Klikkaa mua-sarjan Inari
Näyttelijä Minna Suuronen on vasta 43-vuotias. Luulin, että on yli 50 vuotias. Vai liekö valehdellut ikänsä julkisuudessa. http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/draama/klikkaa_mua/henkil…
Kommentit (30)
näytti sairaalaotoksissa melkein rumalta. Ihanaa kun uskaltavat.
että valo, jota kuvauksissa käytetään, saa myös kaikki rypyt näkymään. On aika kova valo nimittäin. Ei mun mielestä kumpikaan noista ole ikäsekseen erityisen ryppyinen, jotkut vaan alkavat ikääntyä tuossa iässä.
että valo, jota kuvauksissa käytetään, saa myös kaikki rypyt näkymään. On aika kova valo nimittäin. Ei mun mielestä kumpikaan noista ole ikäsekseen erityisen ryppyinen, jotkut vaan alkavat ikääntyä tuossa iässä.
Siis se inari esittää 42-vuotiasta.... tuolla ellan tytön esittelyssäkin luki, ett juo alkoholia äidin exän bileissä. Ja sarjassahan se joi siellä ellan exän bileissä..
Outoa, etei näyttelijät pidä parempaa huolta ulkonäöstään. Itse olen jo 48, mutta näytän 10 vuotta nuoremmalta kun nuo näyttelijät. Kai se on sitten vain geeneistä kiinni. Toki olen 30 vuotta hoitanut ja suojannut kasvojen ja kaulan ihoa. Ja välttänyt tupakointia ja aurinkoa.
mäkin luulin pitkälti yli 50-vuotiaaksi, 55 vuotiaaksi ehkä!
Minna Suuronen on syntynyt vuonna -68. Minustakin on kyl aika ryppyinen ja silmäpussinen 43-vuotiaaksi. Pirjo Lonka samoin, on syntynyt -71. Näyttää suunnilleen 10 vuotta vanhemmalta :(
noihin naisiin verrattuna. Ehkä se on näyttelijän raskas työ, joka vanhettaa. Tai raskaat huvit.
Olen mies ja minä tykkään nimenomaan Pirjo Lonkasta erittäin paljon, koska hän on selvästi sinut itsensä kanssa ja näyttelee tässä(kin) sarjassa aivan erinomaisesti.
paljon sitten Heinähattu ja Vilttitossu -elokuvan