Nuoret äidit vm.91-94? :)
Ois mukava tutustua muihin nuoriin äiteihin! :)
Oon 19v ja ensi vuonna kahden lapsen äiti.
Kommentit (35)
Mikä teidän s-posti osoite on? Siellä ois mukavampi jutella. :)
saisko susta juttuseuraa meseen? :)
olen 18 vuotias vuoden ikäisen tytön äiti :)
Minä aloitin kirjoittelemaan blogia meidän vauva arjesta. :) tulkaa siis ihmeessä lukemaan ja kommentoimaan! :) Blogissa kirjottelen mitä nyt päähän tulee, mutta enimmäkseen meidän prinsessasta (9kk), joka on nyt juuri siinä ihanassa iässä, että menee ihan joka paikkaan, kävelee tuen kanssa, nousee portaat ym.. :) aloitin kirjoittelun vasta, eli tekstiä ei vielä kauheasti ole, mutta tarkoitus päivitellä säännöllisesti! :)
http://sannaa92--mylifeasayoungmother.blogspot.com/
Ite oon 17-vuotias, ja esikoista oottelen. :) La ois 1.7 ja innolla jo ootellaan miehen kanssa pikkusta kotiin :)
mä oon 20v ja oon 1v ja 2kk ikäisen poitsun äiti :)
jenmi, mikä sun s-posti osoite ois? :)
mamma92: heh.. mulla myös tyttö jonka nimi on Aada ja hän on 1v juuri täyttänyt :)
Olen 17-vuotias ja 31.3. olis laskettu aika, eli ylihuomenna! Kovasti jo odotellaan esikoista ;)
olen kohta 19 vuotias ja odotan esikoista. laskettu aika on lokakuussa .
kaikki nuoret ei kuluta aikaansa ryypäten ja juhlien. ja sitäpaitsi sitä tekee moni "aikuinenkin". Itse tiedän olevani valmis enkä malta odottaa että saan pienokaisen syliini ! muiden mielipiteet ei kiinnosta, kunhan itse tuntee olevansa valmis äidiksi/isäksi. ja aivan totta,onkohan sitä kukaan koskaan täysin valmis ottamaan vastuun toisen ihmisen elämästä.. ? kaikkea hyvää kaikille teille nuorille ihanille mammoille :)
17-vuotias ja mulla on 7kk vanha sulonen neitokainen.