Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalainen miljonääri voitti viikon ilmaiset ruoat perheelleen.

Vierailija
30.11.2011 |

Osallistuin kilpailuun, jossa voi voittaa ilmaiset ruoat viikoksi koko perheelle. Tänään julkaistiin voittaja ja kyllä olin pudota tuolilta: voittaja on tunnettu suomalainen miljonääri, jolla olisi todellakin varaa ostaa ne ruoat ihan kaivamalla rahaa nenästään.

Että ottaa päähän! Tokihan kilpailuun saa osallistua kuka vaan, mutta olisin suonut voiton menevän jollekin tarpeeseen.

Nimestä ei voi erehtyä, koska nimi on ainutlaatuinen ja paikkakunta sama. En julkaise nimeä, koska ketju poistettaisiin kuitenkin heti.

Ajattelin ottaa johonkin Iltalehteen tms. yhteyttä, tekisivät jutun miljonäärin pohjattomasta ahneudesta.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ap tuntuu aina olevan väärässä. Kyllä ne kohta sanoo että olet huono äiti ja ihan kamala ihminen niinkuin täällä on tapana.

Kyllä täällä kirjoittelijat jaksavat puolustaa milloin mitäkin jos se vaan on ap:n mielipidettä vastaan :D

Joka tapauksessa.. tässä minun mielipiteeni:

Ei aina tietenkään tarvitse päättää osallistumisesta sen perusteella olisiko palkintoon oikeasti varaa. Ainakaan perus keskituloisen ihmisen.

Mutta koska ap nyt puhuu tästä yksittäistapauksesta eikä mistään muusta niin mielestäni meidän kuuluu vastata juuri siihen.

Ja kyllä se oudolta kuulostaa. Jos olisin miljonääri, en viitsisi osallistua tuollaisiin koska pääpalkinto varmasti auttaisi jonkun vähävaraisen elämää suurestikin. Minuun se ei niinkään vaikuttaisi muuten kuin että ei tarvitse käydä kaupassa viikkoon. Aika tökeröä siis.

Toisaalta toivon että ap on myös syytöksineen oikeassa eikä hauku ns. väärää puuta. Esimerkkinä: minun äidilleni on aikoinaan kaupassa tullut eräs rouva raivoomaan kun äiti oli töissä kassalla, ette "täällä sinä hieno rouva istut ja viet jonkun työpaikan, vaikka voisit kotonas istua" Luuli siis jostain syystä että koska isälläni on yritys, olemme kauhean rikkaita ja äidin taloudellista panosta ei perheessämme olisi tarvittu (kyllä tarvittiin). Ja kehtasi siis tulla huutamaan turhautumisensa tuntemattomalle ihmiselle.

Eipä ole reilua sekään.

Vierailija
42/42 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ottaa johonkin Iltalehteen tms. yhteyttä, tekisivät jutun miljonäärin pohjattomasta ahneudesta.

ottaa johonkin Iltalehteen tms. yhteyttä, tekisivät jutun ap:n hirveästä kateudesta ja kyttäämisestä.

hyväntekeväisyyskilpailuun (ruokaa vähävaraisille!!) osallistuu joku miljonääri. Haloo!

Onko se ihan ok, että käy hakemassa jotain joulupatalahjoja lapsilleen, vaikka itse ostaisi tonneilla myös?

ap

Jos ja kun ei sääntöjä rikota niin se on ihan ok.

Rikkaillakin on katsos oikeuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla