Nuoret äidit vm.91-94? :)
Ois mukava tutustua muihin nuoriin äiteihin! :)
Oon 19v ja ensi vuonna kahden lapsen äiti.
Kommentit (35)
Täällä kans odotellaan esikoista, viikkoja 26+2. :)
Olen 20 vuotias nuori nainen. Minulla on poika joka täyttää pian 5kk.
Olen myös itse huomannut, että nuoria äitejäei tunnuta hyväksyvän kovin hyvin.
Itse näytän kanssa paljon nuoremmalta mitä olen :)
Täällä 20 ja rapiat esioista odottava joka syntyy maaliskuussa jos kaikki menee hyvin.
20-vuotias Riihmäkeläinen 7-viikkoisen poikalapsen äiti. Mistä päin olet ja miten on elo lähtenyt lapsen kanssa sujunut?
Mä oon 20 vuotta ja odotan ensimmäistäni yksin. :)
Täällä 21v (s.1991) 3 kk ikäisen pojan äiti Pohjanmaalta:)
2 vuotiaan pojan äiti itä-suomesta. :)
Sain esikoiseni 19 vuotiaana, toista kuumeillaan kovasti. Mites muut?
Oon 20 ja tytöllä tuli eilen 4 viikkoa täyteen. :) Olisi kyllä kivaa tutustua muihin nuoriin äiteihin kun niitä ei omasta lähipiiristä löydy.
Täällä 18-vuotias mamma joka odottelee esikoistaan. 35+4 ollaan tällä hetkellä :-) En tiedä kumpi on tulossa mutta kumpiki yhtä tervetulleita! Laittakaas viestiä jos kiinnostaa.. :)
20 vuotias (93), 7½kk pojan äiti :) mulle voi laittaa sähköpostia, tai kommentoida blogiin jos haluaa uusia ystäviä. :) jonna.arpiainen@hotmail.com ja blogi on http://themotherandthelittleboyslife.blogspot.fi/
20v yh nurmijärveltä noin vuoden ikäinen lapsi :)
Täällä tänä vuonna 20-vuotta täyttävä yksinhuoltaja Vantaalta. Mami nurmikärveltä, laitahan meiliä minulle jos kiinnostaa, itse kaipaisin kohtalotoveria (: minulla 9kk lapsi.
19 (93) äippä Tampereelta, vauva 1 viikko 4 päivää :)
Saa pistää sähköpostia sarita.k@kolumbus.fi
:)
Täällä olis 20-vuotias esikoistaan odottava Tampereen lähistöltä. Rv 32+5 on nyt menossa :) Ois kiva tutustua uusiin ihmisiin, kun tällä hetkellä omassa lähipiirissä ei ole ketään raskaana eikä pieniä lapsiakaan. Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen nosumo@luukku.com
Itse olen 20-vuotias kohta 7kk vanhan tytön äiti!
Minkäs ikäinen esikoinen sulla on? vai odotatko kaksosia?? :D
Täällä olis 18 vuotias, vähän yli 8kk tyttövauvan äippä. :) Olisi kiva kuulla miten raskautenne ja vauvan kanssa eläminen on sujunut? :)
Täällä 20v, esikoista odotteleva. La ompi tuolla elokuussa..
Täällä odotellaan esikoista toukokuulle. Ja ikää on 20 ja risat.
Itseäni ärsyttää ennakkoluulot meitä hieman nuorempia kohtaan. Heti ajatellaan, ettei ole mitään valmiuksia tai ryyppäillään kaikki illat. Itse tai mieheke emme oikeastaan ikinä rilluttele ja molemmat opiskelemme luokanopettajiksi. Itsellä perusopinnot kohta valmiit kasvatustieteistä, miehellä on sekä kasvatustieteen että erityispedan perusopinnot kohta purkissa, joten lapsista ja kasvatuksesta on tietotaitoa enemmän kuin monella vanhemmalla. Ehkä elämä ei ole vielä valmis, mutta toisaalta milloin se olisi..?
Täällä on myös yksi nuorehko äiti, ikää on 20 vuotta, poikani on 9kk! Ite kanssa olen huomannut sen miten jotkut ei hyväksy meitä nuorempia äitejä, itse ainakin vielä näytänkin ikäistäni nuoremmalta! :D
Esikoista odottelemme, täytin juuri 21 =) viikkoja tällähetkellä 13+3.
Olen huomannut saman noissa ystävissä. Tuntuu tosi yksinäiseltä välillä, varsinkin kun mies ei oikein ymmärrä lisääntynyttä kiukutteluani. Sellaiset ystävät, joiden kanssa tuppasin vain baareissa käymään, ovat kyllä jääneet aika paljolti. Ei ole hirveästi heistä kuulunut. Onneksi minulla kolme ystävää joilla lapsia jo ennestään, joten heitä ainakin kiinnostaa. Tuntuu vaan että olen laiminlyönnyt ystäviäni, koska olen ollut erittäin väsynyt viime aikoina, jaksan juuri ja juuri töissä käydä ja sitten kotiin nukkumaan.