Suomalainen miljonääri voitti viikon ilmaiset ruoat perheelleen.
Osallistuin kilpailuun, jossa voi voittaa ilmaiset ruoat viikoksi koko perheelle. Tänään julkaistiin voittaja ja kyllä olin pudota tuolilta: voittaja on tunnettu suomalainen miljonääri, jolla olisi todellakin varaa ostaa ne ruoat ihan kaivamalla rahaa nenästään.
Että ottaa päähän! Tokihan kilpailuun saa osallistua kuka vaan, mutta olisin suonut voiton menevän jollekin tarpeeseen.
Nimestä ei voi erehtyä, koska nimi on ainutlaatuinen ja paikkakunta sama. En julkaise nimeä, koska ketju poistettaisiin kuitenkin heti.
Ajattelin ottaa johonkin Iltalehteen tms. yhteyttä, tekisivät jutun miljonäärin pohjattomasta ahneudesta.
Kommentit (42)
Mutta tottahan se on että rikkaimmat ovat yleensä niitä piheimpiä ja itsekkäimpiä.
Itseäkin ihmetyttää, miten joku kehtaa tehdä tuollaista! Toivottavasti todellakin lahjoittaa voiton jollekin pienituloiselle!
siinä missä köyhäkin. He eivät tarvitse noita viikonruokia, mutta varmasti ovat mielissään "voitosta" kuten kuka tahansa kun onni potkaisee.
Itseäkin ihmetyttää, miten joku kehtaa tehdä tuollaista! Toivottavasti todellakin lahjoittaa voiton jollekin pienituloiselle!
olla tuo miljonääri! Miten sille tulee edes mieleen osallistua VÄHÄVARAISTEN perheiden ruokakilpailuun!?!
Ruoka tuodaan kasseissa kotiin. Mua risoo ja pahasti.
ap
ettei hän aio lahjoittaa niitä ruokia jollekulle?
Sitäpaitsi on aika karua syyttää itsekkääksi hyvätuloisia, koska he tässä maassa kaiken kustantavat.
Etpä sinäkään nostaisi tuen tukea, eivätkä lapsesi kävisi ilmaista koulua, ei olisi ilmaista terveydenhuoltoa jne. ilman noita veroja maksavia miljonäärejä!
Pohjaton ahneus kyllä lymyää ihan muualla...
siinä missä köyhäkin. He eivät tarvitse noita viikonruokia, mutta varmasti ovat mielissään "voitosta" kuten kuka tahansa kun onni potkaisee.
sellaisiinkin kilpailuihin, joiden päävoitolla en tekisi yhtään mitän. Kysymys onkin, MIKSI OSALLISTUA ja viedä se päävoitto joltain tarvitsevalta?
Miksi osallistuisin kilpailuun, jossa päävoittona on vaikkapa kantoliina, tutteja tai lastenrattaat, kun omat lapset ovat jo koululaisia? Tai osallistuisinko kilpailuun, jossa päävoittona on joku bilehileristeily, johon en ikinä lähtisi? EN!
ap
Kaikki ihmiset syövät, jopa rikkaat. Sen sijaan kantoliinaa, vaippapakettia yms. kaikki eivät tarvitse ja tuskinpa olisivat sellaiseen arvontaan edes osallistuneet.
Voihan samannimisiä olla muitakin.
lahjoituskohteeseen, kun vain ilmoittaa osoitteen.
Sitäpaitsi it-miljonäärillä on varmaan auto itselläänkin... Ei hänen tarvitse niitä raahata.
Voihan samannimisiä olla muitakin.
On yhdyssukunimi ja hyvin erikoinen etunimi (tyyliin Myrskytär Kallio-Haarasuo) ja paikkakunta on sen verran pieni, ettei senkään puoleen ole mitään erehtymisen vaaraa.
Kyllähän rikkaatkin syö, mutta se voitti kuitenkin sellaisen ruokapaketin, johon ei välttämättä edes itse koske. Siellä on perusmakaronia, maitoa, näkkileipää, perunoita.. Siis vähävaraiselle perheelle tarkoitettu viikon ruokapaketti. Minä olisin ollut todella iloinen tuosta ja todellakin olisi tullut tarpeeseen. Olen itse opiskelija, mies ainoa tulonsaaja ja perheessä kolme lasta.
ap
sivuilla ole enää mitään. Oli siis yhden ruokavalmistajan sivuilla. Tieto voittajasta lähetettiin kaikille kilpailuun osallistuneille.
ap
reilun lahjapaketin! Saat lapsilisät, halvan päivähoidon ja koulun, ilmaisen opiskeluoikeuden, ilmaisen terveydenhuollon, opintotukea jne.
Miksi teillä on kolme lasta, jos elättäjiä on vain yksi?
Kyllä on ihmisten ahneus pohjatonta!
Niin että sana "vähävarainen" luki jossain kilpailuohjeessa? Kuulostaa kyllä tosi oudolta, enkä ole ikinä kuullut moisesta. Oliko se jonkun kaupan vai hyväntekeväisyysjärjestön järjestämä?
En ole ikinä ajatellut, etten saisi osallistua kilpailuihin, koska minulla mahdollisesti olisi varaa ostaa palkinto muutenkin. Apua. Täytyy varmaan jatkossa tarkistaa pankkitilin saldo ennenkuin täytän minkään valtakunnan arvontalipuketta.
Niin että sana "vähävarainen" luki jossain kilpailuohjeessa? Kuulostaa kyllä tosi oudolta, enkä ole ikinä kuullut moisesta. Oliko se jonkun kaupan vai hyväntekeväisyysjärjestön järjestämä?
En ole ikinä ajatellut, etten saisi osallistua kilpailuihin, koska minulla mahdollisesti olisi varaa ostaa palkinto muutenkin. Apua. Täytyy varmaan jatkossa tarkistaa pankkitilin saldo ennenkuin täytän minkään valtakunnan arvontalipuketta.
kuitenkin. Ei ollut mikään gourmetruokakassi, eikä lahjakortteja kalliisiin ravintoloihin.
ap
että mitä enemmän rahaa, sitä kitsaammaksi muuttuu? Vaivalla kerättyä rahaa vain säästetään ja säästetään että status säilyisi ja kaikesta pihistellään. Paitsi statussymboleista, esim. autosta ja talosta.
Minä olen sitten kateellinen, kun joku voittaa sellaista, jota ei tarvitse.
Tästlähin osallistun kaikkiin traktoriarvontoihin ja naureskelen, kun voitan kaikkea ihan turhaa.
ap
Sinullahan tässä viiraa päässä. Pitäisikö lottoonkin laittaa tulorajat? Entä jos Ässä-arpoja ostaessa pitäisi näyttää verotiedot / palkkakuitti kioskin myyjälle?
Ihan yhtälailla saa kuka tahansa osallistua arvontoihin, kysehän on vaan hauskasta huvista ja jännityksestä. Tuskin kukaan köyhä laski kuukauden tulonsa tuon viikon ruokakassin varaan, jonka siis EHKÄ voisi voittaa.
Huoh. Kateus. Suomalaisten perisynti.