tuntuu siltä että kukaan ei ymmärrä. Tämän saman teorian mukaan toimii myös demokratia. On hulluutta luulla, että ne todelliset tähtihenkilöt pääsisivät mitään päättämään. Tavisten porukka päättää. Siksi demokratia on myös kansan diktatuuri. Mahtoiko kukaan ymmärtää tästä vuodatuksesta mitään? Ei varmaankaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi