Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vaimo on ihan lahna

Vierailija
29.11.2011 |

Mun vaimo on ihan flegmattinen lahna sängyssä, todella surullista. Seksiä harrastetaan korkeintaan kerran kuussa, velvollisuudesta, kun näin nyt kuuluu tehdä avioliitossa. Alkaa olemaan sellanen fiilis että ei vois vähempää kiinnostaa tuollanen säälipillun saanti. Ja yllätys että nalli palaa ihan hetkessä. Ja sitten kun sitä joskus tehdään niin pimeässä peiton alla lähärissä - masentavaa. Ei tule kuuloonkaan mikään muu edes hieman viriilimpi toiminta. Vaimo kuitenkin ihan upea pakkaus ja suhteemme muuten hyvä, molemmat alle 40v ja sporttisia, ihan kaikkeni olen yrittänyt mitä nyt voi vaan keksiä ja mitä oppaissa neuvotaan.

Mikähän neuvoksi? Varattua rouvaa samassa tilanteessa olen etsiskellyt iskuri.fi deittimestasta mutta ei löydy - onkohan oikea kanava?

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoin ratkaisu on liukkarituubi. Otat sitten muijasi kun haluat, pöksyt pois ja liukkaria pilluun, siitä sitten naida naksautat omat paineesi pois. Kyllä se naisen velvollisuus on pitää mies tyytyväisenä.

Vierailija
2/82 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoin ratkaisu on liukkarituubi. Otat sitten muijasi kun haluat, pöksyt pois ja liukkaria pilluun, siitä sitten naida naksautat omat paineesi pois. Kyllä se naisen velvollisuus on pitää mies tyytyväisenä.

Ei lahnaksi tulla tossa iässä jotan AP on tiennyt mitä saa jo naimisiin mennessään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaimosi jättäisi hormonit pois ja syttyisi sitten paremmin.

Vierailija
4/82 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimii seuraava: rupeat vain hieromaan sen hartioita ja niskalihaksia - siitä ne tykkää aina. Sillä on kuitenkin selkä, niska tai lihaskipuja.

Et edelleenkään puhu seksistä, mutta komennat sänkyyn, että saat selän ja ristiselän hoidettua. Pakarat ja reidet kuuluu ristiselkähierontaan. Käytät hierontaöljyä (pyyhe alla) ja riisut itsesi, jotta et sotke vaatteitasi.

Emäntä joko kuumenee ja alkaa aktiiviseksi tai sitten lopuksi vain öljyät kalun ja otat luontevasti "maksun" vaivannäöstä ilman eri puheita samalla selkää hieroen. Niin minä teen eikä ole vittuillut jälkikäteen. On ainak kiittänyt "palvelusta" ja laittanut jotain hyvää syötävää.

Vierailija
5/82 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä juuri innostanut seksi. Löysin sitten työpiireistä täysin vahingossa ihanan rakastajan ja ei ole ikinä ennen ollut näin jumalaista sängyssä kuin nyt viimeiset 4v. Oman miehen kans ei vaan nappaa niin makaan ja oottelen et on suorittanu toimituksensa ja rakastajan käsissä olen ihan toista, hän taas sanoo ettei ole tavannut moista yhtä seksipetoa kuin minä :) Eli näin se samakin nainen voi näyttää erilaiselta, riippuen kumppanista!!

Vierailija
6/82 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä valitettavasti täysin samanlainen tilanne kuin aloittajalla. Yhdessä on oltu yli kymmenen vuotta ja naiseni oli aluksi hieman aktiivinen mutta nykyisin täysi lahna. Saan sääliseksiä kerran kuukaudessa ja vaimo odottelee milloin homma ohi. Ei suostu puhumaan asioista vaikka olen yrittänyt. Vieraissa käynti houkuttelee koko ajan enemmän. Missä niitä aktiivisia naisia oikein on?

Vierailija
7/82 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoituksen sana vanhaan juttuun jos joku vielä lukee. Kuvailtu tilanne olisi nykypäivänä raiskaus ellei tarkasti kysytä onko toinen tähän jyystämiseen innokkaan suostuvainen. "Lahnan jyystäminen" on kuvailtu mm. Väestöliiton opetusmateriaalissa "Mitä on suostumus seksissä?" Kannattaa aina miettiä ja kysyä itseltään "miksi teen tätä?" Mikä on tekijän moraali ja päämäärä? Toinen voi olla aseksuaali ja toinen alloseksuaali. Näitäkin pitää miettiä ja lopettaa toisen hyväksikäyttö. Pitää osata erota suhteesta. Alloseksuaali ei saa käyttää aseksuaalia omien tarpeidensa itsekkääseen tyydyttämiseen.

Kannattaa myös miettiä että onko tämä sellainen asia mistä haluan tulevaisuudessa mennä vankilaan. "Sovintoseksin" ja raiskauksen raja on erittäin häilyvä etenkin nyt kun raiskauslait ja seksuaalikäsitteet ovat myllerryksessä.

Vierailija
8/82 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itsekin aikaisemmin vastaavassa suhteessa. Seksiä kerran kuukaudessa ja aina lähäri. Ei halunnut koskaan ottaa suihin, mutta minun nuolenta kyllä kelpasi. Toki, tykkäsin nuolla ja tuon suikkarihomman vielä ymmärsin, jos ei toinen tykkää niin ok. Mutta itse seksiä kerran kuukaudessa ja aina samalla kaavalla:

nuolen eka orkun naiselle, sit lähärissä itse ja se on siinä. 

Petin tuon suhteen aikana n. 15 eri naisen kanssa, eli paljon. 

Nykyään aivan mahtavaa seksiä ja ei ole tullut mieleenkään pettää.

Vierailija
9/82 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varoituksen sana vanhaan juttuun jos joku vielä lukee. Kuvailtu tilanne olisi nykypäivänä raiskaus ellei tarkasti kysytä onko toinen tähän jyystämiseen innokkaan suostuvainen. "Lahnan jyystäminen" on kuvailtu mm. Väestöliiton opetusmateriaalissa "Mitä on suostumus seksissä?" Kannattaa aina miettiä ja kysyä itseltään "miksi teen tätä?" Mikä on tekijän moraali ja päämäärä? Toinen voi olla aseksuaali ja toinen alloseksuaali. Näitäkin pitää miettiä ja lopettaa toisen hyväksikäyttö. Pitää osata erota suhteesta. Alloseksuaali ei saa käyttää aseksuaalia omien tarpeidensa itsekkääseen tyydyttämiseen.

Kannattaa myös miettiä että onko tämä sellainen asia mistä haluan tulevaisuudessa mennä vankilaan. "Sovintoseksin" ja raiskauksen raja on erittäin häilyvä etenkin nyt kun raiskauslait ja seksuaalikäsitteet ovat myllerryksessä.

Jos nyt jostain pitäisi varoittaa, niin siitä, että tilanteeseen olisi pitänyt reagoida heti, kun läheisyys katosi ja vaimolta seksihalut. Nainen muuttuu lahnaksi, heti kun ei enää halua miestään, eikä syty miehestään. Kukaan seksistä ja orgasmeista nauttiva nainen ei ole haluton lahna. Mikä meni pieleen, että läheisyys ja siten myös rakkaus katosi suhteesta. 

Vierailija
10/82 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä valitettavasti täysin samanlainen tilanne kuin aloittajalla. Yhdessä on oltu yli kymmenen vuotta ja naiseni oli aluksi hieman aktiivinen mutta nykyisin täysi lahna. Saan sääliseksiä kerran kuukaudessa ja vaimo odottelee milloin homma ohi. Ei suostu puhumaan asioista vaikka olen yrittänyt. Vieraissa käynti houkuttelee koko ajan enemmän. Missä niitä aktiivisia naisia oikein on?

Meillä niin päin että mä saan olla aina himokas ja puutteessa. Miehelle riittää joskus kerran kuussa joskus jopa kerran viikossa. Mut tietty pano ohi aina alle 2min. Esileikki huono. Oon pitäny itteni kunnossa vaikka lapsia tullut ym ettei kyse oo ettei mies mua haluis. Kyllä se tykkää mun pepusta pillusta tisseistä kaikesta. Mutta seksi ei vaan oo sille tärkeää. Se on inhottavaa ku ite ois niin himokas aina ja haluisin kokeilla kaikkea uutta kivaa. Onneks nyt oon saanut sen seksibileissä käymään ja kesällä suostuu jopa panemaan autoa vasten mutta vain tarkoin valituissa paikoissa.

