vaimo on ihan lahna
Mun vaimo on ihan flegmattinen lahna sängyssä, todella surullista. Seksiä harrastetaan korkeintaan kerran kuussa, velvollisuudesta, kun näin nyt kuuluu tehdä avioliitossa. Alkaa olemaan sellanen fiilis että ei vois vähempää kiinnostaa tuollanen säälipillun saanti. Ja yllätys että nalli palaa ihan hetkessä. Ja sitten kun sitä joskus tehdään niin pimeässä peiton alla lähärissä - masentavaa. Ei tule kuuloonkaan mikään muu edes hieman viriilimpi toiminta. Vaimo kuitenkin ihan upea pakkaus ja suhteemme muuten hyvä, molemmat alle 40v ja sporttisia, ihan kaikkeni olen yrittänyt mitä nyt voi vaan keksiä ja mitä oppaissa neuvotaan.
Mikähän neuvoksi? Varattua rouvaa samassa tilanteessa olen etsiskellyt iskuri.fi deittimestasta mutta ei löydy - onkohan oikea kanava?
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Alkakaa leikkimään sidontaleikkejä, eli sidot vaimosi X asentoon, jolloin saa edelleen olla lahnana, mutta sinä voit naida, vibrata, nuolla ja laueta vaikka tissien väliin. Win-win tilanne molemmille.
Veikkaan että monikaan nainen ei suostu tällaisiin leikkeihin.
En minä kiimanarttuja lempinyt vaan rakastuinpa lahnaan. Lahnan syli on lämpöinen silmissä lempeä loiste. Jos kerran ollut luona sen niin tahtoopi tulla toiste.
Mä luen joka kerran: Vaimo on ihana lahna?
Vierailija kirjoitti:
eikä juuri innostanut seksi. Löysin sitten työpiireistä täysin vahingossa ihanan rakastajan ja ei ole ikinä ennen ollut näin jumalaista sängyssä kuin nyt viimeiset 4v. Oman miehen kans ei vaan nappaa niin makaan ja oottelen et on suorittanu toimituksensa ja rakastajan käsissä olen ihan toista, hän taas sanoo ettei ole tavannut moista yhtä seksipetoa kuin minä :) Eli näin se samakin nainen voi näyttää erilaiselta, riippuen kumppanista!!
Meillä oli just tätä. Olen miettinyt oliko vaimolla rakastaja tai useampia. Olin hyvä sängyssä, mutta kotona seksistä tai toiveista ei saanut puhua. Tätä jatkui vuosia. Olisin halunnut erilaista ja monipuolista seksiä mutta vaimo ei halunnut. Kysyin, mistä tykkäisi, mutta ei sanonut. Suuseksi loppui vuosia sitten, mutta tuli hetkeksi mukaan, kun vaimo palasi joltain reissuilta. En tiedä oliko anteeksipyyntö vai mikä. Lopulta vuosien jälkeen oltiin lahnaseksitilanteessa. Nopeasti nyt lusikka-asennossa. Olin halunnut suudella vaimoa, antaa suuseksiä, muutenkin aloittaa seksi esileikeillä. Mihinkään vaimo ei suostunut. Erektio-ongelmat pahenivat vähäisen seksin myötä. Lopulta olin aivan yksin suhteessa ja vaimo aina puhelimella, jopa suihkussa. Vaimo haluasi harvoin ja halusi vaan itselleen orgasmin. Lopulta halusin erota. Sitten alkoikin vaimolla kauhea kiima, pelästyi kai eroa ja menettävänsä kaikki edut. Tajusi kai, ettei rahat riitä yksin elämiseen ja menettää talon unelmapaikalta. Kaikki ruostuneet seksitaitoni parani, kun seksiä alkoi olla valtavasti. Nyt alan tajuta että vaimolla taisi olla kokoajan jotain peliä selkäni takana. Yritin puhua, kysyä, tehdä asioita, autoin todella paljon kotitöissä, hoidin lapset, jotta vaimo saisi vapaata, kun oli oli niin väsy, ettei jaksanut seksiä. Olen ihan rikki. Tuntuu, että on kusetettu monta vuotta. Vaimo ei myönnä mitään eikä puhu vieläkään. Väittää, että kaikki on ollut hyvin, eikä ole ymmärtänyt ahdinkoani. En usko pätkääkään.
Lahnaa voi käännellä ja väännellä mieluisiin asentoihin toisin kuin aktiivista naista. Tämä on valtava etu lahnan hyväksi. Aktiivista naista en huoli vaikka kuinka tyrkyttäisi itseään.
Vierailija kirjoitti:
Lahnaa voi käännellä ja väännellä mieluisiin asentoihin toisin kuin aktiivista naista. Tämä on valtava etu lahnan hyväksi. Aktiivista naista en huoli vaikka kuinka tyrkyttäisi itseään.
Aktiivinen nainen kääntyilee itse niin moniin asentoihin, että ei tarvi kuin keskittyä lykkimiseen. Hanki seksi nukke, jos asentojen vääntely on kivaa, ei tarvi lahnan vaivautua edes sitä vähää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aktiivinen nainen kääntyilee itse niin moniin asentoihin, että ei tarvi kuin keskittyä lykkimiseen. Hanki seksi nukke, jos asentojen vääntely on kivaa, ei tarvi lahnan vaivautua edes sitä vähää
Tulin tuossa töistä vähän allapäin, mutta onneksi täällä on nii hauskat jutut,
voi kiesus.
Vierailija kirjoitti:
Et ole tavannut vielä oikeaa lahnaa. Et saa sitä käänneltyä. Lahna makaa sängyssä paikoillaan silmät kiinni, että saat sen kahden minuutin ähkimisen tehtyä. Lahna liikahtaa vasta siinä vaiheessa, kun tulet ja hän haluaa heti pois altasi.
-hormonaalinen ehkäisy pois ja kumi käyttöön
-olethan tehnyt naisellesi orgasmin joka kerta? jos et, niin turha ihmetellä lahnailua...
Vierailija kirjoitti:
-olethan tehnyt naisellesi orgasmin joka kerta? jos et, niin turha ihmetellä lahnailua...
Lahnaksi synnytään. Ei sellaiseksi muututa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahnaksi synnytään. Ei sellaiseksi muututa.
Mitä? Etkö ole kuullut translahnoista? Ennen aktiivinen seksissä ja sitten muuttunut lahnaksi. Oletko translahnafobinen?
En ole kuullut eikä sen puoleen transleikit kiinnostakaan.
Termi lahna on varattu naisille, kun puhutaan seksistä.
"Lahnailu” on pitkään viljelty termi, jolla viitataan siihen, että nainen ei osallistu seksiin millään tavalla. – Lahna on muissa maailmoissa seksin aikana. Tulee fiilis kuin olisi lihanleikkaamossa töissä, kääntelet lihaa eri asentoihin ja suoritat sen mitä kulloisessakin asennossa pitää, eräs keskustelija kuvaili."
Tuollaiset suhteet yleensä johtuu siitä että se joka suhteessa ei halua seksiä saa tyydytyksen jostain muualta.
Vierailija kirjoitti:
Onko lespoissa paljon lahnoja?
On.
Googleta "lesbian bed death".
En tiennytkään, että olet eläimiin sekaantuja. Ja muutenkaan et voi vaimolta enempää odottaa, kun se on pumpattava barbara.
Lahnallakin on kuitenkin lämmin reikä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole tavannut vielä oikeaa lahnaa. Et saa sitä käänneltyä. Lahna makaa sängyssä paikoillaan silmät kiinni, että saat sen kahden minuutin ähkimisen tehtyä. Lahna liikahtaa vasta siinä vaiheessa, kun tulet ja hän haluaa heti pois altasi.
Lahnat voidaan jakaa alakulttuureihin. On barbaroita,joita voi käännellä ja väännellä eri asentoihin. Sitten nimensä mukaisesti sängyn pohjalle liikkumatta makaavia. Ja näiden väliltä. Joku voisi tehdä gradun aiheesta.
Minä olen tuo lahna vaimo nykyään. Kun seksi on viimeiset pari vuotta keskittynyt vain miehen hyväilyyn ja miehen fantasioiden toteuttamiseen ja miehen laukeamiseen niin se alkaa kyllästyttää. Omat ehdotukset ja pyynnöt torpattiin. Viikkoisin olen todella väsynyt työn, lasten ja nuorten asioiden hoidon, kauppareissun ja koirien hoidon jälkeen ja jaksan korkeintaan antaa suihinoton kerta viikkoon. Viikonloppuisin mies juo mieluummin joten seksiä ei ole silloin. Paitsi aamuisin mies haluaisi mutta itseä ei vanhalta alkoholilta haiseva mies kiihota sitten yhtään. Varsinkaan kun se olisi taas sisälle,.työnnöt ja mies laukeaa ja se ilo olikin siinä. Todella masentavaa, mutta varmaan mieskin muistelee ensinmäisiä 7 vuotta kun asiat olivat toisin. Enää ei vain jaksa kun kaikki on yksipuolista. Ja meillä siis mies ei halua puhua asiasta koska kaikkihan on hyvin ja seksi ollut hyvää kun sitä on ollut.
Mitä kaikkea pitää tehdä ettei olisi lahna? Jos vaikka lähetyssaarnaajaa mietin niin siinä ei ihan kauheasti pysty nainen liikkumaan... miten vältän lahnailun? Riittääkö että liikkuu muissa asennoissa vai pitääkö tehdä muitakin juttuja?
Alkakaa leikkimään sidontaleikkejä, eli sidot vaimosi X asentoon, jolloin saa edelleen olla lahnana, mutta sinä voit naida, vibrata, nuolla ja laueta vaikka tissien väliin. Win-win tilanne molemmille.