Vierailija
11/82 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä niin päin että mä saan olla aina himokas ja puutteessa. Miehelle riittää joskus kerran kuussa joskus jopa kerran viikossa. Mut tietty pano ohi aina alle 2min. Esileikki huono. Oon pitäny itteni kunnossa vaikka lapsia tullut ym ettei kyse oo ettei mies mua haluis. Kyllä se tykkää mun pepusta pillusta tisseistä kaikesta. Mutta seksi ei vaan oo sille tärkeää. Se on inhottavaa ku ite ois niin himokas aina ja haluisin kokeilla kaikkea uutta kivaa. Onneks nyt oon saanut sen seksibileissä käymään ja kesällä suostuu jopa panemaan autoa vasten mutta vain tarkoin valituissa paikoissa.

Taas yksi mies, joka käy vain poikien kanssa pelaamassa "padelia".  Seksibileet varmaan käy kun saa toisia miehiä. 

Vierailija
12/82 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahna on termi joka kuvaa keskimääräistä suomalaista naista. Toki tähän on harvoja poikkeuksia suuntaan ja toiseen, mutta keskimäärin 27 naisen kokemuksella naisten seksitaidot ovat joko heikkoja tai olemattomia. Toisaalta naisten ei tarvitse juuri muuta tehdä kuin lötköttää selällään, niin valtaosalle miehistä riittää.

Vierailija
13/82 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahna on termi joka kuvaa keskimääräistä suomalaista naista. Toki tähän on harvoja poikkeuksia suuntaan ja toiseen, mutta keskimäärin 27 naisen kokemuksella naisten seksitaidot ovat joko heikkoja tai olemattomia. Toisaalta naisten ei tarvitse juuri muuta tehdä kuin lötköttää selällään, niin valtaosalle miehistä riittää.

Noin paljon kokemusta naisista, että ole saanut vieläkään naisten kiimaa heräämään. Mikä meni pieleen?

Vierailija
14/82 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi mies, joka käy vain poikien kanssa pelaamassa "padelia".  Seksibileet varmaan käy kun saa toisia miehiä. 

Ei se käy missään poikien kanssa. Ja on homo fobinen. Mä oon taas suvaitsevainen. Molemmat kelpaa. Varsinkin pariskunnan mukana, ai että.

Vierailija
15/82 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lahna, koska olen kyllästynyt s*ksiin mieheni kanssa. On tumpelo, ei osaa tyydyttää kösin eikä suulla. Leluja on hankittu, käyttelen niitä itseeni, en saa s*ksistä mitään irti. Samalla vaivalla tyydytän itse itseni.

Vierailija
16/82 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu miehet ne lahnoja saavat aikaisiksi. Syyttäkööt itseään.

Vierailija
17/82 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa, että kumppaninvalinta on tärkeä asia.

Toinen tärkeä asia sitten on se, että tajuaa irtaantua paskasta suhteesta.

Monet palstalaisista ei ole tajunnut noista kumpaakaan. Säälittävää.

Vierailija
18/82 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiks se nainen innostu orkun tullessa vai miten se käyttäytyy sen jälkeen

luulisi munan imemisen kiinostavan kun heität vaimon 69 asentoon ja lipität pillua niin eikai se toimettomana makaa muna naaman edessä  oihan sille sanoa että ime sitä

tuo hieronta homma on ok, muistelen että yhtä naisystävää piti aina joskus hieroa ja juurikin sängyssä lantuota jne ja samalla heittelee itseltä housuja pois ja katselee miten pillu pilkistelee hieronnassa ja eipä aikaakaan kun muna ohjautuu itsestään pilluun ja jatkaa hierontaa samalla kullia liikuttaen . yleensä kun lasti lentää niin th rangasta naksahtaa fasettilukko auki

Vierailija
19/82 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota tauko avioliitosta kolmeksikymmeneksi vuodeksi ja mieti sitten yhdessäolon merkitystä uudelleen.

Vierailija
20/82 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eikä juuri innostanut seksi. Löysin sitten työpiireistä täysin vahingossa ihanan rakastajan ja ei ole ikinä ennen ollut näin jumalaista sängyssä kuin nyt viimeiset 4v. Oman miehen kans ei vaan nappaa niin makaan ja oottelen et on suorittanu toimituksensa ja rakastajan käsissä olen ihan toista, hän taas sanoo ettei ole tavannut moista yhtä seksipetoa kuin minä :) Eli näin se samakin nainen voi näyttää erilaiselta, riippuen kumppanista!!

Ihanan romanttista. Olisitpa vaimoni.

M50+

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme